http://www.baehr.net/ katsokaa tuolta kunnon kypäräpuhelimet,löytyy joka lähtöön ja viimesenpäälle laadukkaat.voin sanoa yli 10v kokemuksella ja kestää paisteet ja varsinki sateet!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
toi headset näyttää ainakin umpipottaan vähän järeältä.. mutta tohon on saatavissa myös tavallinen sarja, hinta 12,95
Mulla on ollut Autocom pari kesää ja hyvät ovat. Suosittelen.kyllä se menee vaan niin ettei köyhän kannata ostaa halpaa eli ostakaa vaan Autocom niin ei tarvii ostaa halpaa ja sen jälkeen kunnollista se tulee vielä kalliimmaks....... ostin viime syksynä Autocomin ja täytyy sanoo et kyllä on hintansa värtti peli... kuuluu todella hyvin vielä 160km/h vauhdeissa
Mä ostin Gigantista kersoille radiopuhelimet (59 egee), joissa tuli mukana nappikuulokkeet (samanlaiset kun kännyissä). Niitä oon toisinaan lainaillut. Niissä on automaatti tangentti (säädettävällä herkkyydellä) ja kantomatkaa luvataan 3 kilsaa (jos eukko tipahtaa kyydistä, niin saapahan huudettua noutamaanSaatiin gigantista puh.liittymän kytkynä pari kappaletta cobran radiopuhelimia, nyt pitäisi vaan saada moottoripyöräilyyn sopivat headsetit ja toimiva tangentti systeemi?? vinkkejä..
Kahdella pyörällä liikuttaessa olisi myös mukava sillointällöin turista ym.
Kyllä settejä löytyy alan liikkeistä. Itse hankin Alan 456 tyyppiset PRM radiopuhelimet (pari). Toimii satasen vauhtiin asti hyvin. Sitten kypärämelu on liian suuri. Kutsuääni kuuluu melun läpi, jolloin tietää pudottaa kyytiä alemmas. Ei ole ongelma kotimaan nopeuksilla. Kuulokkeet kypärään ja tangentti tankoon tai hanskaan. Radio rintataskuun, niin ei ole piuhojen vanki. Pidimme yhteyttä kolmen pyörän (4henk.)kesken Euroopan reissulla. Viikon reissu samoilla pattereilla, eli ihan hyvin.Saatiin gigantista puh.liittymän kytkynä pari kappaletta cobran radiopuhelimia, nyt pitäisi vaan saada moottoripyöräilyyn sopivat headsetit ja toimiva tangentti systeemi?? vinkkejä..
Kahdella pyörällä liikuttaessa olisi myös mukava sillointällöin turista ym.
Minä en saanut "autom.tangenttia" eli ääniohjausta toimimaan. Potan sisällä oli kokoajan sen verran melua, että yhteys oli koko ajan päällä yksisuuntaisesti vaikka säätö oli tapissa. Mutta tangentti sormessa tai tangossa toimii ihan hyvin.Mä ostin Gigantista kersoille radiopuhelimet (59 egee), joissa tuli mukana nappikuulokkeet (samanlaiset kun kännyissä). Niitä oon toisinaan lainaillut. Niissä on automaatti tangentti (säädettävällä herkkyydellä) ja kantomatkaa luvataan 3 kilsaa (jos eukko tipahtaa kyydistä, niin saapahan huudettua noutamaan)![]()
Nappi kyllä vaatii totuttelua, alussa se alkaa painamaan. Mutta kokonaisuutena yllättävän toimiva, ja etuna se että voi jutella isomman porukan kesken, jos kavereilla on samanlaiset... jos sitten enää saa suunvuoroa
yleensä vauhdin noustessa yli 150 km/h alkaa korvissa tuntua pulssinomainen ääni vaikka ei mitään kuulokkeita olekkaan...Vauhdin noustessa yli 130-150km/h kuulokkeista alkaa kuulua pulssinomainen ääni.
Ei minun korvissani eikä kypärässäni.yleensä vauhdin noustessa yli 150 km/h alkaa korvissa tuntua pulssinomainen ääni vaikka ei mitään kuulokkeita olekkaan...Vauhdin noustessa yli 130-150km/h kuulokkeista alkaa kuulua pulssinomainen ääni.![]()
juu...ei muuta kun viittomakieltä...ja kauhea huuto jos jotaa täytyy sanoaJuu...Halpa = Hyvä on suunnilleen mahdoton yhtälö näissä kypäräpuhelimissa. Ainakin näin kuulin myös itse kauppiaan suusta. Anyway...Ostin Robotin setin jotain alle 200e ja paskahan se oli. Patterikäyttönen ja patterin pystyi lataamaan suoraan akusta jne. Jumalaton sählääminen johtojen ja pattereiden kanssa ja hetken päästä oliki jo neitin head setti paskana. Hermot meni niillä lukuisilla testisessioilla joilla puhelinta yritettiin säätää optimaaliseksi...Just ku oli hyvä niin joku johto jossain takin sisällä vitulleen ja niin kamala piippaus korviin et melkeen taju kankaalle jne. Mun puolesta saa olla nuo paskat...Ja voipa olla et on parempikin ettei kuule niitä neidin neuvoja sieltä takapenkiltä muutenkaan.![]()
![]()
![]()
Ohessa muutama korvatulppa/kuuloke yhdistelma lisaa. ER-4 ja ER-6 ovat huippuluokan kuulokkeita. Esim ER-4:n aanentoistoa pidetaan yhta hyvanlaatuisena kuin kaikken parhaiden, useita satoja euroja maksavien, perinteisten stereokuulokkeiden. ER-6 on saavuttanut suurta suosioita motoristien keskuudessa taalla meren takana. Niiden hyva pyoli on lisaksi se, etta niita voi kayttaa myos muualla kuin mopolla ajellessa. Esim. lentokoneessa ne toimivat paremmin kuin kuuluisat Bose:n aanenvaimennuskuulokkeet.Mitenkäs noihin Autocomin tuotteisiin mahtais sopia korvamonitorit liitäntöjen puolesta (3,6mm stereoplugeilla), joita muusikot käyttää kun nehän toimivat samalla "kuulosuojaimina" ?Sais samalla kypäräsuhinat ja pakarin paukkeet kuriin...![]()
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_shure_e5_in-ear_prodinfo.html
Tässä yksi esimerkki....