Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jokkepokke sanoi:Itse olen tupannut ajovaloihin vaihtaa halogenin tilalle ksenon polttimon
+ tulet varmasti huomatuksi paremmin
+ ulkonäkö paranee( ei ehkä 80 luvun vehkeisiin tämäkään sovi)
+ valoteho itselle paranee reippaasti
Edullisia ja simppeleitä vaihtaa orkkispaikalle.
Gylde sanoi:^Kerran kotilolla tankilla ollessani seurasin sivusta kun sinilakit pitivät "kännykkäratsiaa". Yksi seisoi parin sadan metrin päässä siviileissä seuraamassa ohiajavia autoja ja raportoi radiolla kavereilleen jotka pysäyttivät kännykkähurjastelijat pikavoitolle bensiksen pihaan.
Joku mainitsikin ettei kaikkiin pyöriin oikein sovi ja olen samaa mieltä. Mutta voisin muuttaa mieltäni jos löytyisi hyvin toteutettu krominen pyöreä lamppu jossa olisi angel eyes-tyylisesti laitettu nuo päiväledit ulkokehän sisäpuolelle ja keskellä sitten itse ajovalo. Ainakin oman GSX:n ajovalotehossa olisi muutenkin parantamisen varaa...
/Kimi
HessuS sanoi:Tuota CAN-ongelmaa pähkäilin itsekin.
Yksi vaihtoehto voisi olla laittaa puolivalojen johtoon vaihtorele, joka ohjaisi jännitteen joko puolivaloille tai ledeille.
Erillisellä kytkimellä sitten ohjattaisiin tuota vaihtoreleä. En tiedä sitten riittääkö ledien ottama virta can-väylälle vai herjaisiko LAMPF-vikaa aina kun ledit palavat?
Ja sitten jos oikein haluaa hifistellä, niin vaihtoreleen ohjaukseen voisi viritellä hämäräkytkimen joka illan hämärtyessä vaihtaisi ajovaloille![]()
jokkepokke sanoi:Itse olen tupannut ajovaloihin vaihtaa halogenin tilalle ksenon polttimon
+ tulet varmasti huomatuksi paremmin
+ ulkonäkö paranee( ei ehkä 80 luvun vehkeisiin tämäkään sovi)
+ valoteho itselle paranee reippaasti
Edullisia ja simppeleitä vaihtaa orkkispaikalle.
hra1150 sanoi:Ja sitten miinukset:
- sekaannut takana tulevaan autoon ja jäät näkymättömäksi
- nopeutesi on melko mahdotonta arvioida
- häiriköit, joka toiminta suurinta osaa vastaantulijoista vituttaa
- näytät typerältä
- et hyödy mitään
- olet samanlainen nuija kuin ne pöljät, jotka ajaa päivällä pitkät päällä
Rasenger sanoi:Ei kuvassa näytä läheskään yhtä kirkkailta kuin luonnossa mutta kuitenkin...
mi16 sanoi:LAMPF-vian saa pois sopivalla vastuksella, mikäli löytyis tuollainen hämäräkytkin rele hässäkkä ja vielä vedenpitävä. niin jo alkais kiinnostaa... Saisko tuon ohjauksen mittarivalojen ohjaukselta?
Mjuu, näinpä. Minulla on nyt ollut pyörän heijastinumpioissa lyhyitä valoja varten 2xH7:n tilalla vuoden päivät 2xH7R -xenonit. Tuo R tulee siitä, että polttimon alareunaan on laitettu sellainen pieni varjostin, joka estää hajavalon syntymistä heijastinumpiossa.Seikkailu_R sanoi:hra1150 sanoi:Ja sitten miinukset:
- sekaannut takana tulevaan autoon ja jäät näkymättömäksi
- nopeutesi on melko mahdotonta arvioida
- häiriköit, joka toiminta suurinta osaa vastaantulijoista vituttaa
- näytät typerältä
- et hyödy mitään
- olet samanlainen nuija kuin ne pöljät, jotka ajaa päivällä pitkät päällä
Aika mielenkiintoisia miinuksia, saisiko perusteita?
Ihan vaan että onko sitä tullut mokattua suurestikin kun on +60000km ajellut xenonien loisteessa...
Ei ole vastaantulijat vilkutelleet valoja, ei ole viranomaiset sanallakaan asiaan puuttuneet ja valoakin on kivasti enemmän verrattuna H-polttimoihin...