• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lidliin tulossa taas mp-tavaraa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vuohi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
lidlissä ensi maanantaina näköjään taas mp-tavaraa. ei tainnut viime vuonna olla noita lukkoja eikä latureita muuten taitaa olla samat roinat

Ehanaa...
tounge.gif

Laturi täytyy käydä hakemassa. Hintoja on taidettu tarkistella hieman ylöspäin kun tuo kypäräpuhelinsetti maksoi viime vuonna muistaakseni 7 euroa ja nyt 12,99 €.

Onko kellään kokemuksia laturista? Tiettävästi halvalla ei saa hyvää, mutta jos sitten kuitenkin tekis Sulo Vileenit.

Varma kevään merkki: Lidlin mp-tarjoukset
wink.gif

Hinnat on kyllä hiukka nousseet...kuka ostaisi mulle sadeasun?

wink.gif
Varmaan lidl:issäkin huomioitu tämä idioottimainen kalliinpi=parempi syndrooma kun ovat hintoja nostaneet normitasolle.
Tukivyötä voisi mennä hypistelemään,jos vaikka matka-ajossa vähentäis särkyä...
nixweiss.gif

Köyhät ostaa Lidl:stä!!!!!!!!!!!!!!
033102ass_1_prv.gif
:hanuria:Mä ainakin ruuan suhteen pitäydyn kotimaisissa tuotteissa.Laatu hyvä ja työllistän suomalaisia......Eipä noi prätkävermeet hääviltä näyttäneet;no makunsa kaikilla.

Köyhät ostaa Lidl:stä!!!!!!!!!!!!!!
033102ass_1_prv.gif
:hanuria:Mä ainakin ruuan suhteen pitäydyn kotimaisissa tuotteissa.Laatu hyvä ja työllistän suomalaisia......Eipä noi prätkävermeet hääviltä näyttäneet;no makunsa kaikilla.
Lidl:n valikoimassa on suurempi osa kotimaista kuin keskolla.Siis elintarvikkeista. Avainlipputuotteiden kotimaisuusaste on tätä nykyä keskimäärin 80%.(lidl) Vastaava Hyvää Suomesta -joutsenlippun kotimaisuusaste on 50%.
Muu krääsä on sitä samaa kinuski tusinatavaraa mitä cittarit/honkkari myy.
-Itse käytän lähikauppaa (siwa) mutta en moiti muitakaan kauppaketjuja.
Nyppii tollanen suvaitsematon juntti-asenne!
veryangry.gif
pitikin taas avautua...
nixweiss.gif

Back