• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lauantain päiväajelu Tampereen ympäristössä 29.9. klo 10:30 (Lahdesjärven ABC)

LaMasquerade

Vauhti korjaa virheet
MotOrg ry jäsen
Lauantain päiväajelu Tampereen ympäristössä 29.9. klo 10:30 (Lahdesjärven ABC)

Huomenna näyttäisi ainakin tällä hetkellä olevan poutaa tuonne kahden kieppeille, joten olisiko ketään lähdössä johonkin 2-3 tunnin lenkille (mitään Päijännettä en lähde kiertämään.. :p) ?!?

Loistavaa, pidetään vauhti kurissa ja reitti sillein suht lyhkäisenä.

Kelejä toki tarkistellaan huomaamulla vielä kriittisellä silmällä, mutta eihän tuo enää sateeksi muutu! :jpstyle:

Ainakin vielä sekä foreca että ilmatieteenlaitos on samaa mieltä sateiden saapumisesta vasta kolmen pintaan. Toivottavasti pitävät kutinsa :)

Jepu, vaatetta toki vaatii aika monta kerrosta huominen.. Mutta nyt ainakin kahdeksaksi tunniksi ajelemaan mutkaisia teitä hellekeleissä.. zzzz..

Jahka tuo sumu hälvenee, niin siellä on ihan kiva syksyinen ajokeli. Ilmatieteenlaitoksen ennusteessa ei ole sadetta ollenkaan, Forecalla alkaa taas kello 14. Mun on joka tapauksessa oltava yhden aikaan kotona, joten pitkää reissua (max. 2h + loppukaffet jos kiinnostusta) ei tänään ainakaan meikäläinen heitä..

Tänäänkin pääset tod.näk. pienelle pätkälle, jota et ole ennen ajanut, eli tuo Säijärventie..

No voi pöö, mun tili näyttää miinusta! Mä en tiedä paljon tankissa on bensaa, eli jää väliin nyt tää. Voi kökkö...

No, ne ajelee ketkä ajelee.. :D

Edit: ..ja sumukin hälveni juuri ainakin keskustasta.

Viimeksi muokattu:
Koskas ootte lähössä ja mistä? Pysyykö 250cc customilla perässä kun toi divukka on jo talviunilla?

(Ainakin meidän letkan lähtötiedot oli jo otsikossa).

Mutta olipa hieman erikoisempi letka tänään. Lähtöpaikalle ilmestyi 5 motoristia. Yhdeltä oli hullu Hiace-kuski kivittänyt ja tahalleen peräänajanut moton telakalle, joten 4 oli varsinaisesti lähdössä. Toinen oli taas saanut juuri kuukauden pajalla olleen pyörän takaisin ja lähti mielummin omalle rauhalliselle totuttelu-ajelulle, joten "letkaan" lähti sitten 3 motskaria. Ensimmäisessä liikenneympyrässä kellahti taas yksi näistä niin vakavin seurauksin, että lähti nilkuttamaan kotio, joten loppujen lopuksi kierrettiin kahdestaan lenkki.

Kaiken kukkuraksi koko reissu koleassa sumussa (visiiri märkä ulkoa ja sisältä) paitsi loppukahvien jälkeinen osuus, jolloin aurinko alkoikin paistamaan kesäisesti ja tiet kuivuivat totaalisesti. Aina ei voi voittaa.. :D

Tunaaja iski jälleen \o/ Ego otti hittiä eniten, mopoon tuli vaan pari naarmua ja taas mä joudun maksaan velipojalle uuden jarrukahvan ja lisänä vilkun kotelon, itse vilkku toimii hyvin. Prkl. Jos joku päivä paistaa arska ensi viikolla, niin ehdottomasti oon messissä. Ja käyn ennen sitä ottamassa pikaisen harjoittelun pirkkahallin kentällä siitä, miten pyörällä lähdetään liikkeelle seisahduksista...

LaMasqeruade veti lyhyen ja ytimekkään reitin. löytyihän minullekin uusi pätkä, autuaasti olen päästellyt ohi tuon pätkän sen sata kertaa. Oli hieno mutta, savea ja kuraa melko paljon asvaltilla. Toivottavasti Wolferin pääsi ainoastaan henkisillä naarmuilla.:crash:

Joo, kato meillä kun on tää asenne, että leuka rintaan ja kohti uusia vastoinkäymisiä, niin ei tommoset pienet tunnut missään :crash: Tosin kannoin jo suutuspäissäni ajokamat vinttiin ja laitoin kypäränkin jo laatikkoon, mut jos sattuu keliä ensi viikolla edes pienelle lenkille, niin kai mä ne sieltä vielä kaivan esiin... :orgmp2:

Aamupäivän +7, märät tiet ja muut puuhat estivät ajeluun osallistumisen. Illemmalla tuli itsekin käytyä kokeilemassa tuo Säijärventie.
Maanantaille näytti jo ajokelejä, mutta näyttää taas arpovan senkin keliä uusiksi :dunno: .

Kattellaan, kattellaan, eiköhän tässä vielä Tampere tänä syssynä ajele porukassa!!!

Back