Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse käytän yleensä peilejä. Ja pääkin on vielä tallessa vaikka joskus olen kattettomalla menopelillä katsonut taaksepäinKyykyllä on taakse kurkkiminen helpompaa: katteettomilla pyörillä kun kääntää pään kyykyn matkavauhdissa, niin kypärä haukkaa ilmaa, muuttuu jarruvarjoksi ja hirttää kuskin.
Juuri näin. On paljon turvallisempaa kun tilanteet tulee edestäpäin. Voit olla itse tilanteen herra eikä pääse kukaan yllättämään selustasta.Kyykyllä pitääkin pitää sen verta vauhtia ettei tartte taakse katsoa, esim. motarin liittymis ramppiin kun ajaa sen 180-200 niin yleensä väistettävät autot näkyvät etuvinkkelissä..![]()
Ihan siis turvallisuuden vuoksi.
Hui kamalaa, kulkeeko ne noin kovaa?Juuri näin. On paljon turvallisempaa kun tilanteet tulee edestäpäin. Voit olla itse tilanteen herra eikä pääse kukaan yllättämään selustasta.Kyykyllä pitääkin pitää sen verta vauhtia ettei tartte taakse katsoa, esim. motarin liittymis ramppiin kun ajaa sen 180-200 niin yleensä väistettävät autot näkyvät etuvinkkelissä..![]()
Ihan siis turvallisuuden vuoksi.
Niimpä, meitä on moneen junaan. Jotkut säikkyvät panssaroidun kotilon sisällä kun toinen ajaa 15 km/h eri nopeutta. Toiset rakentavat autonromuista ja putkenpätkistä kopterin ja lentävät sillä muun liikenteen seassa ja päällä:Hui kamalaa, kulkeeko ne noin kovaa?
No tämä on yhtä selvää kuin että hauki on kala. Ihmisen niskasta tuo on kiinni, mitä enempi leukaa nostetaan sitä vähemmän pää kääntyy sivusuunnassa. Mutta niinkuin joku sanoi pysty ajoasento on parempi TÄSSÄ suhteessa eikä se tarkoita sitä että kyykyssä ajaminen pitäisi kieltää....Kai se nyt on itsestään selvää, että kyykkypyörällä on vaikeampi kääntää päätään taakse??? Turhaa naputusta pikkuasiasta.