• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

leiri vaihdettu, hondasta yamahaan.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarkko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eilen möin entisen ja tänään hain "uuden".
Tuli ajeltua hakiessa 450 km testiajoa, ei hullumpi vehje tuo FJR.
smile_org.gif

Itsekin vaihdoin reilu viikko sitten myös leiriä, Honda VF500F vaihtui 600fzr:ään ja kivaa on..

Tauti joka tarttuu

062802jumpie_prv.gif

Tarttuu tosiaan. Seiskapuolikas Shadow muuttui tänään salaperäisellä tavalla tonnikolmesataseksi Midnight Stariksi. Ihan vaan turvallisuussyistä, siinä on paremmat jarrut ja tehokkaammat valot. 60% tehon- ja väännönlisäyksellä ei ollut mitään tekemistä asian kanssa.

Mää mistään imagosta tiedä... mutta jos se on hyvän mopon merkki että matka tuntuu jatkuvasti loppuvan kesken, niin kyllä tuo on sitten on hyvä.

Itse vaihdoin Trumpasta Yamahaan,joten järkytys suuntaan tai toiseen voi olla raju,kun pelin saan alle
nixweiss.gif

No tehty mikä tehty ja näillä mennään nyt
sport05.gif

Itse vaihdoin Trumpasta Yamahaan,joten järkytys suuntaan tai toiseen voi olla raju,kun pelin saan alle  
nixweiss.gif

sport05.gif
Etkös sä vaihtanu kuitenki uuteen V-maxiin?!? Saat kyllä perustella helv*tin tarkkaan mikäli ko. ostos on mielestäsi pettymys... ja siltikin, vaikka perustelisit tänne A4:sen verran tiukkaa negativista faktaa, minä en usko!
033102beer_1_prv.gif

nixweiss.gif

sport05.gif
Etkös sä vaihtanu kuitenki uuteen V-maxiin?!? Saat kyllä perustella helv*tin tarkkaan mikäli ko. ostos on mielestäsi pettymys... ja siltikin, vaikka perustelisit tänne A4:sen verran tiukkaa negativista faktaa, minä en usko!  
033102beer_1_prv.gif
Juuri niin tein,enkä loppujen lopuksi ole vielä katunut,vaikka tuo Monster Rocketti oli ja on tämänhetkisistä äijä mopoista se ÄIJIN !!
033102beer_1_prv.gif

No tilanne johti tähän ja tuota kummajaista odotellessa olen varovaisen toiveikas,että kunnon peli olisi tulossa
thumbs-up.gif

Hmm. Minä taas ostin Yamahan kaveriksi Hondan.
biggrin.gif
Tosin 2009 ajokaudelle taitaa TRX jäädä seisontaan odottamaan omaa vuoroaan. Shadow 750C4 tullee ensi viikolla talliin.

Suiza 750F-98 vaihtui-02FJR tyyppiseen vehkeeseen.Itse en ensin tykännyt,mutta pää kyllä kääntyi kyytiläisen suuntaan.
Suomeksi:Liian kiva ja"helppo".Kommentoikaa!(esim.heinäkuussa 4kpl katinkullan parkkiksella eräänä iltana,ei muita kakspyöräisiä)
buttrock.gif

Aargh, eiköhän tuo mopon merkki ole ihan sama, kunhan mopo on sopiva.  
062802moto_prv.gif

Nyt ei kuitenkaan Hondalla ole itseä kiinnostavia malleja (kuten ei HD:llakaan
wink.gif
), mutta merkkien kanssa sykkiminen on  
033102ass_1_prv.gif

Back