Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama kun mulla - tietysti.Mikäs oli merkiltään se kaverin pyörä, josta moskat lähti? Jos vaikka itsekin lorauttais kyseistä ainetta tankkiin.
Juu hyvähän se on tankin sisäpinnastakin kaikki karstat ym moskat laittaa liikkeelle...miten mä oon kuullut et noi aineet putsaa vähän ylimääräistäkin, kuten bensaletkusta tai jostaina kakkaa ja suoraan suuttimiin tukoks?![]()

...ja seuraavaksi kuulemme syyn miksei öljy-yhtiöt laita noita ihmeaineita valmiiksi tuotteisiinsa...?Sotketaan nyt sitten tähän samaan keskusteluun vielä nämä öljyjen lisäaineet. TÄSSÄ linkki aineeseen x1r, ja kyseessä kerrankin tutkittu ja toimiva tuote...
....ja seuraavaksi kuulemme syyn, miksei tehtaat lisää noita aineita määräaikaishuolto-ohjelmiinsa - edes ruohonleikkureihin?...ja seuraavaksi kuulemme syyn miksei öljy-yhtiöt laita noita ihmeaineita valmiiksi tuotteisiinsa...?Sotketaan nyt sitten tähän samaan keskusteluun vielä nämä öljyjen lisäaineet. TÄSSÄ linkki aineeseen x1r, ja kyseessä kerrankin tutkittu ja toimiva tuote...![]()