• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lasinpesunesteet päälle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Viltsuuu^
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kun pitää tarpeeks väliä edelläajavaan niin voi välttyä pesuainesuihkulta. tietty jos jonossa aletaan sitä pissapoikaa ruikkimaan ihan tosissaan niin kannattaa siitä huomauttaa, tavalla tai toisella.

Autolla ajaessa ei tule katsottua taustapeiliin, kun tuulilasiin mäjähtää se ötökkä, mielellään sen pesee tuoreena pois.
Itse yritän, korostan sanaa yritän, katsoa taakse, mutta useimmin on se ötökkän poisto mielessä.
Monesti se takana oleva auto aloittaa lasinpesun heti minun jälkeen, joten haittaa se niitäkin.
Turvaväli tai ohitus poistaa ongelman.

Perjantaina viimeksi edelläajava pesi tuulilasiansa. Ei haitannut minua, oli väliä sen verran että visiiriin tuli vain muutama pisara.

99,9% noista tapauksista on mielestäni sellaisia että autoilija vaan ei tajua että takanatulevalla moottoripyöräilijällä ei ole tuulilasinpyyhkijöitä.

Olettekos koskaan kiinnittäneet huomiota kuinka moni auto pesee tuulilasinsa sen jälkeen kun jonon eka päättää pestä tuulilasinsa?

Back