Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuis ne käynnistysvaikeudet vaihde päällä?eikä mitään erikoisempia ongelmia ole ollu.
Se nyt ei oo erikoisempi ongelma.Kuis ne käynnistysvaikeudet vaihde päällä?eikä mitään erikoisempia ongelmia ole ollu.![]()
Käyppä tutkimassa... http://www.busanistit.org -sivuja,niin löydät Hayabusasta lisää infoa...Aikaisemmin minulla oli XX kolme kesää ja GSX1400 yhden kesän, viime kesän olin ilman pyörää...nyt kiinnostaisi lähinnä ZX-12R tai Hayabusa.
Eiko koskaan ole käyny niin,että etupyörä ei alas tullessaan olekkaan ihan just linjassa menosuuntaan nähden.Mulla on pari kokemusta n200 vauhdista.Tiessä pitkää kyy-kuvioo!Ehkä se on se taito,mikä multa puuttuu,mutta jokatapauksessa herkullisia kokemuksiaitse en ole huomannut ohjausiskaria kaipaavani tusinakawioon. kovassa kiihdytyksessä vakiovälityksillä keula kevenee sopivasti, powerwheelie on makeeta, kolmosella nappaa todellista noin 230 kmh ja on se elämys ajaa nollasta kahteensataankolmeenkymppiin keula kevyesti leijaillen sen verran, että orava sopisi makaamaan etukumen alle, vaikka sitä en toivoisi noissa vauhdeissa kummankaan osapuolen kannalta tokikaan, tokio.
Eiko koskaan ole käyny niin,että etupyörä ei alas tullessaan olekkaan ihan just linjassa menosuuntaan nähden.Mulla on pari kokemusta n200 vauhdista.Tiessä pitkää kyy-kuvioo!Ehkä se on se taito,mikä multa puuttuu,mutta jokatapauksessa herkullisia kokemuksia![]()
![]()
Pilkkuilen senverran..Muzzy myy yellowboxia..