itl sanoi:Se ei ole If vaan Trafi joka sen vitosen ottaa. Vakuutusyhtiö toki veloittaa sen ja tilittää sitten Trafille.
Pilkkua nussimalla juuri noin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
itl sanoi:Se ei ole If vaan Trafi joka sen vitosen ottaa. Vakuutusyhtiö toki veloittaa sen ja tilittää sitten Trafille.
itl sanoi:Tarjoaako joku vakuutusyhtiö seisonta-ajallista vuodenaikahinnoiteltua vakuutusta? Siis sellaista, että voit pitää pyörää vaikka 10 päivää liikennekäytössä kesäkuukausien ajan eikä seisonta-ajalle ole minimiaikaa, jotta siitä saa hyvityksen
5,40€ nykyään.Suzu-ukko sanoi:If ottaa vitosen.
Minä en voi sille mitään, että sinulta on onnistunut toissa talvena tällainen, enkä minä sitä yhtään epäile etteikö olisi onnistunut.Baltic sanoi:Toivottavasti et tehnyt LOPULLISTA POISTOA.
Mulla kelkka on ollu liikennevakuutuksessa viimeksi keväällä 2019 yhden viikon. Siitä vakuutus irtisanottu ja maaliskuussa tarkoitus ottaa viikoksi ajoon. Kilvet kiinni.
76239 sanoi:Jos tulee vielä mieleen ehdottaa, että kelkan joutuu sitten rekisteröintikatsastamaan tms, niin ei joudu ei.

TimoV sanoi:Otin juuri oman kahdeksan vuotta liikenteestä poistetun kelkan käyttöön. Kilvet oli palautettu ja uudet piti luonnollisesti hankkia. Pitää vielä kilpailuttaa vakuutus kun ehdin. Nyt oli osakaskon kera jotain 180 ja rapiat - Iffiltä. Eipä siinä muuta ollut.
Eroz sanoi:Siis mitä helvettiä. Minulle juuri asiakaspalvelija sanoi että prosentit ovat nuo mitä aloitukseen laitoin. Nyt saatan kimmastua jos tuo pitää paikkansa. Mitähän tykkäsivät jos minä viilaisin 1,3% asuntolainan korosta edukseni. Pitää ottaa yhteyttä, sillä nyt ollaan periaatteen äärellä.
76239 sanoi:No niinpä. Olin muissa vakuutusasioissa jutulla OP chatissa juuri kun luin tätä aihetta ja siinä samalla kysyin asiasta, kun en itse löytänyt netistä minkäänlaista tietoa asiasta, niin tuollainen oli vastaus jonka tänne kopioin.
itl sanoi:Se ei ole If vaan Trafi joka sen vitosen ottaa.
Vakuutusyhtiö toki veloittaa sen ja tilittää sitten Trafille.
Suzu-ukko sanoi:Pilkkua nussimalla juuri noin.
Täällä kertovat asiakkaalle sen verran selvästi mitä hän on tekemässä - jos lopullista poistoa tekee - että varmasti ymmärtää, ellei ihan pölvästi ole.Baltic sanoi:On ollut tapauksia, missä on vahingossa poistettu lopullisesti ja sitten se on rek. katsastuhommia.
No jopas on jotenkin piittaamatonta toimintaa yhtiöltä.Eroz sanoi:Sain tiedon että molemmat prosentit ovat oikein, mutta minuun ei sovelleta niitä prosentteja jota minulle ensin kerrottiin, vaan minuun sovelletaan prosentteja joita nimimerkille 76239 kerrottiin.
dos-equis sanoi:Ot.
Ihmettelin miten jengi jaksaa väänttää jostain parin kympin säästöistä vakuutusmaksuissa. Vääntelin ja asentelin uudet palomuurit etc. tietolaitteisiin, säästö 20€ duunia n.6tuntia, kannattiko? No, anoppi on Laihialta![]()
Siitä taitaa olla nyt neljä vuotta kun viimeksi pyörää vaihdoin. Silloin vakuutuksen hinta pompsahti aika rajusti ja päädyin tekemään pienen vertailukierroksen. Sen ja yhden vaihtoliikkeen seurauksena olen säästänyt 400-500€ vuodessa pienellä nettisurffailulla ja yhden myyntitykin kahvituksella. Mielestäni kannatti mutta tämähän on tietenkin vain niiden puuhaa joilla ei ole tarpeeksi rahoja ja joutuvat niitä välillä laskemaan.dos-equis sanoi:Ot.
Ihmettelin miten jengi jaksaa väänttää jostain parin kympin säästöistä vakuutusmaksuissa. Vääntelin ja asentelin uudet palomuurit etc. tietolaitteisiin, säästö 20€ duunia n.6tuntia, kannattiko? No, anoppi on Laihialta![]()
lario sanoi:Niin, kumpaan pystyy helpommin itse vaikuttamaan.
Tuloihin vai menoihin...
ts18056 sanoi:Tiedä häntä. Sossun elätiksi heittäytyminen vaikuttaa tuloihin, mutta yhtä varmasti myös menoihin...