Onko iso vaiva poistaa parkkipoltin? Minä kylläkin poistin koko alkuperäisen umpion, siinä meni parkki samalla.Mutta parkkeja ei saa kahdentaa joten joudut poistamaan orkkisparkin käytöstä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko iso vaiva poistaa parkkipoltin? Minä kylläkin poistin koko alkuperäisen umpion, siinä meni parkki samalla.Mutta parkkeja ei saa kahdentaa joten joudut poistamaan orkkisparkin käytöstä.
Kas TÄSSÄ. Ja noita on tuolla useampia ja halpaa on.Älä tee asioita monimutkaisemmiksi kuin ne ovat. "Huomiovalaisimien tulee syttyä automaattisesti käynnistyksen yhteydessä, eivätkä ne saa palaa samanaikaisesti sumuvalojen tai lähivalojen kanssa. "Saa palaa lähi- ja kaukovalojen kanssa, mikäli LED-valoista löytyy tarvittavat hyväksynnät.
Noinhan tuossa postaamassasi AKE:n ohjeessa selvästi sanotaan.
Vaihtoehto, missä nuo valot saavat palaa samaan aikaan lähivalojen kanssa tarkoittaa valoja, jotka himmenevät "parkeiksi" ajovalojen sytyttyä. Omassa pyörässäni tällainen automatiikka on, mutta onko yhdessäkään noista halpisvaloista?
Älä vielä innostu. Käsittääkseni tuossa vedotaan vanhentuneeseen direktiiviin. Lisäksi siitä ei käy ilmi, millainen hyväksyntä noilla valoilla on.Kas TÄSSÄ. Ja noita on tuolla useampia ja halpaa on.
Kannattaa kirjoittaa sitä mitä tarkoittaa, niin ei jää epäselvyyksiä.
Tämä tästä selviävällä hyväksynnällä luulis kelpaavan herralle.Älä vielä innostu. Käsittääkseni tuossa vedotaan vanhentuneeseen direktiiviin. Lisäksi siitä ei käy ilmi, millainen hyväksyntä noilla valoilla on.Kas TÄSSÄ. Ja noita on tuolla useampia ja halpaa on.
Kannattaa kirjoittaa sitä mitä tarkoittaa, niin ei jää epäselvyyksiä.
Ei missään nimessä, mutta se jää monesti tekemättä...Onko iso vaiva poistaa parkkipoltin? Minä kylläkin poistin koko alkuperäisen umpion, siinä meni parkki samalla.Mutta parkkeja ei saa kahdentaa joten joudut poistamaan orkkisparkin käytöstä.
Omaan suikkaan laitoin ledivilkut vuosi takaperin ja olin jo laittamassa vastuksia, mutta vaihtamalla releen homma toimi ilman mitään vastuksia ja kokeiluita.Sopiskohan tähän topikkiin nykästä kysymystä.
Heräteostoksena tilasin "ku halavalla sai" eteen tämmöset ja taakse tämmöset ledi vilkut tuohon minun K2 gixxuun.
Ei tullut paketeissa mukana minkäänlaista tietoa virran tarpeesta eikä oikeastaan yhtään mitään muutakaan infoa. Ei myöskään valmistajan sivuilta löydy tietoja ja sähköpostiin ei näytä tulevan vastausta.
Pikasesti yhtä takavilkkua koitin kytkeä ja käytin vilkkua päällä niin nopeastihan se vilkutteli. Muut kolme vilkkua oli siis paikallaan testin aikana. Miten olis paras tapa ottaa selvää, että minkä kokosta vastusta tuohon tarvisi tilata/kytkeä, että sais vilkkumisen normaaliin tahtiin?
Ja sama täällä, Intruderiin laitoin kellermannit niin vaihdoin tollasen Suzukiin sopivan 7-napaisen releen.Omaan suikkaan laitoin ledivilkut vuosi takaperin ja olin jo laittamassa vastuksia, mutta vaihtamalla releen homma toimi ilman mitään vastuksia ja kokeiluita.Sopiskohan tähän topikkiin nykästä kysymystä.
Heräteostoksena tilasin "ku halavalla sai" eteen tämmöset ja taakse tämmöset ledi vilkut tuohon minun K2 gixxuun.
Ei tullut paketeissa mukana minkäänlaista tietoa virran tarpeesta eikä oikeastaan yhtään mitään muutakaan infoa. Ei myöskään valmistajan sivuilta löydy tietoja ja sähköpostiin ei näytä tulevan vastausta.
Pikasesti yhtä takavilkkua koitin kytkeä ja käytin vilkkua päällä niin nopeastihan se vilkutteli. Muut kolme vilkkua oli siis paikallaan testin aikana. Miten olis paras tapa ottaa selvää, että minkä kokosta vastusta tuohon tarvisi tilata/kytkeä, että sais vilkkumisen normaaliin tahtiin?
Laitoin jonkun tällaisen ebaylta ostetun.
<a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/LED-flasher-relay-Suzuki-use-LED-signals-7-pins-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem1e5df55eb1QQit
emZ130425380529QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories" target="_blank">http://cgi.ebay.com/ebaymot....ssories</a>

shyhander sanoi:Pienempiyhtäsuuri ku 5 amppeeria. Onkohan pienempiä edes.

shyhander sanoi:Toi 5 A on varmaan passeli, se kestää varmaan vaikka kahvalämppärit mutta palaa poikki kai suht helposti jos joku menee piirissä oikkariin. Mun tulee mieleen et olisin 3 amppeerin lattasulaketta joskus katellut, sellanenkin käy varmaan ja tietty palaa helpommin jos joku menee oikkariin.