Antakaahan joku osaava hiukan neuvoja moottoripyöräni lisävalojen asentamiseen,kun kerhossamme kaverini kinaa kanssani asiasta ,eli kumpikohan meistä nyt on menossa metsään,sillä asentaisin itse itselleni lisäpitkät, kun syksyllä ajelen aikamyöhään ja on jo pimeät illat,niin ajattelin ne valot pistää pyörääni sivuille jo ostamaani merkkikohtaiseen lisävalotelineeseen ja ostin johtoa ja releen ja katkaisimen semmoisen hyvin pienen,josta saisin sammutetuksi lisäpitkät,jos en niitä tarvitse,niin turhaan kkua kurmittamaan,kuin silloin kun niitä vain todella tarvitsee ,mutta nyt tuli kova riitä,että olen ostanut releen turhaan ja valoja ei asennetakkaan,kuten ennen olen asentanut,vaan nykyaikana rele on turha ja pitkiltä valoiltani otetaan liitin irti ja siitä liittimestä , joka irroitettaessa sammuttaa moponi pitkät valot kokonaan,niin siitä otetaan suoraan lisäpitkille virta ja ajovaloissa oleva pitkä ei saa palaa lainkaan enään sen jälkeen kun olen lisäpitkät asentanut ja ihan vakavissaan mies on ja kaikenhuipuksi hän on asentajana maahantuojan merkkihuollossa ,mutta luojan kiitos ei minun omistamani pyörämerkin,vaan toisen merkin huollossa ,joten miten valot te muut asentaisitte/ tekisitte,neuvokaahan vanhusta hieman,ettei mene kohta käsirysyksi,kun väittely on kova