• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Laittaisitko avokypärän päähäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozzy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Laittaisitko avokypärän päähäsi? -

• En mistään hinnasta

Ääniä: 0 0,0%
  • Kyllä sen joskus kaupunkireissulle voi laittaa

Ääniä: 2 50,0%
  • Onko niitä muita kuin avokypärä? Ei minulla ainakaan

Ääniä: 2 50,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Aijoo, oot muuten tosi kova jatka ku meet jonnekkin esim. HD superrallyyn esittamaan tuon teoriasi  
thumbs-up.gif
Avokypärä on ehkä eniten gay heti nahkahousujen jälkeen.
Ja tarkennan vielä, että molemmat nimenomaan silloin kun ne on raavaan motoristimiehen päällä.
Joo, nahkahousuthan ne on tosiaan. Mie luulin sinua ensin vain tyhmaksi, mut siehan ootki idiootti.

Aijoo, oot muuten tosi kova jatka ku meet jonnekkin esim. HD superrallyyn esittamaan tuon teoriasi  
thumbs-up.gif
Avokypärä on ehkä eniten gay heti nahkahousujen jälkeen.
Ja tarkennan vielä, että molemmat nimenomaan silloin kun ne on raavaan motoristimiehen päällä.
Joo, nahkahousuthan ne on tosiaan. Mie luulin sinua ensin vain tyhmaksi, mut siehan ootki idiootti.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Nämä avopottalaiset eivät ole ilmeisesti koskaan olleet liikenneonnettomuuksissa moottoripyörällä? Toivottavasti eivät koskaan joudukaan, nimittäin aika leuka edellä sitä alas tullaan, sanoo nimimerkki Kaksi kertaa on lepikko rytissyt.
Ja nyt sit perustelet, turvallisuusnäkökohdat huomioon ottaen, miksi ajat moottoripyörällä etkä kotilolla.
baaa.gif

Vittu kuinka teitä yksisilmäisiä omaan napaan tuijottajia yhä vaan riittää...
033102ass_1_prv.gif
Veikkaan, että ajelet myös shortseissa ja t-paidassa moottoripyörällä? Ja autolla aina ilman turvavyötä? Selvä analogia menee näin.

Nämä avopottalaiset eivät ole ilmeisesti koskaan olleet liikenneonnettomuuksissa moottoripyörällä? Toivottavasti eivät koskaan joudukaan, nimittäin aika leuka edellä sitä alas tullaan, sanoo nimimerkki Kaksi kertaa on lepikko rytissyt.
Ja nyt sit perustelet, turvallisuusnäkökohdat huomioon ottaen, miksi ajat moottoripyörällä etkä kotilolla.
baaa.gif

033102ass_1_prv.gif
Veikkaan, että ajelet myös shortseissa ja t-paidassa moottoripyörällä? Ja autolla aina ilman turvavyötä? Selvä analogia menee näin.
? ? ? ? ? ?

eek.gif
eek.gif

033102ass_1_prv.gif
Ja ihan uskallan vaikka vetoa lyödä, ettei tämänkään väitteesi pohjaksi löydy faktaa, vaan kyseessä on pelkkä pienessä mielessä syntynyt "nerokas" ajatus.

Magna tän asian tosiaan sanoiksi puki siinä viimeisessá lauseessa.

Tietenkin, ja kavelee pain punaisia, nussii kaiken mika liikkuu ilman kumia, ja ostaa pimeeta viina kummallisessa pullossa huonosti suomea puhuvalta asemalla olevalta miehelta.

Missas se olikaan se nobellautakunnan puhelinnumero, kylla tuollaisesta paattelysta jo jonkinlainen, vaikka fysiikan nobel on ansaittu.

kai se avokypärä on tyhjää parempi mutta muutaman kerran olen nähnyt joillakin päässä sellaisen saunakuupan ilman kahvaa, vähän kuin paavin myssy mutta kai se jotain metallia tai muovia oli, mustaksi maalattua.. Se meni jo vähän yli minun hilseen miten tollanen voidaan kypäräksi lukea !?

kai se avokypärä on tyhjää parempi mutta muutaman kerran olen nähnyt joillakin päässä sellaisen saunakuupan ilman kahvaa, vähän kuin paavin myssy mutta kai se jotain metallia tai muovia oli, mustaksi maalattua.. Se meni jo vähän yli minun hilseen miten tollanen voidaan kypäräksi lukea !?
Braincap. Vastalause kyparalakeja vastaan lahinna. Suojaavana ei mitaan virkaa, mutta kun kypara pitaa olla, tuo on sellainen, siis nimenomaan moottoripyorailykayttoon tehty, toisin kuin vaikka jaakiekkokyparat, jotka paassa ei saa ajaa. (vaikka suojaus on ainakin yhta hyva)

Braincap termina jaa hyvin mieleen, kun muistaa etta kun kolahtaa, aivot on kauniisti siina kupissa
smile_org.gif

.olipas siinä niin paljon tekstiä etten jaksanu edes lukea. Varmaan tehty paljonkin tutkimustyötä otsa rypyssä asian eteen.
Mutta poltanhan minä tupakkaakin vaikka joudun varmasti sitä katumaan. Ja juon viinaa myös, vaikka turmioksi lie sekin.

