Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä että sinulla on absoluuttista tietoa molemmista tuotteista, on myös huojentavaa tietää että kalliimpi on aina parempi. Toivottavasti saamme nojautua sinun tietouteen ja ainoaan oikeaan arvosteluun myös jatkossa, koskaan ei ole liika niitä jotka oikeasti tietävät asioista.Kaikkea paskaa sitä ihmiset ostaakin. Kyllä mitä katsoin noita lidlin saappaita ja hanskoja niin ensimmäinen reaktio oli että "ei helvetti". Samanlaisia hanskoja suojaavuudeltaan ja istuvuudeltaan saa joka halpahallista, jos päästävät vielä väriä ja kutistuvat niin onpa hyvä hinta/laatu suhde joo. Kengät oli myös todella onnettoman tuntuiset pappatossut. Luulisi olevan mopoilijolla jotka ostavat 10te pyöriä laittaa pari sataa turvallisiin ja mukaviin ajovarusteisiin mutta ei näköjään.
+1XL munuaisvyö/punttisalikyykky/-maastavetovyö tuli ostettua kun oli ainoa löytyneistä joka sopi päälle hyvinkin.
hanskoja ei ollut sopivia, vain pieniä ja ahtaita. alusasuja ei ollut, vain m- ja l- kokoja.
ostin kanankoipia, nautasikaa 1400g ja jugurttia ja maksalaatikkoa kans.
liiterin esitteestä: "päällys on tukevaa materiaaliseosta, jossa paljon nahkaa"Kai nuo sitten ihan oikeata nahkaa on nuo liiterin jalkineet. Kunnon kyllästys lankilla.
Tekemällä makkaraa. Vrt. HK:n sininen.Kysymys:miten nahkaa ja muovia sekoitetaan?
jännä juttu, ite 176/75 ja tuo M kokonen paita oli itelleni just passeli, sopivan tiukka niinkun sen pitääkin olla. Mutta ei se kyllä purista ainakaan. ainoa mitä huomasin niin tosta mahan kohalta kun ottas ton pienen makkaran poies niin näyttäs toki viksummalta..Itse hain eilen M-kokoa kun ei muuta ollut jäljellä ja liian pieni. Puristaa päällä heti enkä halua tietää paljonko puristaa, kun on ollut päällä tunnin. Minä 180cm/75kg. Siispä veikkaan L-kokoa sopivaksi.Kertokaahan miten tuo alusasustetti oikeasti eroaa kauppojen normaalista teknisestä alusasusetistä? Vai onko se ostettava vain siksi että se on "motoristikamaa" lidlistä?
En kysy vattuillakseni, vaan itsekin tuota mitein.
Ja vinkatkaa mikä koko kävisi 177cm ja 77kg pojjaalle?
Mie mitää mopotavaraa löytäny. Kaljaa kyl tarttu mukaa![]()
![]()
MInulla vahvistuu se tunne,että tämä on suomen paras mp-foorumi. On hienoa kun Lidlin tuotteista keskustellaan niin paljon ja mielipiteitä riittää... Kaveri jonka mielipidettä lainasin on kenties niin MAHTAVA ettei halvat ja tarjoustuotteetkaan mene päälle.(en tarkoita pahaa vaan mielipiteitä saa olla)liiterin viimesimmän pläjäyksen höynäytämän mopoilijan mietteitä: 'tekniset alusasut' oli lähinnä ylihintasia terättömiä sukkahousuja, hanskat oli jotaa klingoni-lestiä mis ois tarvinnu senttiä pitemmät sormet, ea-kassi on varmaan etelä-ugandan armeijan ylijäämäkamaa, kalliiseen kypäräpussiin mahtuis mummokii poikittain, ja ne saappaat, ziisus, en semmosia ostais koirillekkaan lenkkareiks...
Kuinka kovaa huutoa toi vastaa niinku desibeleissä?Kävin ottamassa tyypit uudella pyörälläni lidlin kypärä päässä
ja on VARMASTI TOSI HYVÄ MINULLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MInulla vahvistuu se tunne,että tämä on suomen paras mp-foorumi. On hienoa kun Lidlin tuotteista keskustellaan niin paljon ja mielipiteitä riittää... Kaveri jonka mielipidettä lainasin on kenties niin MAHTAVA ettei halvat ja tarjoustuotteetkaan mene päälle.(en tarkoita pahaa vaan mielipiteitä saa olla)
Kävin ottamassa tyypit uudella pyörälläni lidlin kypärä päässä
ja on VARMASTI TOSI HYVÄ MINULLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ISTUU HYVIN EIKÄ SUHISE ENENPÄÄ KUIN HJC:N EDELLINEN KIINTEÄ POTTA JOKA OLI VETOINEN JA MAKSAA NOIN 200€.
Olen käynyt sellaisissa liikkeissä joissa tuotteet on kalliita keväällä (EI OLLUT LIDL) syksyllä ALE -70% ei muuten myyneet tappiolla vieläkään.
ps. UUTUSTUOTTEET JA MUOTI MAKSAA JA PYÖRILY ON AJONAUTINTO EI NÄYTTELY. (minulle)
No mikä niissä saappaissa oli niin huonoa?Kaikkea paskaa sitä ihmiset ostaakin. Kyllä mitä katsoin noita lidlin saappaita ja hanskoja niin ensimmäinen reaktio oli että "ei helvetti". Samanlaisia hanskoja suojaavuudeltaan ja istuvuudeltaan saa joka halpahallista, jos päästävät vielä väriä ja kutistuvat niin onpa hyvä hinta/laatu suhde joo. Kengät oli myös todella onnettoman tuntuiset pappatossut. Luulisi olevan mopoilijolla jotka ostavat 10te pyöriä laittaa pari sataa turvallisiin ja mukaviin ajovarusteisiin mutta ei näköjään.