Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On/on. Laita jotain Clearwateria, mulla Krista ja Darla, molemmat kirjaimellisesti loistavia. Vähän kalliita ja samanverran laittomia, mutta kokemuksen perusteella joka centin arvoisia eikä yhtäkään reinikaista ole ainakaan vielä toistaiseksi (3 vuoden käytön jälkeen) kiinnostanut.karivei sanoi:Onko kokemuksi/suosituksia...
Yhtä tällaista olen miettinyt kevariin laittavani, luuletko että olisi minkä verran iloa. Laturissa kun ei välttämättä riitä teho suuremmille tehoille. Tuo valokeilan kapeus eniten juuri mietityttää.Timo57 sanoi:Jos rautoihin molemmin puolin meinaat laittaa niin laita 2 kpl SAE 60 led-valoja. Pienikokoiset, näyttää hyvin eikä vie kohtuuttomasti virtaa, a´20W. Eikä älyttömän kalliitakaan. Ei mikään laaja keila mutta tien valaisee hyvin ja jo lähialueelta asti.
Jagroan sanoi:Yhtä tällaista olen miettinyt kevariin laittavani, luuletko että olisi minkä verran iloa. Laturissa kun ei välttämättä riitä teho suuremmille tehoille. Tuo valokeilan kapeus eniten juuri mietityttää.
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
J@ck sanoi:Tuli vaan mieleen.. Milloinkohan olen viimeksi tarvinnut mopossa pitkiä valoja, en edes muista. Toki, jos syksyllä ja talvella ajelee pimeillä maanteillä, niin varmasti on oikeaa tarvettakin.
Usean pyörän valoja olen parannellut, mielessä kuitenkin lähinnä oma näkyvyys - ts. havaituksi tuleminen. Sen vuoksi myös XR:än H7 lähivalo vaihtui xenoniin.
oili sanoi:Aivan, mutta silloin kun kerran ajaa pimeässä huonoilla valoilla, niin on pieni hirvikammo päällä.
Nyt syksyllä oli tilanne pimeällä sivutiellä, että vastaantulijat ei vaihtaneet ollenkaan lyhyille ja pienessä tihkusateessa muuttuu näkyvyys tällöin aika nollaksi. Omat pitkät ei ilmeisesti häikäissyt ollenkaan kun eivät vaivautuneet vaihtamaan.J@ck sanoi:Tuli vaan mieleen.. Milloinkohan olen viimeksi tarvinnut mopossa pitkiä valoja, en edes muista. Toki, jos syksyllä ja talvella ajelee pimeillä maanteillä, niin varmasti on oikeaa tarvettakin.
Usean pyörän valoja olen parannellut, mielessä kuitenkin lähinnä oma näkyvyys - ts. havaituksi tuleminen. Sen vuoksi myös XR:än H7 lähivalo vaihtui xenoniin.
J@ck sanoi:Tuli vaan mieleen.. Milloinkohan olen viimeksi tarvinnut mopossa pitkiä valoja, en edes muista. Toki, jos syksyllä ja talvella ajelee pimeillä maanteillä, niin varmasti on oikeaa tarvettakin.
Hitto, kaikki muut numerot ihan samat ku mun Clearwater Kristassa, hinta vaan oli toinen. 800USD + tulli + alv...LLv24Max sanoi:Itse päädyin tuohon valosarjaan sen takia että sen sai asennettua siten, että normaalisti valotehoa tulee 10% eli toimii ns huomiovaloina. Tämän ansiosta pyörä näkyy muille tielläliikkujille paremmin ja pyörän etäisyys on helpompi hahmottaa kun valopisteitä on kolme ( ajovalot + 2 huomiovaloa) .
Sitten laittamalla pitkät ajovalot päälle noille lisävaloille ohjautuu 100% tehoa eli 3500 lumenia per lamppu.
Varmasti näkyy ja toimii esim ohitustilanteissa tai pimeällä ajettaessa.
ja hinta ei ollut paha n 170 € koko setti.
Seurusteleeko nuo idänihmeet myös ihan oikeasti Bemarin CAN-väylän kanssa?