Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
LahAjelu kauniille naisille ja karvasille miehille
Johtuen runsaasta osallistujamäärästä letka
tuppasi venymään välillä jopa kilometrien mittaiseksi, johon myös vaikutti
letkan peräpäätä haitanneet hitaat ajoneuvot.
Jep, ei aina viiti sokkonakaan ohi mennä. (seli seli)
niih, tuonne sinkkuajoihin ei kai ihan vaan sinkkumielinen oikein ole oikeassa paikassa.. osoittaisi huonoa makua mun mielestä
Mutta jotta ei tarttisi aina (lähes kaikki tähän astiset 1300 kilsaa) ajella keskenänsä, johonkin tapahtumaan olis kiva tulla mukaan. Tää orvot ja pervot vois olla hyvä kategoria, jos on pakko joku valita
Mut pitiks tähän ajeluun olla nättikin.. no sit jäis väliin
Moikka.
Tapasin eilen Masan ensi kertaa. Kutsuin hänet sekä hänen kauttaa kaikki tuttunsa ajelemaan myös Custom Kimppakivaan. Nimestä huolimatta kaikki pyörät tervetulleita. Ajopäivät ovat yleensä joka toinen sunnuntai ja vain hyvällä tai puolihyvällä ilmalla ajetaan.
Rauhallista menoa, pitkät tauot sosiaaliseen kanssakäymiseen ja lyhyehköt ajomatka 100-200km.
Kunhan mä ilmestyn ton ompelukoneen kanssa paikalle, niin saattaapi porukka kadota jonnekin taivaanrantaan ennenkuin edes ehdin parkkiin
Mulla ei nopeudet päätä huimaa, mielummin alle kuin yli 80 kymppii köröttelen hyvilläkin teillä, pysyykös tahdissa mukana vai pitääkö ottaa oma kartta mukaan, että löytää perille?
Voishan sitä lähteä myös - vaikken täällä uskalla ehdottaakaan, ettei tule sanomista -
maamoottoreiden, ompelukoneiden ja pimanajokoneiden kanssa jollekin ei kiirettä minnekään kruisailulle
En ole sinkku ja voisinpa tuollaiselle ajelulle ottaa 7-vuotiaan tyttärenikin kyytiin