• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kypäräpuhelin pyörästä->pyörään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Athene
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jos nyt hyvän,kestävän ja toimivan systeemin haluaa rakentaa niin taas tyrkytän tuota autocomia.

siinä vehkeessä on kunnon kaapelit ja jonkinmoinen takuukin..

eli autocom+pmr piuha tangentilla+pmr puhelin.

musiikkia voi kuunnella stereona,kuulluu ja toimii ja laajennusmahdollisuudet lähes rajattomat.

toisaalta tuo tangentti ei aivan välttämätön sillä autocomissa tuo vox pelaa kyllä ;)

halpahan tuo ei ole, mutta..mikä sitte tulee halvimmaksi.

Missähän noista puhelimissa on kaksi kuuloketta, eli kummallekin korvalle omansa? Musiikkiva olisi kiva kuunnella stereona.  
tounge.gif
Minkä ihmeen takia ihmiset ei lue foorumia yhtään, vaan kysyvät kaiken uudelleen ja uudelleen...  
nixweiss.gif

Katso edellinen linkki.

Kaikkiin kysymyksiin on jo vastaukset tuolla.
Tämä koko ketju on täysin turha.

Interphone o aika kova... Saa sitten matkapuhelimenkin samalla
smile_org.gif
Meillä on emännän kans toi interphone systeemi. Muuten ihan jees mut jos on kauheen piukka potta päässä nii se korvanappi alkaa ikävästi hiostamaan. Itellä menee ihan hyvin mut emäntä on tollasta valitellu. Kantosäde siin on 500m. Ja sit on viel se mikki. Mun pitää taittaa se sellaselle ihmeelliselle vänkyrälle poskipään kohdalle et saan sen mahtumaan potan sisään niin et mamma viel kuuleekin jotain. Suoraan suun ja leukasuojan väliin se on hankala laittaa ellei sit tykkää mikrofoonin mausta
smile_org.gif
. Se olis ihan pirusti parempi jos siin mikis olin vaan joku lyhyt ja löysä johto tai et se olis kans kokonaan langaton. Toi suht paksu ja jäykkä varsisysteemi ei oikeen toimi. Mul on avattava potta ja avattuna toimii tosi hienosti mut ei sitä koko ajan jaksa potta aukinaisena ajella. Jos haluu musiikkii kuunnella niin toi kannattaa suosiolla unohtaa ja hommata kunnon korvaplugit. kokeilin sitä kerran ja aika heikko esitys oli. Ja viel monona.

Eli listataas nyt plussat ja miinukset:

- Korvanappi saattaa olla aika hiostava
- Epäkäytännöllinen mikrofooni
- Huono kuunnella musaa

+ Langattomuus
+ Toimii hyvin avopotalla
+ Puhelinominaisuus
+ Kompakti koko
+ Aika pitkäkestoinen akku

klik

jos nyt hyvän,kestävän ja toimivan systeemin haluaa rakentaa niin taas tyrkytän tuota autocomia.

siinä vehkeessä on kunnon kaapelit ja jonkinmoinen takuukin..

eli autocom+pmr piuha tangentilla+pmr puhelin.

musiikkia voi kuunnella stereona,kuulluu ja toimii ja laajennusmahdollisuudet lähes rajattomat.

toisaalta tuo tangentti ei aivan välttämätön sillä autocomissa tuo vox pelaa kyllä ;)

halpahan tuo ei ole, mutta..mikä sitte tulee halvimmaksi.
Autocomin kannalla minäkin...itsellä ollu Autocomin systeemit jo pidemmän aikaa ja ei ole kuin hyvää sanottavaa.

Taipuuko Scala Rider Teamset pyörästä pyörään ja kyytiläisten kälätykset siihen päälle? Eli voiko kaikki neljä kaakattaa yhtäaikaa?
Ei. Tuo kantaa ehkä max 10m

Ainoastaan noissa toisen sukupolven vempuloissa kantama riittää. Niistä kokemuksia runsaasti luettavissa alkaen tästä.

Minä olen käsittänyt, että tuo Skala Rider Teamset (Q2)? nimenomaan toimii kahden pyöräkunnan välillä. Maksimissaan 500m taisi olla kantama ja kolme puhujaa maksimissaan, joista kaksi pystyy puhumaan kerrallaan.

Taipuuko Scala Rider Teamset pyörästä pyörään ja kyytiläisten kälätykset siihen päälle? Eli voiko kaikki neljä kaakattaa yhtäaikaa?
Ei. Tuo kantaa ehkä max 10m

Ainoastaan noissa toisen sukupolven vempuloissa kantama riittää. Niistä kokemuksia runsaasti luettavissa alkaen tästä.

Minä olen käsittänyt, että tuo Skala Rider Teamset (Q2)? nimenomaan toimii kahden pyöräkunnan välillä. Maksimissaan 500m taisi olla kantama ja kolme puhujaa maksimissaan, joista kaksi pystyy puhumaan kerrallaan.
Kaksi pystyy puhumaan kerrallaan, mutta vain "isäntä" ja 1"orja" kerrallaan. "orjat" eivät pysty puhumaan keskenään.. Siis Q2 systeemissä.

Tässä pitää nyt olla tarkkana noissa markkinointinimissä.

Pakettinimellä "Scala Rider Teamset" myydään yleensä settiä, joka on kuskille ja matkustajalle.

Sitten on "Scala Rider Q2+Q2", jossain myös "Scala Rider Q2 Multiset", joka on kahdelle/kolmelle pyörälle.

Mistä kannattaa Suomessa tilata tuo Scala Rider Q2? Siis yhden kypärän setti, ja paljonko kannattaa maksaa?

Kaipailisin vielä kokemuksia kuuluvuudesta kahden pyörän välillä, jos molemmilla on Q2. Toimiiko käytännössä luvatun 500m ja tuleeko tilanteita, joissa kuuluvuus katkeaa? Kauanko kestää akku porista?

Mistä kannattaa Suomessa tilata tuo Scala Rider Q2? Siis yhden kypärän setti, ja paljonko kannattaa maksaa?

Kaipailisin vielä kokemuksia kuuluvuudesta kahden pyörän välillä, jos molemmilla on Q2. Toimiiko käytännössä luvatun 500m ja tuleeko tilanteita, joissa kuuluvuus katkeaa? Kauanko kestää akku porista?

Löytyy: www.digimesta.com

Hintansa arvoinen laite, myös yksin ajaessa.

Kuuluu kimppa-ajossa aivan hyvin, kuuluvuus katkeaa mäen kumpareiden taakse.

Akku kestää Porista Hesaan ja Hesasta Poriin  
tounge.gif

kyl mul vox oli päällä viime kesänä scala Q2:ssa ku takapenkkiläisen kaa turisin mukavia.. ihan ok sekin toimi...

Back