Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pysyykös se laukku ihan kyydissä?tua tankkilaukku on kyllä ajanu asiansa ... ainakin tällä vähäisellä käytöllä.. viimekeväänä se makso vaan 9,90...€![]()
Kyydissä pysyy... tosin mulla hajosi yksi vetoketju jo ennen kun ehdin laittamaan sitä tankin pääleNiinpä, ainakin oli. Nythän hinta on kolminkertainen viime kevääseen verrattuna. Lienee se vieläkin edullinen verrattuna Allwrongin yms. tuotteisiin?Lidlin tankkilaukku on ollut suorastaan h-tin hyvä...ja varsinkin hinta-laatusuhteeltaan.
On tyhmää maksaa liikaa.![]()
eli ne kaikki saa polttaa??Natsimarketti, Natsisiwa= Lidl. Saksalainen sekatavara/päivittäistavara kauppa.
-Sergei-
Samoin kun aikanaan kuulakärkikynällä avattavasta "merkkilukosta"Kelmit ainakin kiittää ja kumartaa noista lukoista![]()
On mukana. Kestänyt matkassakin ja vetskarikin toiminut viime kesän. Käytän melkein joka matkallani tankki laukkua.Onkos tuossa tankkilaukussa sadesuoja mukana?
Tuohon on tullut parannus: ostaa lavallisen halpaaNo kypäräpuhelinta käytettiin viime kesänä mamman kanssa kun 2-päällä ajeltiin. Kyllä se toimi, mutta minun korvaani se painoi aivan tuskaisesti ja kohinakin vähän haittasi.
Halpa mp-peitto ja kaupan päälle pari lavaa olutta vai kallis mp-peitto ja kraanavettä?Tuohon on tullut parannus: ostaa lavallisen halpaaNo kypäräpuhelinta käytettiin viime kesänä mamman kanssa kun 2-päällä ajeltiin. Kyllä se toimi, mutta minun korvaani se painoi aivan tuskaisesti ja kohinakin vähän haittasi.
lageria samalla, huitoo sohvalla ne tauluunniin ei paina korvia yhtään, mp-peittokin alkaa näyttää merkkituotteelta![]()
![]()