• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kypärä ,Avo vai pleksi ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla avopotta ainoastaan kun cruisailen lähistöllä, mutta kun pitemmälle lähtee niin ei kun umpikypärä päähän (kärsiköön tyyli
cool.gif
)...

Sattuu muuten saatanasti, jos tulee esim. ampiainen 100 vauhdissa lättyyn
tounge.gif
Selittele sitten muijalle kun hirvee fritsu poskessa
omg.gif

Mutta avopotta with visiiri on niin helvetin tyhmän näköistä että jos haluaa karkoittaa ne vähätkin saumat kunnioituksessa, niin sillä se kyllä varmasti onnistuu
tounge.gif
...

Moottoripyörä on moottoripyörä ja skootteri on lälläripyörä ja skootteriin sopii visiiri
wink.gif

Jos jollain sellainen kumminkin on niin ei pidä suuttua. On se minunkin muija entinen seiska päivää kesätyttö
062802jumpie_prv.gif
Enkä silti sitä ole vaihtamassa vaikka muut sanoisi mitä
033102bebe_1_prv.gif

Kauheeta, kun ei millään tiedä, vaikka jotkut olisi ihan tosissaan.. kun lukee näitä vastauksia..
omg.gif

Olen mä väliin ihmetellytkin, kun noissa paikallisissa kokoontumisissa käy, niin ihmiset katsoo vähän silleen hitaasti. Mutta hemmetti, mähän kuskaan kustomilla lyyliä eikä mulla ole Tyyliä. Päällä on mukava ja sopiva tekstiiliasu, eikä aina sitä nahkatakkia. Ja kypäräkin on kiiltävä, umpinainen ja visiirillinen. Ajohanskat on jotkut kirjavat puolikrossihanskat. Siitäkö se johtuikin, kun ei oikein pääse piireihin..?!
tounge.gif

Tyhmänä (=nuorena) aina luulin, että motoristi se vasta rento ja vapaa kaveri onkin. Sekös nyt on sitten persoonallista valinnan vapautta, kun kaikki Suomen 30.000 yksilöllistä kustomistia ajaa mattamustassa avokypärässä ilman pleksiä? Tulee kyllä mieluummin mieleen, että onpahan omaperäistä vanhojen jenkkileffojen apinointia..
biggrin.gif

Eipä ole itselle tullut koskaan pyörää vaihtaessa mieleen vaihtaa kypärää tyylin takia tai "kunnioituksen" saamiseksi.
thumbs-up.gif

Jos se tyyli joillekin on noin tärkeää, niin ei ne mua muuten haittaa. Vähän vaan hirvittää jos joku tosikko 'aloittelija' saa tuon käsityksen, että ei kaverin persoonalla niin väliä, tyylistä se vaan on kiinni..
sad_orig.gif

Kyllä mä tyylin tajuan, mutta mitä tyyliä on siinä, että mesipistiäinen tykittää ohimoon tai sitsontiainen on tullut aurinkolasin läpi. Muutaman kerran on visiiriin läsähtänyt sellanen paukku, että hirvittää. Tietysti ajonopeus, paikka ja vuorokaudenaika vaikuttavat todennäköisyyteen saada jotain muutakin kuin aurinkoa naamaansa.
crazy.gif
Eli ei avopottaa.

Tuo oli kyllä ihan uutta että lippakin voi olla liikaa... Tuolla maailmalla näyttäis olevan aika monella sellainen. Kelkkailuhommissa on tullut revittyä se tv-ruutu lippoineen pois kevätlämpimillä ja näytti kyllä aika halloweenilta
biggrin.gif

Johtuiskohan lisäksi tästä potkupallon kokoisesta nupista. Vähän näistä syistä olen metsästellyt pottaa johon saa molemmat mutta myös pois. Jos matka-ajoon iskee visiirin eteen, ei joudu kuulemaan kommentteja ja saahan sen pois kaupunkipyörittelyjä varten yöpymisetapissa.

No tuntui ainakin että tällä alkuperäisellä kyssärillä sai hyvät keskustelut aikaan.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
062802moto_prv.gif

Back