Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No entäs jos oikeen pilkkuu fiilataan,niin avopotta lipalla vai ilman ?...avonainen custom kausia varten, varusteet aina tyylin mukaan...
ilman tietty, se lippa on pappatuntureita ajaville...No entäs jos oikeen pilkkuu fiilataan,niin avopotta lipalla vai ilman ?...avonainen custom kausia varten, varusteet aina tyylin mukaan...
Ja nyt siis ajatellaan vain tyyliä, ei turvallisuutta. Baanalla toki molempia.
![]()
JoopaJos pelkkiä turvallisuussyitä aletaan miettiä, pitää vaihtaa pyörä volvoon..![]()
Mitenniin? Kyllä hyvällä potalla pärjää aina pikkupakkasille saakka pleksin kanssa. Vai olenko tosiaan ainoa über sissi?*snip*
, niin on avopotalla (omistan myös sellaisen) helvetin kylmä ajaa pitkää matkaa ellei sitten "kortsua" laita alle![]()
*snip*
Huom! Hymyillä voi vapaasti kunhan pitää hampaat yhdessäVoi ei. Minä kun meinasin avokypärän visiirillä hommata... nyt ei ehkä voikaan kun sitte joudun pappatuntsakerhoon. Ajattelin asian näin: kun kuitenkin on idioottimainen jipii hymy koko ajan päällä kun ajelee, niin visiiri estää kaikenlaisten ötököiden lentelyn hymyilevästä suusta sisään ja suoraan nieluun.
Älä hemmetissä mee mitää pleksei hommailee.Voi ei. Minä kun meinasin avokypärän visiirillä hommata... / visiiri estää kaikenlaisten ötököiden lentelyn hymyilevästä suusta sisään ja suoraan nieluun.
Hei , mites noi lasit , mahtuuko tavalliset pienet rillit noiden ajolasien sisään , ku ei toi näkö riitä ilman noita rillejäÄlä hemmetissä mee mitää pleksei hommailee.Voi ei. Minä kun meinasin avokypärän visiirillä hommata... / visiiri estää kaikenlaisten ötököiden lentelyn hymyilevästä suusta sisään ja suoraan nieluun.
Musta (matta) avopotta, ilman lippaa, aurinkolasit ja kypärän otsalle tämmösseet(Puuhiksen kautta voi tilata) ihan vaan rekvisiitaksi.
Ja lopuks peilin eteen harjotteleen suu kiinni hymyilemistä (näin minä teen)
![]()
Älä hemmetissä mee mitää pleksei hommailee.Voi ei. Minä kun meinasin avokypärän visiirillä hommata... / visiiri estää kaikenlaisten ötököiden lentelyn hymyilevästä suusta sisään ja suoraan nieluun.
Musta (matta) avopotta, ilman lippaa, aurinkolasit ja kypärän otsalle tämmösseet(Puuhiksen kautta voi tilata) ihan vaan rekvisiitaksi.
Ja lopuks peilin eteen harjotteleen suu kiinni hymyilemistä (näin minä teen)
![]()
Noita laseja löytyy ainaskin 736 erilaista, kaikille omansa.Hei , mites noi lasit , mahtuuko tavalliset pienet rillit noiden ajolasien sisään , ku ei toi näkö riitä ilman noita rillejä![]()
![]()
![]()