Näin kyllä aiemmin olikin...Niin ja Fabio, saihan tota sporttiakin kokokatteella ja supersporttia puolikatteella. Tai ainakin on saanut jossain vaiheessa, mutta vuosimalleista ei ole hajua. Paitsi, että koeajoin -02 S ff:ää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin kyllä aiemmin olikin...Niin ja Fabio, saihan tota sporttiakin kokokatteella ja supersporttia puolikatteella. Tai ainakin on saanut jossain vaiheessa, mutta vuosimalleista ei ole hajua. Paitsi, että koeajoin -02 S ff:ää.
Pääsi??? Mä luulin että se rahapulassa joutui...hehehehhe...ole verneri vaan onnellinen onnessasi, kun pääsit ducatistien joukkoon... eikö sulla reppanalla ollut aikaisemmin se engelsmannein japsikopio, jota ne kehtasivat kutsua Triumphiksi !!![]()
![]()
Juu, mutta ainakin yksittäisen puolan täytyy olla siinä tapauksessa kevyempiNe 5-puolaiset vanteet on ihan yhtä painavat kuin 3-puolaisetkin. Ne on vaan eri näköiset...
Haista sinä Köpi... Sain viä maksaa välirahalla itteni kipeeks!Pääsi??? Mä luulin että se rahapulassa joutui...hehehehhe...ole verneri vaan onnellinen onnessasi, kun pääsit ducatistien joukkoon... eikö sulla reppanalla ollut aikaisemmin se engelsmannein japsikopio, jota ne kehtasivat kutsua Triumphiksi !!![]()
![]()
![]()
Luulen, että sinut on otettava "kasvatuslaitokseen", missä susta jalostetaan "aito" motoristi... koska sinulla on jo euromopo, et voi olla kokonaan "pilalla"...Pääsi??? Mä luulin että se rahapulassa joutui...![]()
Juu, mulle ei japsimopoa, kiitos eiLuulen, että sinut on otettava "kasvatuslaitokseen", missä susta jalostetaan "aito" motoristi... koska sinulla on jo euromopo, et voi olla kokonaan "pilalla"...![]()
Se on jossain tuolla rivien välissäSaikohan Kippari yhtään valaistusta ongelmaansa?![]()
Sitä on 800:n Supersportin omistajana Sport-miesten surua seuratessa vähän samalla tavalla myötätuntoisesti onnellinen ja omaan eloonsa tyytyväinen, kuin Afrikan nälkäänäkevien suhteen - Kurjaa, mutta "kyllä se vain on lottovoitto syntyä Suomeen.
Veikkaisin, että kun iskunvaimentimiin en uskalla koskea, 6-vaihdetta ei varmaankaan tule käytettyä ja 5:n puolankin hohto on vielä mysteeri, niin eniten käyttöä on varmaankin tuolle senna-lookille"
Onneksi olkoon, loistovalinta!No joo...Saihan noista tarinoista jonkinlaista osviittaa millanen peli on kysymyksessä.
Tuli se sitten laitettua,ss750ff nimittäin,punainen ja vuosimallia -01.Oikeastaan se oli ns.pakko,kun ei saanut mielenrauhaa sen jälkeen kun ko.pyörän näin.Tuli pirulainen uniinkin häiritsemään.
Millaiset huoltovälit tuolla pyörällä muuten on?Ja mitä milloinkin pitäisi sitten tehdä/teetättää?
Noh, noh. En minä sinulle hermostunut, vaan sille suunnalle, johon keskustelu kääntyi. Minä tiedän, että hihnat voi vaihtaa myös kotikonstein ilman muutaman tuhannen euron hertsipimpuloita.Aikaisemmin keskusteltiin hihnojen vaihdosta ja niiden kiristyskeskustelu meni suorastaan tieteelliseksi. 888 taisi hiilestyä mm. minulle, joka en ole hihnoja nähnytkään.
Lopputulos oli kuitenkin se että kaksiventtiilikoneen hihnat on melkoisen helppo kiristää/vaihtaa itsekin, jos vähänkään ymmärtää moottoreista.
Tältä palstalta löytyy hyviä linkkejä perushuoltotöihin.
Onnea uudelle Ducatistille !!![]()
"Oppositio takarivistä heiluttaa kättä"S - cliparit peltiä SS - cliparit alumiinia
S - karvalakki takaiskari SS - parempi takaiskari
S - mattamusta SS - värikäs
S - yksi etujarrulevy SS - 2 jarrulevyä
S & SS takahaarukat samat, peltiä
S & SS etuhaarukka sama, ei säätöjä
Elikkäs melkoisen samanlaiset ovat... käytännössä ihan samanlaiset... Toi etujarrulevyn puute on tavallaan etu pienentyneenä jousittamattomana massana![]()