Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulla oli siis kamat päällä kun selvisit itse noin vähin kolhuin?!Uutta muovia ja koneen koppia saa kuitenki kaupasta.Kyllä sä siitä selviät!Tänään tuli sitten vetastua ekat lipat, liiaan läheltä ulkoreunaa risteyksessä. Vauhtia 40, yokon hiha puhki , kyynärpää vereslihalla, vasta hommattu zzr huonona.
Vasen kylki uusiks, jalkatappi poikki, peili rikki, vilkku rikki,
moottorin kylki puhki, öljyä tippuu. Oma vika 100%
Katos katos, tästähän päästään näppärästi gore vs nahka keskusteluunVauhtia 40, yokon hiha puhki , kyynärpää vereslihalla
Etkös sä just päässy muutenkin alottamaan ajokauden?Tänään tuli sitten vetastua ekat lipat, liiaan läheltä ulkoreunaa risteyksessä. Vauhtia 40, yokon hiha puhki , kyynärpää vereslihalla, vasta hommattu zzr huonona.
Vasen kylki uusiks, jalkatappi poikki, peili rikki, vilkku rikki,
moottorin kylki puhki, öljyä tippuu. Oma vika 100%
jep, nahkat päällä ei pyörällekkään olisi käyny mitään, samoin kaikki kilometrin säteellä samaan aikaan lippaavat olisi säästyneet narmuiltaKatos katos, tästähän päästään näppärästi gore vs nahka keskusteluunVauhtia 40, yokon hiha puhki , kyynärpää vereslihalla![]()
No hyvä ettei tuon ihmeempää, rautaa saa rahalla.
br, Mikko
Enköhän paikkaile vanhan kuntoon, pystyin ajamaan kotiin n.20km.Tiedän miltä tuntuu lippaamisen jälkeen. Oma lippaukseni tuotti samat seuraamukset aikanaan. Mulla oli silloin myös ZZR ( 1100 ). Äkkiä vaan vaihtoon pyörä, mp-liike ottaa vaurioituneen pärrän vaihtoon ja antaa vastaavan ehjän tilalle ja laskuttaa suoraan vakuutusyhtiötä! Ja sitten vaan takaisin liikenteeseen!.![]()
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös nuo vaurioituneet ajokamat saa kotivakuutuksen piikkiin kaskon puuttumisesta huolimatta?Kaskoa ei ole joten en korota muitten vak. maksuja.
Elän kuvitelmissa, että kotivakuutus korvaa kyydissä olijan varusteet. Kuskin kamat menis mopottimen vakuutuksista.Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös nuo vaurioituneet ajokamat saa kotivakuutuksen piikkiin kaskon puuttumisesta huolimatta?Kaskoa ei ole joten en korota muitten vak. maksuja.
Harmillinen homma jokatapauksessa.![]()
Todellakin elät. Kuuluvat molemmat kotivakuutukseen tai johonkin muuhun vakuutukseen. Eivät ole osa moottoripyörää.Elän kuvitelmissa, että kotivakuutus korvaa kyydissä olijan varusteet. Kuskin kamat menis mopottimen vakuutuksista.