Minun schubertit ovat kyllä keskimääräistä painavampia.Juti86 sanoi:Suosittelen kyllä suuberttiä, on kevyt ja hyvä kypärä.Itsellä ollu nyt vuoden verran.
Paino on just kypärän heikoin lenkki.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minun schubertit ovat kyllä keskimääräistä painavampia.Juti86 sanoi:Suosittelen kyllä suuberttiä, on kevyt ja hyvä kypärä.Itsellä ollu nyt vuoden verran.
polip sanoi:Minun schubertit ovat kyllä keskimääräistä painavampia.
Paino on just kypärän heikoin lenkki.
jipsu69 sanoi:Shuberttia saa Eurobikerista ORG! alennuksilla kilpailukykyiseen hintaan.
grande sanoi:Jep, juuri eilen kävin hakemassa C3:n 499 e -20%, eli hinnaksi 399 ja risat.
Piti aivan käydä punnitsemassa kolme umpikypärää,mitkä lojuivat makuuhuoneen hyllyllä.sirloin sanoi:C3:sta jos puhutaan niin eipä se ole mitenkään erityisen painava avattavien luokkaan. On niitä muutama vielä kevyempikin, mutta moni on kuitenkin painavampi kuin Schuberth C3. Se on siinä aikalailla keskikastissa. Esimerkiksi Nolanin avattavista muutama painaa jopa yli 200g enemmän kun C3.
polip sanoi:Piti aivan käydä punnitsemassa kolme umpikypärää,mitkä lojuivat makuuhuoneen hyllyllä.
--Schubert s1 1702g
--Nolan 1566g
--agv 1332g
Nämä ovat kokoa 58.
polip sanoi:Piti aivan käydä punnitsemassa kolme umpikypärää,mitkä lojuivat makuuhuoneen hyllyllä.
--Schubert s1 1702g
--Nolan 1566g
--agv 1332g
Nämä ovat kokoa 58.
Ei ole Agv ja nolanissa aurinkovisiiriä.Aina ei kannata uskoa valmistajan ilmoituksiin.Kriisi sanoi:Onko Nolanissa ja Agv:ssä myös aurinkovisiirimekanismit? Mekanismi tuo n. 200g lisää painoa kypärään.
Puntaria ei ole mutta omassa Schuberthin R1:ssä on painomerkintä 1480g (koko 54/55) ja Shoin XR-1100:ssa 1450g (koko 56/57). Schuberthissa on aurinkovisiiri, Shoeissa ei.
Tanko sanoi:Shubert C3 yliarvostettu
http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/schuberth-c3
Suosisin avattavissa ennemmin BMW System6 ta, laadukkaampi kokonaisuus.
Kotarikuski sanoi:Kokeilin aikanaan sekä bemun että suupertin avattavia. Suupertti istuu paremmin oman kaalin muotoon joten otin sen. C2:n lukitusmekanismi oli vähän hankala ja sarana löysä, jolloin ylöskäännetty leukaosa loksahti odottamatta alas.
JMH sanoi:Pari lisäkriteeriä unohtui:
1: DD-lukko
2: umpikypärä
Ja nämä jo aiemmin mainitut
3: integroitu aurinkovisiiri
4: pinlock
Tanko sanoi:Shubert C3 yliarvostettu
http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/schuberth-c3
Suosisin avattavissa ennemmin BMW System6 ta, laadukkaampi kokonaisuus.
Mitäpä jos unohtaisit tuon aurinkovisiirin ja ratkaisisit asian toisella tapaa:JMH sanoi:Jo vain, X-Lite täytti kriteerit, mutta unohdin vielä yhden ilmiselvän. Se ei saatana istunut mun päähän.![]()