• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lidliin tulossa taas mp-tavaraa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vuohi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No empä mä mitään vitun saarioisten valmis pitsoja syö.Muijan kans pari kertaa käyty Lidl:ssä ja on suorastaan hauska katsella niitä helvetin köyhän näköisiä ihmisiä jotka kyttää 2 senttiä halvempaa tuotetta sieltä...sori nyt vaan jos taas moni joka tunnistaa itsensä ottaa nokkiin...
Käytte niinku viihdyttämässä itseänne siellä? Katsomassa köyhän näköisiä ihmisiä?
062802jumpie_prv.gif

Mä käyn siellä siksi että siellä on monia tosi hyviä tuotteita, ruokapuolesta siis puhun nyt.
Ja noilla niiden roippeilla on kyllä yleensä se takuu, joten melko surutta voi ostaa. Ja miksi ihmeessä maksaa jostain enemmän kun jostain saa halvemmallakin.
nixweiss.gif

Kai mä sitten näytän köyhälle.
tounge.gif

Huomenna kuitenkin ois tarkoitus käydä tsekkaamassa tuo valikoima. Samalla vois jokusen limsapullonkin palauttaa..
smile_org.gif

Kyllä se on kuulkaas niin, te köyhännäköiset, että jos samaa tuotetta myydään Lidlissä puoleen hintaan ovh:sta, niin kannattaa ostaa se sama vitkutin sieltä kalliimmasta putiikista. Se on silloin automaattisesti parempi.

Ostin männä kesänä tankkilaulun, hanskat ja kypäräpuhelimen.
Ainut toimimaton tai siis huonosti toimiva oli kypäräpuhelin.
Hanskat kesti ajaa sateessa kastumati sisältä.

No empä mä mitään vitun saarioisten valmis pitsoja syö.Muijan kans pari kertaa käyty Lidl:ssä ja on suorastaan hauska katsella niitä helvetin köyhän näköisiä ihmisiä jotka kyttää 2 senttiä halvempaa tuotetta sieltä...sori nyt vaan jos taas moni joka tunnistaa itsensä ottaa nokkiin...
Käytte niinku viihdyttämässä itseänne siellä? Katsomassa köyhän näköisiä ihmisiä?
062802jumpie_prv.gif

Mä käyn siellä siksi että siellä on monia tosi hyviä tuotteita, ruokapuolesta siis puhun nyt.
Ja noilla niiden roippeilla on kyllä yleensä se takuu, joten melko surutta voi ostaa. Ja miksi ihmeessä maksaa jostain enemmän kun jostain saa halvemmallakin.
nixweiss.gif

tounge.gif

Huomenna kuitenkin ois tarkoitus käydä tsekkaamassa tuo valikoima. Samalla vois jokusen limsapullonkin palauttaa..
smile_org.gif
Rikkauden salaisuus on halvat huvit. Lidlistä niitä saa!

Itseasiassa viimeisimmässä "ostoskori-vertailussa" Prisma oli kaikista edullisin...
biggrin.gif
...siellä ei kylläkään mopokamaa myydä, mutta tuli vaan tästä käsitteestä mieleen kun Lidliä pidetään kaikista halvimpana automaattisesti...
idea3.gif
. Harvoin halvalla hyvää saa,mutta poikkeuksiakin on. Minun mielestäni tyhmintä on olla olematta hintatietoinen ja maksaa autom. jostain kalliista.
omg.gif
..joskus on jopa mielenkiintoista todellakin huomata miten suuria hintaeroja samankaltaisilla/vastaavilla tuotteilla on..
thumbs-up.gif

"Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa..."
biggrin.gif

Käyty on! Lienenkö eka orggilainen joka kerkes ostamaan tänä keväänä "hyvää halvalla"...?    

tounge.gif

Tuloksena kaksi kypärähuppu/kauluriyhdistelmää, akkulaturi ja 1 litra maitoa.

No niin no... Kyl nää huput ihan suht asiallisilta vaikuttaa, istuvuus on ainakin ihan hyvä ja kaulaa näyttäs suojaavan aika mukavasti. Materiaali tuntuu ihan miellyttävältä.

Ja jos joku suvaitsee epäillä testimenetelmiäni, niin kerrottakoon että istun tietokoneen ääressä sekä kypärä, että kypärähuppu päässä...

idea3.gif

toinen köyhä ilmoittautuu.kävin sitten nöyryyttämässä itseäni Lidl:ssä
biggrin.gif
biggrin.gif

mukaan jäi akkulaturi,muulle romppeelle ei ollu tarvetta
3vuoden takuu laitteessa.ihan sama minkälainen halpaköyhäpaska,saa ainakin rahansa pois tai uuden tilalle
033102bebe_1_prv.gif

jos vikaa ilmenee

Onko tietoa löytyykö noista selkäsuojista aikuisten kokoja?
Eli tämmöselle 190 senttiselle sopivaa...ei viitsisi lähteä turhan takia ko. kauppaan, kun se ei ihan kulmilla ole!

