Sadeasua ja polvenlämmittimiä vois käydä ainakin syynäämässä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mee sä sinne Lidl:iin vaan sovit hyvin niiden muiden joukkoon.......Lidl:n valikoimassa on suurempi osa kotimaista kuin keskolla.Siis elintarvikkeista. Avainlipputuotteiden kotimaisuusaste on tätä nykyä keskimäärin 80%.(lidl) Vastaava Hyvää Suomesta -joutsenlippun kotimaisuusaste on 50%.Köyhät ostaa Lidl:stä!!!!!!!!!!!!!!![]()
Mä ainakin ruuan suhteen pitäydyn kotimaisissa tuotteissa.Laatu hyvä ja työllistän suomalaisia......Eipä noi prätkävermeet hääviltä näyttäneet;no makunsa kaikilla.
Muu krääsä on sitä samaa kinuski tusinatavaraa mitä cittarit/honkkari myy.
-Itse käytän lähikauppaa (siwa) mutta en moiti muitakaan kauppaketjuja.
Nyppii tollanen suvaitsematon juntti-asenne!
pitikin taas avautua...![]()
![]()
Myyty!!Ostakaa käyttämätön tankkilaukku (lidl) hp. 10€
Mee sä sinne Lidl:iin vaan sovit hyvin niiden muiden joukkoon.......
Eurolla, tai sanotaan nyt saman tien kahdella, mukana!eiku pannaan kolehti pystyyn et saadaan köpille sadeasu lidlistäJoo kallista on... Mä en jouda hakemaan, mutta voin lainata sulle sen verran rahaa että saat itse ostettua. Maksa sit takaisin vaikka kesälomarahoista tai jos tekee tiukkaa niin osissa vaikkapa 2 euroa kuukaudessa...Hinnat on kyllä hiukka nousseet...kuka ostaisi mulle sadeasun?
![]()
![]()
![]()
Ainakin minulle se istuu hyvin, ei edes tarranauhat ole menneet miksikään viime kesän käytössä...Kellään kokemuksia tosta selkäpanssarista?![]()
Suojaakohan se sitte oikeesti jos vetäsee lipat ?Ainakin minulle se istuu hyvin, ei edes tarranauhat ole menneet miksikään viime kesän käytössä...Kellään kokemuksia tosta selkäpanssarista?![]()
Taatusti paremmin kuin ilman ajeluSuojaakohan se sitte oikeesti jos vetäsee lipat ?Ainakin minulle se istuu hyvin, ei edes tarranauhat ole menneet miksikään viime kesän käytössä...Kellään kokemuksia tosta selkäpanssarista?![]()
Varmalla ja siinä on kuitenkin se CE 1621(?)/1 hyväksyntä. Eli ottaen huomioon, että tuosta on vielä se vähän parempi taso /2 jota melko moni "paremmista" selkäsuojista ei saavuta, niin samalla suojaustasolla ollaan hienompien merkkien kanssa.Taatusti paremmin kuin ilman ajelu![]()
Ai, ne samat köyhätkö ku ostaa Mlol'ista, FCMotosta, Louisilta ja vaikkapa EE-Speedistä, vai ketä tarkoitit?Köyhät ostaa Lidl:stä!!!!!!!!!!!!!!![]()
Mä ainakin ruuan suhteen pitäydyn kotimaisissa tuotteissa.Laatu hyvä ja työllistän suomalaisia......
siihen tankkilaukun alle on kuminen liukuestematon pala omiaan ehkäisemään osaltaan turhia naarmuja. ainakin Etolasta saa ja venetarvikeliikkeistä...Toi tankkilaukku nyt ainakin kiinnostaisi myös mua. Mites, onkohan ne magneetit suojattu jollain pehmeällä, ettei naarmuta tankkia ? Vai mites se pelittää ?
Nimim. koskaan en ole edes hypistellyt moista värkkiä...
Tarkkaan ottaen tuo Lidlin myymä Pro Life -selkäsuoja täyttää level 2 -speksit, eli korkeammat kuin esim. Dainese Wave. Tuostahan oli joku aika sitten juttua, että onko tuosta level 2:sta sitten mitään käytännön etua enää, kannattaa penkoa vanhoja viestejä.Varmalla ja siinä on kuitenkin se CE 1621(?)/1 hyväksyntä. Eli ottaen huomioon, että tuosta on vielä se vähän parempi taso /2 jota melko moni "paremmista" selkäsuojista ei saavuta, niin samalla suojaustasolla ollaan hienompien merkkien kanssa.
Mukavuus ja käyttökelpoisuus ovatkin sitten aivan toisia asioita....
Epäileekö joku ihan tosissaan ettei mokoma tankkilaukku voisi "toimia"? Hei, se on reppu. Miten se oikein voisi olla toimimatta? Mikää ei oikeasti oikeuta sitä 100€ hintaa mitä ne "oikeat" laukut maksaa..Pysyykös se laukku ihan kyydissä?tua tankkilaukku on kyllä ajanu asiansa ... ainakin tällä vähäisellä käytöllä.. viimekeväänä se makso vaan 9,90...€![]()
No eihän se voi toimia, kun on halpaEpäileekö joku ihan tosissaan ettei mokoma tankkilaukku voisi "toimia"? Hei, se on reppu. Miten se oikein voisi olla toimimatta? Mikää ei oikeasti oikeuta sitä 100€ hintaa mitä ne "oikeat" laukut maksaa..