• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Letka-ajelut 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
siki sanoi:
Ainiin. Yhden letkan voisin hoitaa. Peräsimen parhaat. Joskus kesällä, omaan tahtiin. Saa tulla seuraileen, reitti on takuuvarmasti hyvä, yhdistelmä riisor tr3 gw goza kerätyistä kokoelmista. Katotaan kesän kynnyksellä lisää. Turkkulaiset ja tampesterilaiset sit mukaan kanssa, ku oon teitin molempien jossain letkassa joskus ollu.

Mä ilmottaudun tähän perämieheks. Reittiä en epäile hetkeäkään.

Mc Nikke T sanoi:
Mä ilmottaudun tähän perämieheks. Reittiä en epäile hetkeäkään.

Suzu-ukko sanoi:
Ja mä tuun väliin päivämäärä varauksella.

Tästähän on kehkeytymässä oikea letkojen El Clasico jos paikkoja aletaan jo tammikuussa varaamaan...

Kukaan ei voi ainakaan väittää, että esileikki ei olisi riittävän pitkä.

Aletaanko täällä sopimaan pääkaupunkiseudun hitaiden ryhmien veturoinneista.
Mä voisin noin kerran kuussa vetää Rookie tai hesanhitaa tyyppisen letkan.
Jos olis pari muuta, niin voitais keskenään sopia vuoroista.

Bolt sanoi:

Mä oon lupautunut tuollaisen rookien tai pari vetämään jahka kevät vähän etenee. Huhtikuussa on hankalaa viikoilla, kun olen ulkomailla, mutta toukokuussa onnistuu jo arkipäivinäkin. Huhtikuussa vois joku viikonloppu kans koittaa oisko tikkariletkalle kysyntää.

Länsi taitaa olla itselle se "helpompi" suunta, kun täällä kuitenkin olen enemmän ajellut.

Bolt sanoi:
Mulle sopisi toi hesanhitaat tyyppinen veturointi kanssa n. Kerran kuussa.
Olishan se aika jees, jos saisi tasaisen jatkumon useamman veturin toimesta.

Määki oon kiinoustunud Hesan hitaat- ryhmästä tai "Kokeneempien hieman ryhmä ajosta , jos sopiiko otta virolainen joukkuu :D

Rain69 sanoi:
Määki oon kiinoustunud Hesan hitaat- ryhmästä tai "Kokeneempien hieman ryhmä ajosta , jos sopiiko otta virolainen joukkuu :D

on letkoissa ennenkin "EST" kilvillä ajeltu. Ei yhdessä mopoilu katso kansakuntia ☺️

PK-ajot starttaa pian , jos sinne vetureita tarjolla niin voisi viestiä pistää tulemaan

Hitaat veturit. Siis minä, Knaku, Betula ja Rain69 vai oliko vielä muitakin.
Sovitaanko keskenään vetovuoroista, vai vetästäänkö silloin, kun itselle sopii.

Joo minä oon tulos varmasti :)
Puhusiin äske kaverin kanssa ja see sanoi että sipoon lähellä viela tosi hyvät tiet, jossakiin meren lähellää :)

Bolt sanoi:
Hitaat veturit. Siis minä, Knaku, Betula ja Rain69 vai oliko vielä muitakin.
Sovitaanko keskenään vetovuoroista, vai vetästäänkö silloin, kun itselle sopii.

Mun aikataulut on niin vaihtelevat, että mun mielestä vedetään silloin kuin itselle sopii. Mihinkään vakiovuoroon ei todellakaan ole mahdollisuuksia, vaikka halua sellaiseen jopa ois :pissed:

Knaku sanoi:
Mun aikataulut on niin vaihtelevat, että mun mielestä vedetään silloin kuin itselle sopii. Mihinkään vakiovuoroon ei todellakaan ole mahdollisuuksia, vaikka halua sellaiseen jopa ois :pissed:

Aivan. kun tuota tarkemmin ajattelee. Jos lupaisin vetää joka kuukauden ekana Tiistaina niin varmaan tulisi joku este just silloin:grin:
Eli vedellään silloin kuin siltä tuntuu. Mä voisin aloittaa nyt viikonloppuna Hesanhitailla.

Bolt sanoi:
Mä voisin aloittaa nyt viikonloppuna Hesanhitailla.

:jippikaijee:

Oisin mielelläni tullut näyttämään naamaani, mutta pitää mennä faijan avuksi rakentamaa sen harrasteautolle tallia. Nimim. Perintöä odotellessa :grin:

Knaku sanoi:
Sama juttu täälläkin, työvuorot heittelee silleen sopivasti.
Vedetään silloin kun itselle sopii.

Back