• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lentokenttäajot 27.6.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JuMaHa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Dataa mulla ei ole laittaa näytille, koska puhelin on vaihtunut, mutta muistaakseni viime vuonna Hallissa viimeisen 400m aikana tuli huimat 6 km/h vauhtia lisää. Ellen väärin muista niin 275 taisi mennä rikki jossain 1600m kohdalla. Nämä siis nokia+gps-mokkula+gti. Tutka näytti 279 ja tuo gti 279,2 joten ainakin sillä seinällä ollaan tuon gepsin tarkkuuden kanssa.

Ei tuommoinen nuhainen Honda vaan kulje kovempaa.

Ja näkyi osuvan tuo pieni provokin joihinkin aika mallikkaasti...

Kyllä laitetaan vakavasti harkintaan tämä asia. Tavoitteena olis 250km/h rikkominen. Tuolla Hallissa on tullut käytyä monet kerrat, eikä matkakaan ole liian pitkä.

Pannaan harkintaan, mutta sitten pitäis saada jostain oma mittalaite nopeudelle. Jostain syystä ne ei tunnu saavan tutkalla mulle mitään lukemia? Mistäs niitä mittalaitteita saa hankittua/ mikä olis hyvä (kriteerit täyttävä)? Muistelin, että niistä oli aikaisemminkin juttua, mutta enpä keksinyt/löytänyt oikeata hakusanaa.  
nixweiss.gif

edit. kijrvihr.

Jos aikaa löytyy kalenterista niin varmaan ollaan menossa mukana!!!!!!
Uusia ennätyksiä kokeilemaan talven pienien virityksien jälkeen.

Viime vuonna 279 km/h ja ainakin sillä nopeudella jäi käyttämättä tuosta jarrutusmatkasta vaikka kuinka paljon. Pitää vaan jarruttaa eikä hivellä sitä kahvaa...
Eikös Hallissa kannattaisi aloittaa kiihdytys rullaustieltä, jolloin sekä kiihdytys- että jarrutusmatkaa tulisi enemmän? Ryssii tietysti varttimailitulokset, mutta todelliset huiput selviäisi paremmin ja turvallisemmin?
Siitä rullaustieltähän se on lähtenytkin tähän mennessä. Mitäs nopein busa meni viime kesänä, pitkälle yli 320 muistaakseni ja hyvin riitti jarrutusmatkat ilmeisesti. Paikalle pitää kyllä taas ilmestyä mutta enpä taida viitsiä kolmatta kertaa vetää samalla pyörällä, autolla vois tietty kokeilla...

Jostain syystä ne ei tunnu saavan tutkalla mulle mitään lukemia? Mistäs niitä mittalaitteita saa hankittua/ mikä olis hyvä (kriteerit täyttävä)?
Erittäin mielenkiintoista! Mikä pyörä?
Mäkin haluan tuollaisen pyörän mikä on niin nopea että
ei tutkakaan saa mitään irti.....    
062802jumpie_prv.gif

Ja mikähän se sellainen on?    
tounge.gif
Jos poliisin käyttämästä Stalker tutkasta puhutaan niin esimerkiksi Hayabusa joka kulkee 340+ niin on tutka aika hiljainen...

Jostain syystä ne ei tunnu saavan tutkalla mulle mitään lukemia? Mistäs niitä mittalaitteita saa hankittua/ mikä olis hyvä (kriteerit täyttävä)?
Erittäin mielenkiintoista! Mikä pyörä?
Mäkin haluan tuollaisen pyörän mikä on niin nopea että
ei tutkakaan saa mitään irti.....    
062802jumpie_prv.gif

Ja mikähän se sellainen on?    
tounge.gif
2jorma2 tais tuolla aiemmin mainita pyörän olevan 1400 :n zetori
inlove.gif

Back