• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lidl To 26.03.2009 MP tavaraa, jotain taas.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nakke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
XL munuaisvyö/punttisalikyykky/-maastavetovyö tuli ostettua kun oli ainoa löytyneistä joka sopi päälle hyvinkin.

hanskoja ei ollut sopivia, vain pieniä ja ahtaita. alusasuja ei ollut, vain m- ja l- kokoja.

ostin kanankoipia, nautasikaa 1400g ja jugurttia ja maksalaatikkoa kans.

Kaikkea paskaa sitä ihmiset ostaakin. Kyllä mitä katsoin noita lidlin saappaita ja hanskoja niin ensimmäinen reaktio oli että "ei helvetti". Samanlaisia hanskoja suojaavuudeltaan ja istuvuudeltaan saa joka halpahallista, jos päästävät vielä väriä ja kutistuvat niin onpa hyvä hinta/laatu suhde joo. Kengät oli myös todella onnettoman tuntuiset pappatossut. Luulisi olevan mopoilijolla jotka ostavat 10te pyöriä laittaa pari sataa turvallisiin ja mukaviin ajovarusteisiin mutta ei näköjään.
Hyvä että sinulla on absoluuttista tietoa molemmista tuotteista, on myös huojentavaa tietää että kalliimpi on aina parempi. Toivottavasti saamme nojautua sinun tietouteen ja ainoaan oikeaan arvosteluun myös jatkossa, koskaan ei ole liika niitä jotka oikeasti tietävät asioista.

XL munuaisvyö/punttisalikyykky/-maastavetovyö tuli ostettua kun oli ainoa löytyneistä joka sopi päälle hyvinkin.

hanskoja ei ollut sopivia, vain pieniä ja ahtaita. alusasuja ei ollut, vain m- ja l- kokoja.

ostin kanankoipia, nautasikaa 1400g ja jugurttia ja maksalaatikkoa kans.
+1
biggrin.gif

Joo, ja mä ostin tota pakaste kebabbilihaa, ja niitä pakaste pizzoja (salami). Toki tarttu matkaan myös toi alusasu. Tiä sitte mimmonen on, mut on noit jotkut tota kehuneetkin. Et sillee.
062802jumpie_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

"1tipi" ihan turhaan "huutaa"  
biggrin.gif

Ei tässä ainakaan meikäläinen vaatteilla eikä mopolla koreile  
biggrin.gif

Onhan täällä jo toinen topikki, mis kysellään et onko mopoliikkeen kalliit merkkigamat yhtään sen turvallisempia/parempia...
omg.gif

En ota kantaa...kun kaapista löytyy vähän "sitä sun tätä" ja ajellaan "sillä sun tällä" varustuksella...
biggrin.gif

liiterin viimesimmän pläjäyksen höynäytämän mopoilijan mietteitä: 'tekniset alusasut' oli lähinnä ylihintasia terättömiä sukkahousuja, hanskat oli jotaa klingoni-lestiä mis ois tarvinnu senttiä pitemmät sormet, ea-kassi on varmaan etelä-ugandan armeijan ylijäämäkamaa, kalliiseen kypäräpussiin mahtuis mummokii poikittain, ja ne saappaat, ziisus, en semmosia ostais koirillekkaan lenkkareiks...

Nälkähän tässä tulee kun näitä juttuja lukee
tounge.gif
Ostin tuon tankinnaarmuttajan, jos vaikka joskus sattuis tarvitsemaan. Ihan pätevän oloinen kampe. Emännän pyörässä on kylläkin kaksi laukkua, joten toimikoon muulina
tounge.gif

Ja hanskat tarttui mukaan, oli ne mitkä oli niin halvat ne oli ja kelpaa varahanskoina ihan hyvin jos vaikka mopokaupan kalliit merkkihanskat esim kastuu tai alkaa muuten vituttamaan.

Kysymys:miten nahkaa ja muovia sekoitetaan?

Kertokaahan miten tuo alusasustetti oikeasti eroaa kauppojen normaalista teknisestä alusasusetistä? Vai onko se ostettava vain siksi että se on "motoristikamaa" lidlistä?

En kysy vattuillakseni, vaan itsekin tuota mitein.
Ja vinkatkaa mikä koko kävisi 177cm ja 77kg pojjaalle?
Itse hain eilen M-kokoa kun ei muuta ollut jäljellä ja liian pieni. Puristaa päällä heti enkä halua tietää paljonko puristaa, kun on ollut päällä tunnin. Minä 180cm/75kg. Siispä veikkaan L-kokoa sopivaksi.
jännä juttu, ite 176/75 ja tuo M kokonen paita oli itelleni just passeli, sopivan tiukka niinkun sen pitääkin olla. Mutta ei se kyllä purista ainakaan. ainoa mitä huomasin niin tosta mahan kohalta kun ottas ton pienen makkaran poies niin näyttäs toki viksummalta..
biggrin.gif

Hanskat hain eilen ylivieskasta..
Katotaan nyt millaset ne on, käteen ainaki oli passelin tuntuset.
biggrin.gif

