• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Liekö kauden eka idiootti

Ja se saa plussa pisteen joka ekana sanoo Wanha.  
crazy.gif
Wanha juttu. Anna plussa.
tounge.gif

Mutta aiheesta. Kyllä on joillakin todella kummallinen ajatusmaailma, jos pitää kysellä mikä tekee rattijuoposta idiootin. Ehkäpä se sitten näillekin valkenee, kun se samainen neropatti jyrää jonkun omista sukulaisista tai jopa kyselijän itsensä. Siperia opettaa, sanovat viisaat.

Hyvä vaan että sattui toikin tapaus näin alkukeväästä. Säästyi pölvästin henki eikä tullut muutakaan suurta vahinkoa, kun kinokset mukavasti hoitaa kypärän ja ajoasun puutteet. Ensi kesänä ei siis luvallisesti ainakaan ajele tuo "motoristi". Ja liekö sillä mitään ajo-oikeutta ollutkaan, kuin se kossun tuoma itseluottamus.

Sitten vielä pudotetaan nopeusrajoituksia keskustoissa 30km/h ja seuraavaksi päivitellään ruuhkia, kun joukkoliikenteen matka-ajat ovat kasvaneet - niin mistähän johtuisi.
Keskustan 30 km/h nopeusrajoitus ei vaikuta juuri mitään ruuhkiin. Jonon keskinopeus on joka tapauksessa alle 20 km/h. Iso vaikutus on esimerkiksi Eduskuntatalon edessä oleva rakennustyömaa, jonka johdosta yksi kaista on poissa pelistä. Siitä ei vaan mahdu määräänsä enempää autoja vaikka rajoitus olisi 100 km/h, sillä jo yksikin vasemmalle kääntyvä pysäyttää jäljellä olevista kaistoista toisen. Ruuhka-aikojen ulkopuolella tuo 30 km/h rajoitus sen sijaan hidastaa etenemistä.

Nonnii.. siinä taas perus-äijä: "Kyllä meikäläinen ossaa! Antakaapa ku näytän per*ele!!"
buttrock.gif

Hohhoijaa.. iha hävettää!
veryangry.gif

crazy.gif
tounge.gif

Mutta aiheesta. Kyllä on joillakin todella kummallinen ajatusmaailma, jos pitää kysellä mikä tekee rattijuoposta idiootin. Ehkäpä se sitten näillekin valkenee, kun se samainen neropatti jyrää jonkun omista sukulaisista tai jopa kyselijän itsensä. Siperia opettaa, sanovat viisaat.
Vastaanpa lapsosille ettei tästä ole kuin reilu vuosi kun yksi pojistani loukkaantui mp.llä rattijuopon tultua sivutieltä eteen.Itseltäni lähti aikoinaan puskuri autosta ja toisesta autosta koko kylki sisään.Nämäkin kolaroineet olivat kummatkin rattijuoppoja.Nämäkin kolme olivat ainakin minun mielestä aivan normaaleja ihmisiä,eivät idiootteja.Kaikki kolarit meidän perheessä on kolaroitu rattijuoppojen kanssa.Tuomittu näin.
Maailmassa on muutakin kuin mustaa ja valkoista.
Itse en käytä alkoa ollenkaan,ettei vaivaa sekään asia.

Mun mielestä rattijuopot ovat idiootteja.

Ja kaikki jotka täällä ovat olleet voimakkaasti nimitystä vastaan, tietävät että sana on nykyisin jäänyt pois tieteellisestä käytöstä.
Nykyisin sanaa käytetään arkikielessä. Idiootiksi voidaan arkikielessä sanoa ketä tahansa, joka tekee puhujan mielestä jotain tyhmää tai ajattelematonta.

Jos jonkun mielestä juopuneena ajaminen ei ole tyhmää tai ajattelematonta niin olkoon sitten niin.

