Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikeyx sanoi:Mulla on kylmän arka niska. Onko markkinoilla huppuja, jotka suojaisivat tehokkaasti myös niskaa ajoviimalta? Muitakin vinkkejä kuunnellaan.....
Askemux sanoi:
Askemux sanoi:

shyhander sanoi:Mä arastelen hiukan tuota mainintaa "vedenpitävää neulosta", koska itse herkästi hikoilevana en haluis että tuo olis esimerkiksi tuosta kaulan ja rintakehän kohdalta sitten kostea pienen hien jälkeen.![]()
tämä siis verrattuna putkimallisiin) sen saa säädettyä kaulaansa tiiviisti, on muotoiltu niin että etuosa istuu leualle. Verrattuna tuohon aiemmin mainittuun tarra ei ole rapiseva ja jäykkä.Mikeyx sanoi:Kiitokset runsaista vinkeistä.
Liittyen Finnsvalan ja Rukan huppuihin, miten korkealle tuulisuojaus yltää etupuolella ? Siis onko viimapeiton yläreuna jossain kohtaa kaulalla vai yltääkö leuan kärjen yläpuolelle ?
tontze sanoi:MUOKS: Mulla on siis silmälasit niin suun eteen asti tuleva suoja ei tule kysymykseen, silmälasit huurtuu kun hengitysilma tulee silmille. Tuo rukka on mulla yleensä leuan päällä niin että ei peitä suuta.
Tero-75 sanoi:Minulla on jo vuosia ollut Sweepin kypärähuppu: http://www.eurobiker.fi/product_info.php?products_id=3401.
Tuossa on erikoisesti kauluri ja niskaosa jotain fleecen tapaista kangasta, ja itse kypärän sisään jäävä osa ohuempaa kangasta.
NOx sanoi:Rukan huppu ei auta kyykyllä ajellessa niskaan yhtään. En tiedä auttaako mikään huppu. Käytän kylmällä kelillä karvabuffia lisänä tai hupparia alla. Jaa, jos kiskoo goret päälle, niin sitten toimii tuo huppu yksinkin. Nahkatakin kaulusta ei saa tarpeeksi kireälle ja viima tunkee kypärän alta selkään ellei siihen väliin saa jotain.
Finnsvalan hupusta olisi kiva kuulla kokemuksia. Firman verkkoalkkarit on karseen rumat miehen päällä, mutta toimii tarkoituksessaan ihan parhaiten eli eristää kylmän ja kuuman.