Näin on. Tosin kyykkyä en omaan talliin tarvitse, ranteet ei kestä ajoasentoa...No useampi erilainen pyörä tallissa on hyväksi havaittu keino,voi vaihtaa lennosta lajista toiseen.
EDIT: Omassa tallissa tällä hetkellä harleyn springeri '95, ktm super duke '08 ja bmw gsa '10. Oma mielipide on että kaikilla noilla on oma funktionsa. Itse asiassa meinasin harrikoista jo luopua (vaihdoin juuri '09 xr:n gsa:han) ja tuo vanhempikin oli hetken myynnissä, mutta tänään kävin päräyttämässä pikku pätkän ja muistin miksi ostin sen... Kyllä siinä vaan on fiilistä kun ajaa pyörällä jonka olen itse purkanut biiteiksi ja kasannut taas omassa tallissa bilteman työkaluilla, eikä haittaa et tärinät on melkoiset ja ääntä riittää. Mitäs super dukesta sit voi sanoa, on se vittu eläin. Lähtee riittävästi ja koko ajan vaan kerjää kaasua, toivottavasti ei tule lp vastaan. Gsa taas on leppoisan varma muuli, sillä ajelen lähinnä pojan kanssa, mukavaa matkantekoa ja jos pyörää voisi jotenkin luonnehtia yhdellä sanalla niin se on vaivaton. Jos yksi pitäisi valita, niin kyllä se olisi gsa, mutta valintaan vaikuttaa lähinnä elämäntilanne tällä hetkellä, se tuntuis olevan ainoa do-it-all -mopo. Tosin SD:llä saa ajettua "pirun pois", mitä gsa:lla ei pysty tekemään ja h-d taas tarjoaa harrastusta myös talvikaudelle
Eli eipä ollut apua tästä vastauksesta, mutta kysymyksen asettelu oli sitä luokkaa ettei sellaista varmaa tosissaan odotettukaan...