Mutta minusta rattijuopot ovat idiootteja
veryangry.gif

crazy.gif
tounge.gif

Vastaanpa lapsosille ettei tästä ole kuin reilu vuosi kun yksi pojistani loukkaantui mp.llä rattijuopon tultua sivutieltä eteen.Itseltäni lähti aikoinaan puskuri autosta ja toisesta autosta koko kylki sisään.Nämäkin kolaroineet olivat kummatkin rattijuoppoja.Nämäkin kolme olivat ainakin minun mielestä aivan normaaleja ihmisiä,eivät idiootteja.Kaikki kolarit meidän perheessä on kolaroitu rattijuoppojen kanssa.Tuomittu näin.
Sepäs onkin niin, että selvinpäin (ratti)juoppokin voi olla ihan fiksu, normaali immeinen, mut kun ottaa ryypyn, sitä on kuin toinen mies ja se toinen mies sitten on se idiootti, tyhmä ja mitä lienekkään.
crazy.gif
kaboom.gif

On muuten hatunnoston arvoinen asenne sulla!
Ihmiset on liiankin kärkkäitä tuomitsemaan muita..ja kyl se Siperia opettaa nöyryyttäkin, ei koskaan kannattas sanoo, MINÄ en ikinä....

kyllähän se on huomattu että täällä kaikesta saadaan vääntö aikaseksi mutta MITEN ON MAHDOLLISTA ETTÄ JOKU "IDIOOTTI" PUOLLUSTAA JOTAIN RATTI/TANKOJUOPPOJA TÄÄLLÄ KOVAAN ÄÄNEEN JULKISESTI???
crazy.gif

ei kyllä nyt mee mun jakeluun
veryangry.gif
kaboom.gif

crazy.gif
tounge.gif

Sepäs onkin niin, että selvinpäin (ratti)juoppokin voi olla ihan fiksu, normaali immeinen, mut kun ottaa ryypyn, sitä on kuin toinen mies ja se toinen mies sitten on se idiootti, tyhmä ja mitä lienekkään.
crazy.gif
kaboom.gif
Näissä autokolareissa olin itse kyydissä ja mukulankin kolarissa ensimmäisenä ulkopuolisena paikalla,joten tilanteet oli just.
Voin väittää että vastaavia kolareita ajetaan selvinpäinkin ja vielä törkeämmin sääntöjä ja lakeja rikkoen tai sitten vahingossa täysin järjissään,ei olemalla idiootti.

Näissä autokolareissa olin itse kyydissä ja mukulankin kolarissa ensimmäisenä ulkopuolisena paikalla,joten tilanteet oli just.
Voin väittää että vastaavia kolareita ajetaan selvinpäinkin ja vielä törkeämmin sääntöjä ja lakeja rikkoen tai sitten vahingossa täysin järjissään,ei olemalla idiootti.
Tottakai näitä kolareita ajellaan enemmän ja vähemmän erilaisissa tilanteissa, kännissä, huumeissa, selvinpäin, henkisesti järkkyneinä jne, mutta mitä väliä sillä on tässä keskustelussa? Tässä nyt puhutaan siitä, onko ratti/tankojuopot idiootteja vaiko eikö. Ja kyllä se mun ja onneksi melko monen muunkin mielestä on idioottien touhua, tapahtukoon sivussa mitä tapahtuu.

Mä olin ihan varma, että siellä vänkää joku 16-19 vuotias kaikentietävä mukula, shokki on kova jos vänkääjä on oikeasti aikuinen ihminen, jolla on omia muksuja. Käsittämätöntä.

kyllähän se on huomattu että täällä kaikesta saadaan vääntö aikaseksi mutta MITEN ON MAHDOLLISTA ETTÄ JOKU "IDIOOTTI" PUOLLUSTAA JOTAIN RATTI/TANKOJUOPPOJA TÄÄLLÄ KOVAAN ÄÄNEEN JULKISESTI???
crazy.gif

veryangry.gif
kaboom.gif
Huomaa kyllä hyvin ettei sulla oikeen mene jakaluun.
Ensinnäkään en missään nimessä hyväksy rattijuopumusta,en edes käsitä miksi raja on 0.5.Raja pitäisi olisi 0.2 kuten monessa muussakin maassa.
Ja vaikka en hyväksykkään en kyllä ala täysin tuntematonta ilmeisesti Porilaista motoristiä nimittelemään.Ei miehisyyteni siitä kasva.Kyse onkin vain eräästä sanan käytöstä joka on erään asteikon alin.
En myöskään ole puolustellut ratti/tankojuoppoja,YLEENSÄ.

