• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lainaatko ajovarusteitasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rolcen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Lainaatko ajuvarusteitasi? -

• Kaikki on yhteistä-kunhan palautetaan puhtaana.

Ääniä: 0 0,0%
  • Takkia +kypärää.

• Kypärää.

• Korkeintaan hanskoja.

• En lainaile.

• Ääniä yhteensä
    0
Hanskoja lainasin. Löytyivät sitten vuoden päästä.
tounge.gif

Kypärää, kenkiä ja hanskoja en lainaa. Goret voisi tilapäisesti lainaan antaa, ei kuitenkaan nahkoja venytettäväksi.

Vanhoja kamoja voin lainata - tällä hetkellä käyttämiäni en ihan kelle tahansa lainaa. Hanskoja ja kenkiä ehkä voisin, mutta kypärää en missään tapauksessa - venyy kuitenkin ihan väärään muottiin...

Velj poijalle lainaan takin ja hanskat ku se niitä tarvii. Ne kun ei veny sen käytössä. Kypäriäni en. Siksi sillä on oma potta. Mitäpä mää nillä tekisinkään kun annan vielä moponkin. Muille en senkään vertaa. (Piste). 
nixweiss.gif

Jaa-a, vaikee sanoo ku ei oo kukaan koskaan kysyny mitään lainaan. Kyllä sitä varmaan jotain hanskoja vois lainata.

Kyllä lainaan mitä hyllyistä löytyy..

Paitsi kypärää jota itse käytän. Se on vähän kuin lainais hammasharjaa.. onneks on varakypäriä

Ja yleensä kaverin turvallisuus on kysymyksessä.. varusteita saa kaupasta mutta kavereita ei..

"Takkia + kypärää", eli saa kamppeita lainaan jos tarvii. Eipä tosin ole kukaan ikinä pyytänytkään sen lisäks mitä oli viime kesänä ite pyöräkin kaverilla lainassa yhen vklopun.

Hyllyssä on on pari vanhaa kypärää ja vanhat hanskat satunnaiselle matkustajalle lainattavaksi.
Omassa käytössä olevia varusteita en lainaa.

Ei ole ikinä kukaan kyselly kamoja lainaan, tuskin lainaisin ja varmaan lainaajan mielestä olisin ihan mulkku, kun en lainaa..

Tarvittaessa lainaan kyllä, en toki ihan kelle tahansa.
Esim. velipoika ottaa kamat nyt huomenna lainaan kun meinaa reissun tehdä.

Kypärää koeajoihin tai lähipiirille.

Hanskoja olen lainannut mutta siihen se sitten jääkin.. kypärää en mielellään lainaile..muutakuin noita hieman vanhempia joita on tonne kaapin päälle kertynyt  
buttrock.gif

Minulla on kaksi kypärää, joista toista lainaan, mutta muita varusteita en lainaa kuin suuressa hädässä.

Hanskoja voisin lainata, mutta kypärää en. Onneksi se on niin pieni, ettei noita kyselijöitäkään ilmene.
biggrin.gif
Mullakin on XXS (Shoei x-spirit), mutta ahkeraan nuo poikapuoliset ystävät sitä yrittävät kysellä kyyditettäville/"kaverin kyyditettävälle"... Pariin otteeseen olen lainannut (saanhan itsekin lainata prätkiä tarpeen tullen), mutta on kanssa välillä vähän sellainen olo kuin lainaisi alkkareitaan. Ja siksi ei useimmiten tee kovasti mieli antaa sitä vieraan päähän.
lookaround_orig.gif

Muita ajoromppeita ei olekaan kyselty lainaan...

Back