• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

LahAjelu kauniille naisille ja karvasille miehille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Johtuen runsaasta osallistujamäärästä letka
tuppasi venymään välillä jopa kilometrien mittaiseksi, johon myös vaikutti
letkan peräpäätä haitanneet hitaat ajoneuvot.
Jep, ei aina viiti sokkonakaan ohi mennä. (seli seli)  
bowdown.gif

niih, tuonne sinkkuajoihin ei kai ihan vaan sinkkumielinen oikein ole oikeassa paikassa.. osoittaisi huonoa makua mun mielestä  
smile_org.gif

Mutta jotta ei tarttisi aina (lähes kaikki tähän astiset 1300 kilsaa) ajella keskenänsä, johonkin tapahtumaan olis kiva tulla mukaan. Tää orvot ja pervot vois olla hyvä kategoria, jos on pakko joku valita  
sport05.gif

Mut pitiks tähän ajeluun olla nättikin.. no sit jäis väliin  
033102ass_1_prv.gif
Takuuvarmaan nainen on aina kauniimpi, kuin lauma sonneja. Aina vaan joutuu kuitenkin noiden kurjimusten kanssa ajelemaan.

Olisi kiva hommeli, jos akkelit hiffaisi kanssa tän ryhmätoiminnan päälle. Nää ajelut on nastaa hommaa, ja joskus jopa myös kivaa.

tounge.gif

-M

Mutta jotta ei tarttisi aina (lähes kaikki tähän astiset 1300 kilsaa) ajella keskenänsä, johonkin tapahtumaan olis kiva tulla mukaan.

Mut pitiks tähän ajeluun olla nättikin.. no sit jäis väliin  
033102ass_1_prv.gif
Moikka.
Tapasin eilen Masan ensi kertaa. Kutsuin hänet sekä hänen kauttaa kaikki tuttunsa ajelemaan myös Custom Kimppakivaan. Nimestä huolimatta  kaikki pyörät tervetulleita. Ajopäivät ovat yleensä joka toinen sunnuntai ja vain hyvällä tai puolihyvällä ilmalla ajetaan.
Rauhallista menoa, pitkät tauot sosiaaliseen kanssakäymiseen ja lyhyehköt ajomatka 100-200km.

Tervetuloa.
Terveisin Jolanda

yritellään hankkiutua mukaan johonkin kimppaan  
blush.gif

Kunhan mä ilmestyn ton ompelukoneen kanssa paikalle, niin saattaapi porukka kadota jonnekin taivaanrantaan ennenkuin edes ehdin parkkiin 
lookaround_orig.gif

Mulla ei nopeudet päätä huimaa, mielummin alle kuin yli 80 kymppii köröttelen hyvilläkin teillä, pysyykös tahdissa mukana vai pitääkö ottaa oma kartta mukaan, että löytää perille?

yritellään hankkiutua mukaan johonkin kimppaan  
blush.gif

Kunhan mä ilmestyn ton ompelukoneen kanssa paikalle, niin saattaapi porukka kadota jonnekin taivaanrantaan ennenkuin edes ehdin parkkiin 
lookaround_orig.gif
Bernina, Husqvarna, Pfaff vai Singer
eek.gif

Voishan sitä lähteä myös - vaikken täällä uskalla ehdottaakaan, ettei tule  sanomista -
maamoottoreiden, ompelukoneiden ja pimanajokoneiden kanssa jollekin ei kiirettä minnekään kruisailulle
062802moto_prv.gif

En ole sinkku ja voisinpa tuollaiselle ajelulle ottaa 7-vuotiaan tyttärenikin kyytiin
062802jumpie_prv.gif

- Kari

Back