Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyseessä on iso liikenne ympyrä missä on eri kaistat tulijoille ja menijöilleTässä yksi liikenneympyrä, jossa ympyrään tulevalla etuajo-oikeus. On muuten melkoinen hulabaloo kun nämä valot ovat ruuhka-aikana pois käytöstä tai vilkulla. Onneksi tätä sattuu nykyään vain muutaman kerran vuodessa.
jos toi sun syntymäpäivä pitää kutinsa (86) niin tuskin oot tullu samaiseen/samaisiin ympyröihin joita lahdessa aikanaan oli montakinNiin ja poliisi kirjoitti lahdessa sakot Minulle kun tulin varmaankin samaiseen ympyrään lahdessa, elikkäs kyllä ne pollaritkin sen sellain mieltää että tulija väistää ja näin sen pitääkin ollaei oo jos ei ole kolmiota ympyrään tulijoilla sehän on sillon niin sanottu tasa arvonen risteys aikanaan esimerkiksi lahdessa oli paljon liikenneympyröitä joihin tulevilla teillä ei kaikissa ollu kolmiota ja silloin ympyrässä ajava väistää koska ympyrään saapuva tulee ympyrässä ajavaa nähden oikealta.Kyllä mun käsittääkseni ympyrässä olevalla on etuajo-oikeus.![]()
tuo on kyllä aivan penaalistaTässä yksi liikenneympyrä, jossa ympyrään tulevalla etuajo-oikeus. On muuten melkoinen hulabaloo kun nämä valot ovat ruuhka-aikana pois käytöstä tai vilkulla. Onneksi tätä sattuu nykyään vain muutaman kerran vuodessa.
No huh huh
En nyt tiedä, vähän pitempään kun mietti, niin aika sujuvaltahan toi näytti. Vasemman puoleinen liikenne vaan hämää.No huh huhTuolla sattuu varmaan 100 kolaria päivässä!![]()
Onkos toi Viinikan ympyrä sitten oikea virallinen liikenneympyrä. Eihän siinä voi ns. ajaa rinkiä vai voiko (kun en ole kokeilluTässä yksi liikenneympyrä, jossa ympyrään tulevalla etuajo-oikeus....
On tuokin voinut olla aika härdeli vaihtaa liikennesuuntaavaihdettiin oikeanpuoleisesta liikenteestä vasemmanpuoleiseen. Tornion ja Ruotsin Haaparannan välillä.
kyllä se paikkaansa pitää, Hmmm.... Joku varmaan oli käynyt hakemassa ne kolmiot sieltä ympyrältä poikke. kun niitä ei poliisitkaan löytänyt vaikka ne siinä pitäisi ollajos toi sun syntymäpäivä pitää kutinsa (86) niin tuskin oot tullu samaiseen/samaisiin ympyröihin joita lahdessa aikanaan oli montakinNiin ja poliisi kirjoitti lahdessa sakot Minulle kun tulin varmaankin samaiseen ympyrään lahdessa, elikkäs kyllä ne pollaritkin sen sellain mieltää että tulija väistää ja näin sen pitääkin ollaei oo jos ei ole kolmiota ympyrään tulijoilla sehän on sillon niin sanottu tasa arvonen risteys aikanaan esimerkiksi lahdessa oli paljon liikenneympyröitä joihin tulevilla teillä ei kaikissa ollu kolmiota ja silloin ympyrässä ajava väistää koska ympyrään saapuva tulee ympyrässä ajavaa nähden oikealta.Kyllä mun käsittääkseni ympyrässä olevalla on etuajo-oikeus.![]()
ku korkeintaan turvaistuimessa![]()
![]()
Itse asiassa tästä Lohjan "ympyrästä" tämä ketjun idea sai alkunsa...Tulkaapa poijjaat Lohjalle kokeilemaan miten ihmiset EIVÄT osaa ajaa ympyrässä. Uskomatonta toimintaa![]()
Onko sielläkin lappu, että "Korkeintaan kolme kierrosta."Itse asiassa tästä Lohjan "ympyrästä" tämä ketjun idea sai alkunsa...Tulkaapa poijjaat Lohjalle kokeilemaan miten ihmiset EIVÄT osaa ajaa ympyrässä. Uskomatonta toimintaa
Ihme pösilöitä sieltä tuppaa kylkeen/nokkaan!![]()