No entäs se noin 5-6 vuotias ipana joka lauantaina ajoi fillarillaan mun ja muutaman muun tienkäyttäjän harmiksi tien yli katsomatta mihinkään muuhun suuntaan kuin eteensä, jos sinnekään. Hyvä että olin autolla, mopolla olisin hyvinkin saattanut ajaa päälle. Autolla kun tuo paniikkijarrutus on aika nopea ja helppo tehdä, ei kun astuu pedaalin päälle ilman vaaraa kaatumisesta tms.
Kirosin sen pötkön vanhemmat alimpaan helvettiin. Jos ei voi kakaralleen neuvoa edes alkeellisia liikenteessä hengissä selviytymisen taitoja niin pitäköön sen maadotettuna.
Entäs sitten ne skootterilla kolme päällä ilman kypäriä uimarannalta eteeni teleporttautuneet teinit? Oli vähän ohjelmaa siinäkin, hiekkatie, kuulalaakeria tien pinnassa ja tuo minun mopo ei mikään hyvä soravehje ole. Itekin tullut joskus teininä hölmöiltyä, mutta ei nyt ehdoin tahdoin kenenkään alle ajamista yritettyä.
Mitähän seuraavaksi? Puusilmähirvi? Kukahan niille opettais?
Kirosin sen pötkön vanhemmat alimpaan helvettiin. Jos ei voi kakaralleen neuvoa edes alkeellisia liikenteessä hengissä selviytymisen taitoja niin pitäköön sen maadotettuna.
Entäs sitten ne skootterilla kolme päällä ilman kypäriä uimarannalta eteeni teleporttautuneet teinit? Oli vähän ohjelmaa siinäkin, hiekkatie, kuulalaakeria tien pinnassa ja tuo minun mopo ei mikään hyvä soravehje ole. Itekin tullut joskus teininä hölmöiltyä, mutta ei nyt ehdoin tahdoin kenenkään alle ajamista yritettyä.
Mitähän seuraavaksi? Puusilmähirvi? Kukahan niille opettais?