BTW...hauska seurata ennakkoluuloisten suomalaisten mielipiteitä Lidlistä...tietenkään ei voi sopeutua mihinkään uuteen ja erilaiseen, mitä ei ole aina ollut olemassa! Hajotkaa siihen...  
cool.gif

näytti olevan koot S-L.en kyllä sovitellu,mutta luulisin että menee toi L sun kokoiselle ihan OK

e:Köpi oli nopeempi,höh

Tankkilaukun hinnannousu taitaa selittyä sillä, että se on erilainen kuin viime vuonna. Uudessa on sivuilla ulkopuoliset sivutaskut, edellisessä on vain vetoketjut ja tasku on siten aika ahdas.

Ja se on myyty, mitäs muita ajokamoja sä mulle tänä vuonna myisit ?-)

nimim. Köpin puodin tyytyväinen asiakas
smile_org.gif
Et varmaan tix tex housuja tarvi?
-ketjurasva sulle jo on varattuna hp. nothing
-jarrulevylukko hp. kaffe
-selkäsuoja hp. sämpylä-kaffe
-Dainese kyynärsuojat (käteen velcrolla) hp. pulla-kaffet
-transparentti tankinsuoja hopeisella lohikäärme kuviolla hp. kaffe

Edit. käyttämättömiä eli uusia
tounge.gif

smile_org.gif
Et varmaan tix tex housuja tarvi?
-ketjurasva sulle jo on varattuna hp. nothing
-jarrulevylukko hp. kaffe
-selkäsuoja hp. sämpylä-kaffe
-Dainese kyynärsuojat (käteen velcrolla) hp. pulla-kaffet
-transparentti tankinsuoja hopeisella lohikäärme kuviolla hp. kaffe

Edit. käyttämättömiä eli uusia
tounge.gif
Nonnih, eli laitetaan ny seuraava setti :

- Sadeasu
- Ketjurasva
- Jarrulevylukko
- Dainesen kyynärsuojat

Lisätietoja voisit tyrkätä vaikka yv:llä niistä housuista
biggrin.gif
Lisäksi asetun jonoon jos jossain vaiheessa sulla on taas ylimääräsiä alpinestarsin takkeja
biggrin.gif

Ei tarvii mennä Lidliin ;)

Köpi, meille kaikki S:ää isommat on "isoja kokoja"
biggrin.gif
Niin onkin
wink.gif
Osta multa sadeasu (musta-hopea) koko M
wink.gif

hp. pulla-kahvit

smile_org.gif
Matkaeväitä Köpiltä voi myös ostaa. Hyvä, aito sveitsinsuklaa piristää, antaa verensokeriin iltapäivällä sopivasti piristettä.

Itse kävin Lidlissä ostamassa perjantaina purkin halpaa olutta. 0,33 l.=0,69 ekee tarjouksessa. Samalla otin kassan vierestä telineeltä mukaani " moottoripyörävarustekataloogin ". Täällä pk-seudulla on Lidlejä joka reitin varressa.

062802jumpie_prv.gif

nixweiss.gif

tounge.gif

smile_org.gif
Lidlissä on halpaa, tosin kaikki ei siellä ole halvempaa. Esimerkiksi HK:n sininen on samanhintainen sielläkin. Sitten taas Saksalaista makkaraa saa jo ihan eri hintaan. Olut on halpaa, mutta periaatteesta ei voi veroja siitä Suomeen maksaa vaan ne pitää raahata Laivalta.

Niin ja kaikkein parasta Lidlissä on se, että siellä ei ole mitään v*tun bonuskortteja. Myydään rehellisesti halvalla, eikä myydä kalliilla ja annetoi osalle -5% alennusta.

Sadeasu tarttui mustaharmaana XXL kokona mukaan ruokaostosten seuraksi. Kyöhänä ostin jauhelihaakin pakkaseen, kun on päiväys menossa huomenna vanhaksi ja sai -30%. Se nyt on tyhmää maksaa ruoasta liikaa. Voi nekin rahat pistää tukaatin kilkkeisiin..

biggrin.gif
biggrin.gif
Pakkohan se oli täälläkin sortua hakemaan pari akkulaturia... omaan ja toiseen kotiin... Vaikuttaa ihan näpsäkältä.
tounge.gif

Onko tietoa löytyykö noista selkäsuojista aikuisten kokoja?
Eli tämmöselle 190 senttiselle sopivaa...ei viitsisi lähteä turhan takia ko. kauppaan, kun se ei ihan kulmilla ole!

BTW...hauska seurata ennakkoluuloisten suomalaisten mielipiteitä Lidlistä...tietenkään ei voi sopeutua mihinkään uuteen ja erilaiseen, mitä ei ole aina ollut olemassa! Hajotkaa siihen...
cool.gif
Kävinpä ostamassa tuon tyrävyön. Itsellä kokoa 190/90 ja koko L oli passeli.

Kyllä sitä kehtaa pitää kun vetää kesällä paidan ja takin vyön päälle ettei rahamiehet esson baarilla huomaa. Saattavat pian vetää eilispäiväisen tarjouspullan väärään kurkkuun.

Itseasiassa totesin vyön pikatestissä ihan päteväksi värkiksi. Hinta-laatusuhde oli kohdallaan.

Back