Eipä ne paljon maksa vaikka joka kevät hakis uutta mallia.
062802jumpie_prv.gif

Edit:
Tuo tankkilaukku vaikutti erittäin asialliselta. Hyvän tuntuista kangasta ja muutenkin laadukkaan oloinen kädessä.
Hakkaa varmasti tuon oman Biltema-laukun mennen tullen.
Biltema-laukkuakaan en hauku, hyvin on asiansa ajanut.
Tuossa Lidlin laukussa oli vaan niitä pikku taskujakin..
thumbs-up.gif

Täytyy sitten ostaa ku vanhasta aika jättää.
pftroest.gif

Pari ea-laukkua piti eilen ostaa ku ei pyörissä ole sellaisia ollut. Hienot oli sakset laukun sisällä.  
smile_org.gif
Kyllä tuo alusasu oli vaan turhan kallis.

liiterin viimesimmän pläjäyksen höynäytämän mopoilijan mietteitä: 'tekniset alusasut' oli lähinnä ylihintasia terättömiä sukkahousuja, hanskat oli jotaa klingoni-lestiä mis ois tarvinnu senttiä pitemmät sormet, ea-kassi on varmaan etelä-ugandan armeijan ylijäämäkamaa, kalliiseen kypäräpussiin mahtuis mummokii poikittain, ja ne saappaat, ziisus, en semmosia ostais koirillekkaan lenkkareiks...
MInulla vahvistuu se tunne,että tämä on suomen paras mp-foorumi. On hienoa kun Lidlin tuotteista keskustellaan niin paljon ja mielipiteitä riittää... Kaveri jonka mielipidettä lainasin on kenties niin MAHTAVA ettei halvat ja tarjoustuotteetkaan mene päälle.(en tarkoita pahaa vaan mielipiteitä saa olla)

Kävin ottamassa tyypit uudella pyörälläni lidlin kypärä päässä
ja on VARMASTI TOSI HYVÄ MINULLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ISTUU HYVIN EIKÄ SUHISE ENENPÄÄ KUIN HJC:N EDELLINEN KIINTEÄ POTTA JOKA OLI VETOINEN JA MAKSAA NOIN 200€.

Olen käynyt sellaisissa liikkeissä joissa tuotteet on kalliita keväällä (EI OLLUT LIDL) syksyllä ALE -70% ei muuten myyneet tappiolla vieläkään.

ps. UUTUSTUOTTEET JA MUOTI MAKSAA JA PYÖRILY ON AJONAUTINTO EI NÄYTTELY. (minulle)

MInulla vahvistuu se tunne,että tämä on suomen paras mp-foorumi. On hienoa kun Lidlin tuotteista keskustellaan niin paljon ja mielipiteitä riittää... Kaveri jonka mielipidettä lainasin on kenties niin MAHTAVA ettei halvat ja tarjoustuotteetkaan mene päälle.(en tarkoita pahaa vaan mielipiteitä saa olla)

Kävin ottamassa tyypit uudella pyörälläni lidlin kypärä päässä
ja on VARMASTI TOSI HYVÄ MINULLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ISTUU HYVIN EIKÄ SUHISE ENENPÄÄ KUIN HJC:N EDELLINEN KIINTEÄ POTTA JOKA OLI VETOINEN JA MAKSAA NOIN 200€.

Olen käynyt sellaisissa liikkeissä joissa tuotteet on kalliita keväällä (EI OLLUT LIDL) syksyllä ALE -70% ei muuten myyneet tappiolla vieläkään.

ps. UUTUSTUOTTEET JA MUOTI MAKSAA JA PYÖRILY ON AJONAUTINTO EI NÄYTTELY. (minulle)
Lokki.jpg

Kaikkea paskaa sitä ihmiset ostaakin. Kyllä mitä katsoin noita lidlin saappaita ja hanskoja niin ensimmäinen reaktio oli että "ei helvetti". Samanlaisia hanskoja suojaavuudeltaan ja istuvuudeltaan saa joka halpahallista, jos päästävät vielä väriä ja kutistuvat niin onpa hyvä hinta/laatu suhde joo. Kengät oli myös todella onnettoman tuntuiset pappatossut. Luulisi olevan mopoilijolla jotka ostavat 10te pyöriä laittaa pari sataa turvallisiin ja mukaviin ajovarusteisiin mutta ei näköjään.
No mikä niissä saappaissa oli niin huonoa?

Noissa halpispipoissa on ainakin ennen ihmetyttänyt melkein jokaisessa, mitä olen kokeillut, se, että ne tuntuu olevan muotoiltu joillekin kuutiopäille sopiviksi. Ei taida täältä suomenmaasta löytyä montaa sen mallisella päällä varustettua ihmistä. Ja kun kuitenkin kopioivat jotain ´parempaa´ merkkiä, luulisi että sen sisäosankin muodon osaisi kopioida, mutta näin ei ainakaan ennen ollut asian laita. No, ehkä nyt sitten on.

Back