Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös Hallissa kannattaisi aloittaa kiihdytys rullaustieltä, jolloin sekä kiihdytys- että jarrutusmatkaa tulisi enemmän? Ryssii tietysti varttimailitulokset, mutta todelliset huiput selviäisi paremmin ja turvallisemmin?Viime vuonna 279 km/h ja ainakin sillä nopeudella jäi käyttämättä tuosta jarrutusmatkasta vaikka kuinka paljon. Pitää vaan jarruttaa eikä hivellä sitä kahvaa...
Jos tuohon laitetaan 100 km/h lisää, niin jääkö senkin jälkeen vielä paljon? Täytyy muistaa että nämä täytyy mennä turvallisuuden ehdoilla, ja vielä niiden kenellä on pisin jarrutusmatka. Vaikka täältä löytyy niitä maailmanluokan jarruttajiakinViime vuonna 279 km/h ja ainakin sillä nopeudella jäi käyttämättä tuosta jarrutusmatkasta vaikka kuinka paljon. Pitää vaan jarruttaa eikä hivellä sitä kahvaa...
http://www.hiekkalaatikko.org/gallery....?full=1kuinka kovaa ne nopeimmat vehkeet kulkee 2200m kiihdytyksen jälkeen? Mitä jos kiihdytys olisikin 2000m ja jarrutusmatka 700m?Hullua hommaa jos jarrutusmatka tosiaan vain 500m. Ei ehdi nämä nopeimmat vehkeet pysähtyä millään sille matkalle 2200m kiihdytyksen jälkeen.![]()
Jos vauhtia on 300km/h ja pelissä on kunnolliset jarrut, niin 500m riittää loistavasti.
Jos joku meinaa ajaa yli 400 km/h , niin kannattaa varmaan sit jarruttaa vähän aikaisemmin.
Itse hyppään kyllä heti ylös pleksin takaa, vaikka onkin nenä melkein visiirissä. Mutta olenkin amatööri ja kolmesta sadasta mulle riittää se 5-600m jarrumatkaa, eipähän tarvi mitään paniikki jarrutuksia ottaa.Mites muuten porukka aloittaa jarrutuksen noin 300 km/h vauhdista? Eikö siinä ole nenä visiirissä, jos samantien nousee pystyyn?
Vähän OT, mutta mitäs siellä Kuopiossa oikein tapahtui. Itse en muista eses kuulleeni tapahtumasta, vaikka siellä 3 vuotta asustelinkin..Tossa jarrutusmatkassa ole mitään järkeä. Toivottavasti kiitotien loppuminen on edes merkitty hyvin, ettei lopu nuokin ajot Hallissa samaan syyhyn kuin Kuopiossa vuosia sitten.
Muok: En tarkoittanut, et Kuopion onnettomuus johtui huonosta merkkauksesta.
Mielikuva on jäänyt että siellä joku ensikertalainen lentokenttäajoissa olisi zx12r:n vetäny oikein huolella lepikkoon ja molemmat jalat menettäny tässä tapahtumassa?Vähän OT, mutta mitäs siellä Kuopiossa oikein tapahtui. Itse en muista eses kuulleeni tapahtumasta, vaikka siellä 3 vuotta asustelinkin..Tossa jarrutusmatkassa ole mitään järkeä. Toivottavasti kiitotien loppuminen on edes merkitty hyvin, ettei lopu nuokin ajot Hallissa samaan syyhyn kuin Kuopiossa vuosia sitten.
Muok: En tarkoittanut, et Kuopion onnettomuus johtui huonosta merkkauksesta.
Joo, mietin aluksi samaa. Ehkä tuo 1800m kiihdytys on kuitenkin ihan jees kun voi vertailla vähän tuloksia muualle ja käy välitykset niillä, jotka noita ajelee enemmän. Toisaalta se extra 100m kiihdytyksessä on aika sama tuolla loppupäässä, niissä vauhdeissa tuo matka menee niin äkkiä ja vakiovessat ei enää sillä matkalla saa paljoakaan tuloksiin eroa.No nyt se onkin jo muutettu: kiihdytys 1800 m ja jarrutus 900 m.
Ruvettava tinkimään 1900/2000 + 800/700 olisi parempi, vai kerkiääkö tuo rassi edes kiihtyä täyteen 1800 metrissä?![]()
...ja uskaltasin väittää, että ko. herrat ovat jonku verran kokeneita näissäki kinkereissä...joten tietävät mistä puhuvat, eikä ole pelekästhän "Essonpöytäkeskusteluja"Jarim:lta aika vakuuttavaa dataa tuosta jarrutuksesta. 1800m kiihdytyksen jälkeen pysähtymiseen n. 600m. Puoli kilometriä ei riitä mitenkään pysähtymiseen nopeimmille.
tuukko häviään....Viime vuonna olin ja tänä vuonna meinaan mennä.![]()