Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama mietin myös mutta maanantaina tuon näkee kun kaveri mulle semmosen lupas tuoda - ei korkealtakaan putoa ja onhan noissa se palautusoikeus jos ei toimi.Oiskohan tuo laturi mistään kotoisin..Pitää käydä katsomassa, eipä tuo kovin iso investointi ois.![]()
![]()
Tankkilaukkua mäkin oon kuullut kehuttavan paljonkin. Kaveri hylkäs kalliimman (jonkun "kunnon merkkisen") tankkilaukkunsa kun tuo kuulemma oli parempi.
Vaan oliko niin lelu, ettei kuulu ollenkaan. Meinasin, että oliskohan siitä yhdelle parin viikon ameriikan reissulle iloa..? Enempää ei tarttis kestääkään..Toisaalta tankkilaukun halpa hinta kostautui sitten tuossa kypäräpuhelimessa, joka osoittautui täydeksi leluksi.
Jaahas, kaippa sitä tuota sadepukua vois harkita hommaavansa... Ja myös tuo selkäsuoja saattaisi kiinnostaa. Pitääpä käydä tarkistamassa kun saapuvat liikkeeseen.
Hmm...siinähän on diagonaali vetoketju ja vesitiivis sokkelotiivisteMateriaali kyllä pitää vettä, jopa molemmin puolin, mutta vetoketju ei...
No empä mä mitään vitun saarioisten valmis pitsoja syö.Muijan kans pari kertaa käyty Lidl:ssä ja on suorastaan hauska katsella niitä helvetin köyhän näköisiä ihmisiä jotka kyttää 2 senttiä halvempaa tuotetta sieltä...sori nyt vaan jos taas moni joka tunnistaa itsensä ottaa nokkiin...Mee sä sinne Lidl:iin vaan sovit hyvin niiden muiden joukkoon.......Varmaan otat repun täyteen saarioisten jarrulevyjä ulkomaanmatkoillekin, kun paikallinen sapuska ei kelpaa halvan hintansa takia.![]()
![]()
-Voisin ehkä mennäkin kokeilemaan tuota tukivyötä. En sen takia että se mitään suojaisi,vaan mukavuuden takia.
Ei hinta laatua takaa,moni lidl:n tuote on 3v takuulla.
Itse en edes omista yli 3v vanhoja varusteita. Lidl:n polvisuojat olen kaupasta ostanut ja hyvin ovat tuulelta suojanneet.
Sadehaalarin tarvitsen myös - viime vuonna muistaakseni joku sanoi, että koot ovat aika pieniä eli kannattaa ottaa kokoa isompi kuin mitä tavallisesti vaatekoko?
asenne vamma kenties.Muijan kans pari kertaa käyty Lidl:ssä ja on suorastaan hauska katsella niitä helvetin köyhän näköisiä ihmisiä jotka kyttää 2 senttiä halvempaa tuotetta sieltä...
Ei kai kukaan aio pukea aitojen Gore-Texien päälle Lidln sadepukua? Saattaapi hengittävyys hävitä, eikä vedenpitävyys parane.Lidlissä ei paljon vaatteita sovitella eikä ole tietty goretexit eikä muut päällä, että voisi ihan livenä kokeilla oikean koon.
Tukivyö, moottoripyöräsukat (aika kömpelön näköiset, mahtuvatkohan buutseihin??), polvenlämmittimet ja akkulaturi kiinnostavat myös. Mitenhän noi lukot??
Täytyy ostaa kun halvalla saa heh... töihin menen vasta puolikymmeneksi. Ilmoitin, että on pakollinen meno..
![]()
Tuo on kuitenkin sadehaalari,itse miettisin maksaisinko hieman enemmän laadukkaammasta..tämä oma mielipide!Sadehaalarin tarvitsen myös - viime vuonna muistaakseni joku sanoi, että koot ovat aika pieniä eli kannattaa ottaa kokoa isompi kuin mitä tavallisesti vaatekoko?
haen aamulla, katotaan sittenItsellä ei ole tankkilaukusta muuta kuin positiivisia kokemuksia. Ajaa vallan hyvin asiansa, eikä tarvitse maksaa tekstistä laukun kyljessä älyttömiä. Tosin tänä vuonna hinta on triplaantunut, silti mielestäni hinta/laatu suhde edelleen on ok.
Sanoo mies, joka ei koskaan osta halpaa, sillä se ei voi olla hyvää..?No empä mä mitään vitun saarioisten valmis pitsoja syö.Muijan kans pari kertaa käyty Lidl:ssä ja on suorastaan hauska katsella niitä helvetin köyhän näköisiä ihmisiä jotka kyttää 2 senttiä halvempaa tuotetta sieltä...
Tärkeintähän kaikessa on halpuus....