Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kawassa on tuollaiset ympäri. Siis niin takavalot kuin vilkut on korvattu noilla LED-polttimoilla ja hyvin toimii. Itse asiassa voisi toimia jopa vieläkin nätimminkin jos vaihtaisi kirkkaat kuvutkin, LED:it kun ovat värillisiä => valaisin on valkoinen LED:in ollessa pois päältäMiten hyvin toimii käytännössä sellainen "LED-polttimo" jolla korvataan tavallisen takavalo-jarruvalo-kilvenvalo yhdistelmän 21/5w hehkulankapolttimo.
On muute aika päheet!!!Mä laitoin tällaiset ledivilkut -> video![]()
No on siellä 21W silver vision polttimotkin joka kulmassa, takuulla näkyy!![]()
Jaaaa... se taitaa olla laiton.Ei nyt ihan vilkkuihin liity,mutta koska leikitti,niin lisäsin kypärään lisäjarruvalon.eipä oo vielä muilla näkyny,mutta siinä ainakin jonossa ajaessa hiukka korkeamalla näkymässä.
Tiedä häntä onko hyvä ja ketä sekin närästää,mut aikuinen lapsi kun on niin pakko jotain näpertää![]()
Pimeällä ainakin näkyy![]()
EI NE VOI OLLA HYVIÄ, niinkö?Ledivilkkuvillitys suoraan sanottuna v*tuttaa. Ei siinä että jokainen kevari on lähes näkymätön vilkuiltaa, mutta kun isoja muoviluotejakin on samassa varustuksessa päivittäin vastassa.
Itse koitin löytää mukavampia vilkkuja sussuun talven aikana, mutta järjestään kaikki silmää miellyttävät ovat ledimalleja. Ei kiinnosta, vannon perinteisten polttimoiden nimeen. Jostain kumman syystä myös ledivilkut ovat edullisemmassa hintaluokassa selvästi polttimovilkkuja halvempia?![]()