Taitaa olla ensin mainittu joukkio moninkertainen jäljempänä mainittuun.-Anu- sanoi:"foorumivässykät", vrt. sun keksimä "letkakukkoilijat". Se on ihan yhtä suuri, ellei isompi, joukko...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla ensin mainittu joukkio moninkertainen jäljempänä mainittuun.-Anu- sanoi:"foorumivässykät", vrt. sun keksimä "letkakukkoilijat". Se on ihan yhtä suuri, ellei isompi, joukko...

Setämies sanoi:Meinaatko -Anu- vielä jatkaa "hitaita" kaiken jupinan, jeesustelun ja nillityksen jälkeenkin? En oo vielä kertaakaan ehtinyt yhteenkään letkaan mukaan, joten toivon niin.
Onko joskus ollut jotain rookie-letkojakin? Onko tulossa lisää? Yksin ajellessa oma vauhti on yleesä jotain tikkari +20, joten kumpi olisi parempi?
Ja sitten kun oon päässyt mukaan eikä ollutkaan mun juttu, niin tulen tänne jupisemaan niin maan perhanasti.![]()

Motoristi1958 sanoi:Taitaa olla ensin mainittu joukkio moninkertainen jäljempänä mainittuun
-Anu- sanoi:Tänään oli tarkotus vaan ei tosta kelistä ottanu selkoa ja alla aika rankka vkonloppu ni loppu patterit.

Karkov sanoi:Sori, varastin tänpäivän kun ei ollut maanantai iltanakaan vielä ilmotusta. Odotin kyllä, josko oisit järkkäämäshä.
Noh katotaan illalla et millanen keli tuo loppujenlopuks olikaan.![]()
Menikö nyt kuitenkin hieman huti...Motoristi1958 sanoi:Edellyttää mm., että ajolinjat tiedetään ja osataan ehdottomasti itse, niitä ei katsota kaverin perästä.
Enpä minä ainakaan halua ajaa samaan kuoppaan tms. paikkaan johon edellä ajava täräyttää vaan valita hyvän ajolinjan. Kun tarvitaan parinkymmenen sentin levyinen hyvä kohta tiestä, ja sehän tiedetään, että jos seurailet kaverin perävaloa, niin mitä varmimmin vedät samoista kohdista.jaulis sanoi:Menikö nyt kuitenkin hieman huti...
GuessWho sanoi:Käsittämättömin loppukaneetti evö. Helsingin letkoilla suurin osa ajajista on ajanut todella pitkään sekä yksin että letkoilla. Tietää mitä touhu on ja tajuaa kalustonsa ja itsensä rajat. Itse olen saanut etuoikeuden ajaa tai vetää orgin letkoilla jo viidettä vuotta vähintään kerran, useinmiten kahdesta jopa kolmeen kertaan viikossa, loistavassa jengissä, joista osasta on jäänyt todella hyviä frendejä myös letkojen ulkopuoliseen mopoelämään. Näiden vuosien aikana on ollut ilo havaita että samat kaverit osaavat jo hakeutua toistensa eteen tai taakse letkaillessa. Se että luottaa kaveriin ja oppii tuntemaan tämän ajotavat ja -tyylin, on vain eduksi ja lisää huomattavasti viihtyisyyttä ajon aikana.
Esitän tässä samalla kiitokseni kilometreistä ja vuosista, tiedätte itse kyllä keille. Ja teitä on aika paljon. Helvetin hauskaa on ollut ja ainut mikä estää osaltani tämän hauskuuden on vallesmanni jonka mielestä äitienpäivänä yksin ollessani pidin jopa liian hauskaa ja siitä syystä jatkan hauskanpitoa tällä kaudella vain radalla![]()

Reiska_SB sanoi:Vai lainaatko pyörää ?![]()

tete73 sanoi:Onneks tuli mentyy aikoinaan ekaan letkaan lukematta tämmösiä viestiketjuja...
Muuten ois meinaan viel menemättä tänä päivänäkin!![]()

Betula sanoi:Veit jalat suusta, itse mietin ihan samaa.
Onneksi tuli joskus lähdettyä ekaan letkaan mukaan, muistaakseni 2007 ekan kerran. Monta vuotta meni niin etten letkaillut kun kerran tai kaksi vuodessa, ei vaan kerennyt, eikä ollut niin suurta tarvettakaan.
Vuosi sitten aloin käymään hesan hitaissa, ilta ajeluissa ja taisi yksi mini tourinkikin olla. Tänä keväänä saldossa on yhdet hitaat, pk ja tourinki. Edellämainitut letkailut on itselläni olleet loistavana vastapainona arjelle (lue työlle) ja siitä kiitos vetureille, perämiehille ja muille letkailijoille.
Lähinnä tuo pohjustus sen takia, että olen kokeillut (niin kuin moni muukin) useampia ns. erivauhtisia ajeluita ja omasta mielestä tämä nopeusmarkkinointi on pitänyt paikkansa aika hyvin.
Tästä vauhti aiheestahan poristiin viime kesänäkin, eikä siihen silloinkaan mitään viisasten kiveä löydetty, eikä sitä löydetä nytkään. Fakta vaan on se, että jokainen sen oman vauhtinsa määrää ja jos tulee vedettyä yli omien rajojen tai mukavuusalueen, niin syyllinen löytyy peilistä, ei mistään muualta.
Rohkaisuna ensi kertaa mukaan haaveileville, ei se oikeasti ole niin hurjaa kuin tämän ketjun puheista vosi päätellä, mukaan vaan![]()
Betula sanoi:Rohkaisuna ensi kertaa mukaan haaveileville, ei se oikeasti ole niin hurjaa kuin tämän ketjun puheista vosi päätellä, mukaan vaan![]()
Fakta juttu.Kaff sanoi:Ihan mielenkiinnosta kyselen, että millaista kalustoa .ORG-letkoissa on? Onko esim customeja/ +30vee pyöriä edustettuna vai koostuuko letkat sport / sport tourer -pyöristä?