- Sijainti
- Espoo
Sateella alkoi meidän autocom sekoilla, mutta kuivalla kelillä asia korjaantui itsestään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
OFFTOPIK: Juu se kypärähässäkkä oli hieman ikävä, mutta johtui pääosin siitä, että ne menivät niin hyvin kaupaksi, että tukkuriltamme alkoi kaikki mallit olla loppu tuossa vaiheessa kesää ja meitä he eivät olleet ostoennakoissansa tietenkään osanneet huomioida etukäteen. Ensikaudeksi ja jo nyt saadaan kypäriäkin suht sutjakkaasti taas. Ja hyllystä siis löytyy, jos vaan omaan päähän ja silmään sopiva malli sattuu kohdalle.Mitä hintaluokkaa nuo mallit ovat. Ostan mielellään Italolta, jos hinnat jotenkin kilpailukykyiset eikä hässäkkä ihan kuin kypäräkaupoissa. Eihän Italo mitään mahda, jos tavaraa ei oo eikä tuu.
Siis mitä sun soppiis on tulossa ja milloin. Mistä niiden speksejä voi lukea.
Jos emännällä on karsee hikka, 15 min saa miehen kyyneliin
, niin hyvin kaikki kuuluu (easy-sarja)![]()
![]()
Ei toimi, eikä kuulukkaan toimia.... Mukana tullut johto ei toimi mun 3510i:ssä. Soittoääni kuuluu kuulokkeista ja mun puhe lähtee eetteriin mutta mä en kuule soittajan ääntä.![]()
Osbe Robot kuuluu ainakin erinomaisesti korvatulppien kanssa.Haku-toiminnolla tämäkin vanha viestiketju löytyi. Tuntuu siltä että autocomi saa paljon kiitosta mutta omaa mieltä askarruttaa riittäisikö tuo easy omiin tarpeisiini. Emännän kanssa kun musaakin tulee kuunneltua hyvinkin eri voimakkuuksilla ja easyssa säätöjä ei paljoa ole.
Toinen mitä mietin on mitenkä noissa riittää potku esim apteekin "kuusitulppien" (3m) kanssa, eli tarvitseeko puhelimien kanssa olla jotkut megakalliit valostulpat jos kuulonsuojauksen kanssa tykkää ajella.
Kypäränä on AGV GP-PRO joka ei tunnu ihan sieltä hiljasimmasta päästä olevan - siksi tulpatkin tuli hommattua...
Minulla on kokemusta ko. adapterin etsinnästä.Jees jees. Aivan loistava pelihän tuo autocom on. Ostin sellaisen viime talvena org.shopista. Onkohan kukaan törmännyt noihin puhelinadaptereihin jossakin? Mukana tullut johto ei toimi mun 3510i:ssä. Soittoääni kuuluu kuulokkeista ja mun puhe lähtee eetteriin mutta mä en kuule soittajan ääntä.![]()
Saakos tuota Nokialaisten automaattivastausta toimimaan tuolla adapterilla (tai jotenkin muuten)?Hyvin toimii! Molemmat voivat puhua ja kuunnella samaa puhelua.
Mulle tulee 7210:iin tuolta adapteri.No niin.
Kuka tietää mikä adapteri sopii yhditämään Nokian 6310:n (tai 9210i:n) Autocomin puhelimeen ja mistä semmoisen voi ostaa.
Kiitos.