Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
*REPS*Täytyy lähteä katsomaan.. "Saakohan halvalla nyt hyvää..!"![]()
Eipä ole hirmu halpaa edes, aika lailla Louisin hinnoissa.. sadahaalaria pitää käydä hypistelemässä.Täytyy lähteä katsomaan.. "Saakohan halvalla nyt hyvää..!"![]()
Joo kallista on... Mä en jouda hakemaan, mutta voin lainata sulle sen verran rahaa että saat itse ostettua. Maksa sit takaisin vaikka kesälomarahoista tai jos tekee tiukkaa niin osissa vaikkapa 2 euroa kuukaudessa...Hinnat on kyllä hiukka nousseet...kuka ostaisi mulle sadeasun?
Pysyykös se laukku ihan kyydissä?tua tankkilaukku on kyllä ajanu asiansa ... ainakin tällä vähäisellä käytöllä.. viimekeväänä se makso vaan 9,90...€
eiku pannaan kolehti pystyyn et saadaan köpille sadeasu lidlistäJoo kallista on... Mä en jouda hakemaan, mutta voin lainata sulle sen verran rahaa että saat itse ostettua. Maksa sit takaisin vaikka kesälomarahoista tai jos tekee tiukkaa niin osissa vaikkapa 2 euroa kuukaudessa...Hinnat on kyllä hiukka nousseet...kuka ostaisi mulle sadeasun?
![]()
ihan pysyy siinämissä 100€ kin weska ....Pysyykös se laukku ihan kyydissä?tua tankkilaukku on kyllä ajanu asiansa ... ainakin tällä vähäisellä käytöllä.. viimekeväänä se makso vaan 9,90...€![]()
Mä ainakin ruuan suhteen pitäydyn kotimaisissa tuotteissa.Laatu hyvä ja työllistän suomalaisia......Eipä noi prätkävermeet hääviltä näyttäneet;no makunsa kaikilla.Lidl:n valikoimassa on suurempi osa kotimaista kuin keskolla.Siis elintarvikkeista. Avainlipputuotteiden kotimaisuusaste on tätä nykyä keskimäärin 80%.(lidl) Vastaava Hyvää Suomesta -joutsenlippun kotimaisuusaste on 50%.Köyhät ostaa Lidl:stä!!!!!!!!!!!!!!![]()
Mä ainakin ruuan suhteen pitäydyn kotimaisissa tuotteissa.Laatu hyvä ja työllistän suomalaisia......Eipä noi prätkävermeet hääviltä näyttäneet;no makunsa kaikilla.