Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
99,-€ kun hytissä on kolme. Ei mitään luxusta niin pienessä hytissä. Edullista toki on.finnlinesilta sai vuodepaikan hki-travemünde 99 eurolla kun matkustaa ennen kesäkuuta.. Ja kerhokortilla mopo ilmaiseksi. Ei juuri kannata ruotsin läpi ajaa jos halvalla saksaan haluaa
"
Itse muutama vuosi sitten tulin Saksasta Suomeen vielä silloisella SuperFastFerriesillä, joka on nykyään vielä hetken Tallinkin liikennöintivälineenä Saksan ja Suomen välillä. Lepotuolipaikka oli aika heikko, sillä lattialla tuntui nukkuvan paremmin, kun ei tuolia saanut oikein kunnolla käännettyä. Se on vähän sama, jos tykkäät nukkua lentokoneessa turistiluokassa, niin sitten vain.. =)Miten mukavia/epämukavia Superfastin lepotuolipaikat ovat? Yleensä nukun vaikka aidanseipäässä, mutta olisi kiva kuulla jotain kokemuksia.
river kymi sanoi:Onkohan tää pelkkää hevosmiesten tietotoimiston sanomaa vai onks kukaan muu kuullut. Viking Line alkaisi ajamaan Saksaan (Traveen) Turusta poiketen Långnäsissä. Aloitus vuonna 2014 keväällä. Näin Saksan maalla höpisi yks rekkakuski. Jos olen väärässä, olen pahoillani, tämä on siis toisen käden tietoa eli HUHU !

pusi sanoi:Mä olen ollu Ibis Lubeckis ihan motarin tuntumassa:
Fackenburger Allee 54
23554 LUEBECK
GERMANY
Yöhinta n.50 € ja pyörä takapihalla parkissa.
psi sanoi:Samaa hotellia olen monesti käyttänyt kun olen Saksaan Traven kautta tullut. Hyvä sijainti. Parinkilometrin päässä on Louis ja Polo. Citti (www.cittimarkt.de) on seuraavassa motarin rampissa jos haluaa ostaa viiniä kotiin tuotavaksi.
Olen kyllä maksanut yöstä n.80,-€ aamupalalla.