• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kypärän sisään sopivat silmälasit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hulda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse suosittelen kyllä lämpimästi laser leikkausta. Kävin tammikuussa operoitavana, ja nyt ajellaan täysin ilman laseja tahi piilareita. Elämä on aika paljon helpompaa ja näkökyky jopa parempi kun ennen leikkausta lasien kanssa!

062802jumpie_prv.gif

Itse suosittelen kyllä lämpimästi laser leikkausta. Kävin tammikuussa operoitavana, ja nyt ajellaan täysin ilman laseja tahi piilareita. Elämä on aika paljon helpompaa ja näkökyky jopa parempi kun ennen leikkausta lasien kanssa!

062802jumpie_prv.gif
OT: todennäköisesti seuraava rahareikä mun henkkoht taloudessa. Vuosi sitten lueskelin, että ainut mua silmäleikkauksessa kammottanut asia on poistunut uusimmista leikkaustavoista. Kyseessä oli tämä "höylällä" tapahtuva veisto silmän pintaan. Ilmeisesti uusimmissa sydeemeissä laser tekee tuon läpänkin eli entistä vähemmän on toiminta kiinni operoijasta. Tuo on sellainen hetki, jossa en halua kuulla sanaa "hups"...

Pahimmoilleen vanhat rilli hajosivat syksyllä eikä budjetti antanut myöten ostaa leikkausta, ajovarusteita, pyörää ja vakuutusta samana talvena. First things first
062802moto_prv.gif
Tovi mennään nyt sitten vielä rilleillä.

OT: todennäköisesti seuraava rahareikä mun henkkoht taloudessa. Vuosi sitten lueskelin, että ainut mua silmäleikkauksessa kammottanut asia on poistunut uusimmista leikkaustavoista. Kyseessä oli tämä "höylällä" tapahtuva veisto silmän pintaan. Ilmeisesti uusimmissa sydeemeissä laser tekee tuon läpänkin eli entistä vähemmän on toiminta kiinni operoijasta. Tuo on sellainen hetki, jossa en halua kuulla sanaa "hups"...

Pahimmoilleen vanhat rilli hajosivat syksyllä eikä budjetti antanut myöten ostaa leikkausta, ajovarusteita, pyörää ja vakuutusta samana talvena. First things first
062802moto_prv.gif
Tovi mennään nyt sitten vielä rilleillä.
OT jatkuu.

Pidemmän päällehän tuo tulee halvemmaksi kun lasien ostamien. Ovat nekin niin kalliita nykyään. Tietty kertainvestointina iso summa.
Läpän tekeminen oli se mikä itseänikin pelotti, mutta luotin lääkäärin joka sanoi että se on ihan pikku juttu. No itse läpän teko kesti sitte ajallisesti noin kakskyt sekuntia, eli oli ohi ennen kuin huomasinkaan. Mikään ei sattunu missään kohtaa, mutta hieman "ilkeältä" tuntui paikka paikoin. Mielummin kuitenkin menisin uudestaan laseriin kun esim vaikka hammaslääkäriin...

Back