• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Leo Vincen EVO 2 sliparin killeri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pete2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Kauniissa Karjalassa
Kuka tietää näyttääkö killeri tältä (ylempi kuva):
post-2043-1204304343_thumb.jpg

Vai tältä:
post-1031-1204312075.jpg

Luin jostakin että tehot putoaa aika paljon Leo Vincen killerillä ja ei ole ihme jos killerin on kuvan 1 mukainen.

Jos slipari on Oval Evo 2, niin ainakin minulla on alemman kuvan mukainen killeri, eikä se vaikuta kuin ääneen.

5 min. vanhaa kokemusta...
Äsken nyppäsin Oval evo-2 pöntöstä tuon irti.
Edelleen oli tuo ylimmäinen kuvassa... paitsi että kuuma.

1 min. vanhaa kokemusta. Kävin tallin hyllyltä katsomassa killeriä, alimmainen se on.
biggrin.gif

Vaihtelee vissin tuo killeri.
Suizassa oli ylimmäinen ja Millessä alimmainen - Molemissa Leo evo 2

Mulla on tuo alempi, useampaan otteeseen tuli niitä katseltua kun sopiviksi lyhenteli.

Mulla oli joskus Kawassa ovaali Evo2, jonka tilasin hyväksymättömänä. Tuollaista killeriä ei siis tullut mukana, mutta se reikälevy tuli. Ja silti oli e-hyväksyntämerkit laipassa  
omg.gif

unohtui: tilasin siihen Leo Vincen oman killerin jälkikäteen, se oli tuon alemman kuvan mukainen.

Se on tuo ylimmäinen.
Ja ei putoa tehot juuri lainkaan (persdynossa).
Todennäköisesti se oli ainakin MP-maailman testissä toi yllimmäinen,lainaten tekstiä, DB-killeri on julman kokoinen,ulkonäöltään se muistuttaa lähinnä hieromasauvaa  
tounge.gif
Se toimii silti hyvin ,eli DB-taso laski 99,6-95,9.Ja tehot ilman killeriä 162.5 >killerillä 158,9 ja tämä siis -05 1000 Gixerissä.

Aika jännä että vaihtelee noinkin paljon. Luulin että ne kaikki ovat noita avonaisia putkenpätkiä. Sellainen ei ainakaan luulisi ahdistavan niin paljon. Millähän perusteella ne arpoo millainen huilu pöntön mukana tulee?

Mulla on s-dukessa ollut molemmat killerit.
Ekaksi tuli ylemmän kuvan mukaiset ja kun pöntöt vaihdettiin takuuseen tuli alemmat. Vuosimalli ero sanoisin mutulla.

Tehoista, kaverin pyörästä (s-duke myös) saatiin heppa tai kaksi enemmän tehoa killereillä, oli siis tehottomampi ilman
nixweiss.gif

edit vielä, killerit kaverin mopossa oli siis nuo umpinaiset mallit...

Mulla on s-dukessa ollut molemmat killerit.
Ekaksi tuli ylemmän kuvan mukaiset ja kun pöntöt vaihdettiin takuuseen tuli alemmat. Vuosimalli ero sanoisin mutulla.

Tehoista, kaverin pyörästä (s-duke myös) saatiin heppa tai kaksi enemmän tehoa killereillä, oli siis tehottomampi ilman
nixweiss.gif

edit vielä, killerit kaverin mopossa oli siis nuo umpinaiset mallit...
Mulla on Bemarissa Leovincen slipari ja killeri on tuota kuvassa ylimpänä esiintyvää tyyppiä.

Tehoero killeri vs ilamn on minun pyörässäni n. 5 hevosvoimaa huipputehon kierroksilla ja 8 tuhanteen kierrokseen asti alle 2 hevosvoimaa.

Ei se minun mielestäni kovin suuri pudotus ole.

Olisi vaan pitänyt penkittää ensimmäiseksi sillä vakiopöntöllä ja katsoa paljonko teho tippui sliparin vaihdolla, mutta kun ei sitä pönttöä tehon takia vaihdettu, niin mitäpä väliä sillä nyt on.

Kyllä noi *tehopöntöt* on tosiaan enemmän melu/ulkonäköpöntöt.Testissähän oli 10 erilaista pönttöä ja 6,ssa tuli hiukan enemmän tehoa ja 4,ssä tippui tehot (vaikka oli killerit poissa), ja lisää tehoa tuli vain ilman killereitä.Killerit paikallaan kaikilla *tehopöntöillä tippui teho.Painoa tippui 1.9-2.7 kg alkuperäiseen verrattuna.Ääntähän tuli reilusti lisää.Se siitä.

Ylempi meikulla, ei juuri eroa huomaa. Penkissä tuli noin 10 hepoa lisää LV II:lla (ilman killeriä) ja seoksen rikastuksella. Sama lisä ko. pöntöllä plus neulojen nostolla useimpiin muihin tavispyöriin. Suutisatsilla saa sitten vielä jonkun lisähevon.

Kireiksi viritetyt sportit on sitten ihan eri juttu.

-hh-

Ylempi meikulla, ei juuri eroa huomaa. Penkissä tuli noin 10 hepoa lisää LV II:lla (ilman killeriä) ja seoksen rikastuksella. Sama lisä ko. pöntöllä plus neulojen nostolla useimpiin muihin tavispyöriin. Suutisatsilla saa sitten vielä jonkun lisähevon.

Kireiksi viritetyt sportit on sitten ihan eri juttu.

-hh-
Hyvin on säädetty kyllä, jos niin paljon tuli hepoja lisää ,onnittelut.
033102beer_1_prv.gif

Kiitos tiedoista  
smile_org.gif
.

Tilasin LeoVincet. Saa nyt nähdä millä killereillä tulee. Kone (CBF1000) on myös penkitetty vakiona, joten täytyy katsoa sitten paljon tehot muuttuu uusilla pöntöillä ja mitä killerit vaikuttaa.

Edit: mielenkiintoista sinänsä; vakiona penkissä mitattiin 104 hv vaikka ohjekirjassa lukee 98 hv. Johtuisiko siitä että kun kyseessä on FireBladen kone josta on tehot pudotettu 170 -> 98 niin homma on jäänyt vähän puolitiehen. On saatu paperilla hepat alle sadan ja saksalaisten vakuutukset halvemmaksi. Ihan hyvä näin päin.

Back