Kypärän hihna

Kypärän hihna - ...laitatko aina kiinni?

• Hihna on aina kiinni kun ajetaan

Ääniä: 4 100,0%
  • Lyhyitä pätkiä ajettaessa jää auki

Ääniä: 0 0,0%
  • Kypärä pysyy päässä ilman hihnaakin

• Ei kypärää, ei hihnaa

• Ääniä yhteensä
    4
Aina kiinni! Mun tuurilla, jos jätän auki niin sattuu varmasti tai vielä varmemmin
tounge.gif

Aina kiinni riippumatta lukon tyypistä. Toisessa pikalukko ja toisessa D-lenkit, kone lämpiää sopivasti siinä näprätessä pottaa päähän
crazy.gif

Kiinnihän se on oltava ,jos meinaa että siitä jotain hyötyä on !
Jos hihna on auki ,niin voisi yhtä hyvin laittaa muoviämpärin päähän

Tämä prosentti on kyllä mukava nähdä.. hihnat kiinni aina.
Ei se potta päässä kauheasti lämmitä kun kaatuu ja potta lentää kaaressa päästä ennen kun kolahtaa.
033102ass_1_prv.gif

Aina on hihna kiinni, ei oo koskaan tullu ees mieleen jättää sitä auki. Eipä taida kypärästä paljon apua olla jos hihna on auki ja sen takia kypärä lentää päästä.

Aina kiinni sehän on ihan sama ettei kypärää ollenkaan jos se on auki. Mulla on pikalukitus helppo laittaa kiinni ja avata

Aina kiinni, onnekeksi AGV:n pikalukko napsahtaa vaistomaisesti niin ei jää auki edes vahingossa, ehken... Mikäänhän ei ole niin epävarmaa kuin epävarma
tounge.gif
thumbs-up.gif

Aina kiinni, mutta kerran olen unohtanut laittaa. Huomasin sen noin sadan metrin jälkeen(lepatti) ja eikun tienlaitaan ja dd kiinnitys kuntoon.

Mikä siinä tupla-D:ssä muka niin vaikeaa on? Nopeammin minä saan tuon kiinni kuin mitä vaimoke oman kypäränsä pikalukon...

Ja aina on kiinni joka tapauksessa. Kertaalleen ihmettelin ajaessa outoa naputusta mikä toistui minuutin-parin välein. Muutaman kymmenen kilometriä ehdin ajaa ennen kuin sytytti - hihna on auki ja heilui tuulessa, välillä kypärään napsahtaen.

Kiinni aina kun se hihna siihen kerran sitä varten on laitettu. Mitäpä sitä kypärällä, jos siitä ei tositilanteessa oo mitään hyötyä..?
confused_orig.gif

Back