Onkos idiootti jos ajaa väsyneenä?? Aika paljon sattuu väsymyksen piikkiin meneviä kolareita, mut ei se mitään kun nukahit selvinpäin siihen rattiin?? Eikös se riittävä valvominen vastaa jotain humalatilaa peräti??
baaa.gif
baaa.gif

Joskus vaan on pakko ajaa väsyneenä...

Tottakai näitä kolareita ajellaan enemmän ja vähemmän erilaisissa tilanteissa, kännissä, huumeissa, selvinpäin, henkisesti järkkyneinä jne, mutta mitä väliä sillä on tässä keskustelussa? Tässä nyt puhutaan siitä, onko ratti/tankojuopot idiootteja vaiko eikö. Ja kyllä se mun ja onneksi melko monen muunkin mielestä on idioottien touhua, tapahtukoon sivussa mitä tapahtuu.

Mä olin ihan varma, että siellä vänkää joku 16-19 vuotias kaikentietävä mukula, shokki on kova jos vänkääjä on oikeasti aikuinen ihminen, jolla on omia muksuja. Käsittämätöntä.
Koita selvitä shokistasi,maailma on niin ihmeellinen.
Onkohan nyt niin ettei nykyinen koulutus enää sivistä ihmisiä kun todellakin tuntuu ettei kukaan tunne termiä:IDIOOTTI
Oli sen joku jo kerran tuolla alkupäässä selventänytkin mut...

kyllähän se on huomattu että täällä kaikesta saadaan vääntö aikaseksi mutta  MITEN ON MAHDOLLISTA ETTÄ JOKU "IDIOOTTI" PUOLLUSTAA JOTAIN RATTI/TANKOJUOPPOJA TÄÄLLÄ KOVAAN ÄÄNEEN JULKISESTI???  
crazy.gif

veryangry.gif

kaboom.gif
Huomaa kyllä hyvin ettei sulla oikeen mene jakaluun.
Ensinnäkään en missään nimessä hyväksy rattijuopumusta,en edes käsitä miksi raja on 0.5.Raja pitäisi olisi 0.2 kuten monessa muussakin maassa.
Ja vaikka en hyväksykkään en kyllä ala täysin tuntematonta ilmeisesti Porilaista motoristiä nimittelemään.Ei miehisyyteni siitä kasva.Kyse onkin vain eräästä sanan käytöstä joka on erään asteikon alin.
En myöskään ole puolustellut ratti/tankojuoppoja,YLEENSÄ.
no tässä nyt ei ollu tarkotus ketään alkaa nimittelemään tai mitään muutakaan vääntämään! en vaan ymmärrä miten joku voi keksiä tästä aiheesta jotain puollusteltavaa
confused_orig.gif
se nyt vaan on niin että kännissä ajava vaarantaa tietoisesti itsensä ja kaikki ympärillä olevat ja se ei nyt ainakaan sinne järkikäppyrän yläpäähän sijoitu jos multa kysytään!
wink.gif

Minusta on erittäin oikein, että tällä foorumilla saa sen lajin urpo korvankuumotusta osakseen, joka lähtee 1.7 promillen humalassa ajelemaan. Älykkyysosamäärään perustuvaan luokitteluun en lähde ottamaan kantaa.

Minusta on erittäin oikein, että tällä foorumilla saa sen lajin urpo korvankuumotusta osakseen, joka lähtee 1.7 promillen humalassa ajelemaan. Älykkyysosamäärään perustuvaan luokitteluun en lähde ottamaan kantaa.
Motoristi tulee saamaan kuumotusta kun oikeus langettaa tuomionsa ehdollisena ja maksaa kuluja joita sisältyy asiaan.Ja kun tulevat sanktiot on suoritettu pitäisi kaverin olla taas ok.,vähän niin kuin muutkin kortin kuivattajat.

Back