Avokypärän käyttö liittyy siihen vapaudentunteeseen ja aistien ilotulitukseen, miksi moottoripyöräily on monen harrastus tämänpäivän muovisessa ja kontrolloidussa maailmassa.

Älkää pilatko sitäkin jankuttamalla kuinka vaarallista kaikki voi olla.

062802moto_prv.gif

.olipas siinä niin paljon tekstiä etten jaksanu edes lukea. Varmaan tehty paljonkin tutkimustyötä otsa rypyssä asian eteen.
Mutta poltanhan minä tupakkaakin vaikka joudun varmasti sitä katumaan. Ja juon viinaa myös, vaikka turmioksi lie sekin.

Avokypärän käyttö liittyy siihen vapaudentunteeseen ja aistien ilotulitukseen, miksi moottoripyöräily on monen harrastus tämänpäivän muovisessa ja kontrolloidussa maailmassa.

Älkää pilatko sitäkin jankuttamalla kuinka vaarallista kaikki voi olla.

062802moto_prv.gif
....yes yes..tämä oli hyvä kommentti.. olemme jo isoja ja saamme pukea itse..
biggrin.gif

Itse kuulun umpikypärämiehiin jo höttiäisten yms. vuoksi, sen verran hupaisalta visiiri näyttää iltalenkin jälkeen.

Jos olisi pyörä, jonka kanssa avopotta menisi niin varmasti sellainen kuuluisi valikoimiin ja sitä tilanteen ollessa sopiva myös käyttäisin. Nykyisellään se ei vaan ole vaihtoehto kun ne muovit ohjaa ilman kutakuinkin leuan kohdalle.

Tosin, olen kyllä sen verran kaheli että jos se olisi laillista, niin pitäisi kyllä kertaalleen kokeilla miltä tuntuu kruisailla pelkissä aurinkolaseissa. Ei sitä sen enempää kuitenkaan tulisi tehtyä, tuohon pottaan ja muihin rensseleihin on niin tottunut ettei oikein osaa ilmankaan olla. Nykyäänkin tuntuu varsin holjalta ajella ilman hanskoja parkkipaikalla talon toiselle puolelle palauttamaan avaimia...

Jo eka pannutus olisi tappanut, jos olisi ollut avo päässä. Tilanteet tulee niin nopeesti kun on tullakseen, että siinä ei kerkee katella miten päin ilmalennosta tulee alas. Ei siis kiitos avokypärää mulle koskaan.

Onko taas vähän mopo karannut käsistä, kun ensin moderaattori (Magnaman) menee henkilökohtaisuuksiin, jonka jälkeen toinen mode (patrika) menee henk.koht-linjalle, ja tätä linjaa ensimmäinen mode (magnaman) tukee ja hyväksyy kommentoimella asiaa hymiöillä? Eikä olla edes paskanjauhannassa...

Onko taas vähän mopo karannut käsistä, kun ensin moderaattori (Magnaman) menee henkilökohtaisuuksiin, jonka jälkeen toinen mode (patrika) menee henk.koht-linjalle, ja tätä linjaa ensimmäinen mode (magnaman) tukee ja hyväksyy kommentoimella asiaa hymiöillä? Eikä olla edes paskanjauhannassa...
Patrikahan ei ole enää moderaattori.
Täällä orgissahan vallitsee muutenkin käytäntö, että modet saa tehdä sitä mikä muulta kansalta on kielletty.
wink.gif

Sen verran turvallisuudestani välitän, että avomallit jää kyllä hyllyyn. Ei tosin ole oikein sellaista pyörääkään, että moista kehtaisi edes käyttää.

033102ass_1_prv.gif
Jos olisin teititellyt lainaamani tekstin kitjoittajaa niin sen olisi voinut tulkita henkilökohtaiseksi tarkoitetuksi. Silloin olisin luonnollisesti teitittelyn asiaan kuuluvasti isolla alkukirjaimella.

Mutta kun kirjoitin ko. sanan pienellä ja kuten tarkoitus olikin niin tarkoitin yleisemmin enkä ketään henkilökohtaisesti.

Ps. Itse asiasisältö (mielipiteeni) tuli varmaankin selväksi pilkkuja nussimattakin
cool.gif

En aja avopotalla metriäkään. Syy: joskus erehdyin rotten.comista tai ogrishista jonkun linkin kautta katsomaan muutamia kuvasarjoja lipanneista kavereista ja oli sen verran häijyn näköisiä naamoja ihan hitaistakin vauhdeista kaatuneilla, että taidan jättää väliin. Parilla kuvatessa tajuissaan olleella ukolla oli koko alaleuka hävinnyt johonkin, pelkkä verinen kielen tai jonkun ruston tynkä roikkui ammottavan leipäluukun alapuolella. Siinä on jo plastiikkakirurgillakin ihmettelemistä mistä pakaranpalasta muotoilee kokonaan uuden leukaluun.

Back