Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa mieltä olen myös minäVoishan tuon Lidln oluen testata jossain kokoontumisessa, niin ois sitten ne mp-tarvikkeet siitä lafkasta kokeiltu![]()
Kyseistä tuotetta testanneena totean sen olevan hinta/laatu suhteeltaan ihan käypää tavaraa
![]()
Ja aika moni täälläkin foorumilla kiikuttaa euronsa Saksaan ja suoraan itse. Mielestäni kaikenlainen kilpailu on tervetullutta,, jotta hintoja saataisiin edes hiemna alemmas, oli tavara sitten mitä tahansa.Mieluiten sponsoroisin kotimaista kyläkauppiasta mutta kun niitä ei enää juuri ole.
Lidlistä en osta tavaraa periaatteen vuoksi, ei siksi että tavara olisi paskaa, vaan siksi että lasken Lidlin ns. riistoporvarikauppiaaksi. Ja saksaan ne ylimääräiset eurot valuvat.
Kyse ei olekaan siitä, vaan siitä MITEN kauppa toimii. Jos fyrkat revitään työntekijän selkänahasta niin en todellakaan halua tukea sellaista toimintaa. Kummassa haluaisit mieluummin työskennellä, K-kaupassa vai Lidlissä?Ja aika moni täälläkin foorumilla kiikuttaa euronsa Saksaan ja suoraan itse. Mielestäni kaikenlainen kilpailu on tervetullutta,, jotta hintoja saataisiin edes hiemna alemmas, oli tavara sitten mitä tahansa.Mieluiten sponsoroisin kotimaista kyläkauppiasta mutta kun niitä ei enää juuri ole.
Lidlistä en osta tavaraa periaatteen vuoksi, ei siksi että tavara olisi paskaa, vaan siksi että lasken Lidlin ns. riistoporvarikauppiaaksi. Ja saksaan ne ylimääräiset eurot valuvat.
Ollakko töissä Lidlissä vai työttömänä?Kyse ei olekaan siitä, vaan siitä MITEN kauppa toimii. Jos fyrkat revitään työntekijän selkänahasta niin en todellakaan halua tukea sellaista toimintaa. Kummassa haluaisit mieluummin työskennellä, K-kaupassa vai Lidlissä?
Käsittääkseni ei mitään kummempaa. Maksavat ihan minimipalkkaa +5% ja pitävät duunissa yleensä vain nuori flikkoja, jotka pitävät opiskelusta välivuotta tms.Olisi tosi kivaa tietää, mitä niin kauheata ne siellä työntekijöilleen tekevät?
jota se tietty on, mikäli puhe etenee kypäriin astiVaikka laadustakin tinkien, jos käyttötarkoitus ei ole kuoleman vakava![]()
En haluaisi lisätä vettä myllyyn, mutta eihän se asia nyt ihan noin mustavalkoinen voi olla.Turhaa on tämä periaate jeesustelu Lidliä kohtaan![]()
Sieltä ostetaan, mistä halvimmalla saadaan![]()
Vaikka laadustakin tinkien, jos käyttötarkoitus ei ole kuoleman vakava![]()
Jos itse olisin valintatilanteessa ei tarvitsisi edes miettiä: työttömänä. Kokemusta on huonopalkkaisista orjaduuneista just sen verran että mieluummin syljeskelen kattoon ja seinille kunnon veronmaksajien (eli minun) rahoilla - ei maksa vaivaa tehdä p**kaduunia jos sillä ei itseään voi elättää. Näin on näre.Ollakko töissä Lidlissä vai työttömänä?
No voi hyvää päivääEn haluaisi lisätä vettä myllyyn, mutta eihän se asia nyt ihan noin mustavalkoinen voi olla.
Oletetaan vaikkapa, että Motovelhot myisi mp-hanskoja, jotka olisivat 5 € halvemmat Lidlissä. Minä ainakin mieluummin hakisin hanskani Motovelhoilta kuin tukisin liikettä, joka kilpailee epämääräisin keinoin suomalaisten kauppiaiden kanssa ja näin tehdessään ajaa kilpailijansa todella ahtaalle ja vie fyrkat Saksaan.
Suomessahan on jo paljon ulkom. liikkeitä (esim. Ikea, Gigantti, OnOff, Hennes & Mauritz, Clas Ohlson, Lidl, Bauhaus), jotka uhkaavat polkea suomalaiset kilpailijansa jalkoihin.
Kaiken elektroniikkasälänhän saa halvemmalla Gigantista kuin mistään kotimaisesta puljusta. Heidän hintatakuu ei kumminkaan mielestäni lisää kilpailua, vaan heikentää sitä. Tuotteita myydään vaikka tappiolla, kun kate revitään hieman muuta kautta.
Olen ehkä hieman naiivi, mutta uskon pystyväni vaikuttamaan markkinoihin kuluttajana edes jonkin verran.
Pyydän anteeksi parahin Dura, mutta tuo kuulostaa pahalta asennevammaltaJos itse olisin valintatilanteessa ei tarvitsisi edes miettiä: työttömänä. Kokemusta on huonopalkkaisista orjaduuneista just sen verran että mieluummin syljeskelen kattoon ja seinille kunnon veronmaksajien (eli minun) rahoilla - ei maksa vaivaa tehdä p**kaduunia jos sillä ei itseään voi elättää. Näin on näre.Ollakko töissä Lidlissä vai työttömänä?![]()