Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
OT: todennäköisesti seuraava rahareikä mun henkkoht taloudessa. Vuosi sitten lueskelin, että ainut mua silmäleikkauksessa kammottanut asia on poistunut uusimmista leikkaustavoista. Kyseessä oli tämä "höylällä" tapahtuva veisto silmän pintaan. Ilmeisesti uusimmissa sydeemeissä laser tekee tuon läpänkin eli entistä vähemmän on toiminta kiinni operoijasta. Tuo on sellainen hetki, jossa en halua kuulla sanaa "hups"...Itse suosittelen kyllä lämpimästi laser leikkausta. Kävin tammikuussa operoitavana, ja nyt ajellaan täysin ilman laseja tahi piilareita. Elämä on aika paljon helpompaa ja näkökyky jopa parempi kun ennen leikkausta lasien kanssa!
![]()
OT jatkuu.OT: todennäköisesti seuraava rahareikä mun henkkoht taloudessa. Vuosi sitten lueskelin, että ainut mua silmäleikkauksessa kammottanut asia on poistunut uusimmista leikkaustavoista. Kyseessä oli tämä "höylällä" tapahtuva veisto silmän pintaan. Ilmeisesti uusimmissa sydeemeissä laser tekee tuon läpänkin eli entistä vähemmän on toiminta kiinni operoijasta. Tuo on sellainen hetki, jossa en halua kuulla sanaa "hups"...
Pahimmoilleen vanhat rilli hajosivat syksyllä eikä budjetti antanut myöten ostaa leikkausta, ajovarusteita, pyörää ja vakuutusta samana talvena. First things firstTovi mennään nyt sitten vielä rilleillä.![]()