Kypärä alle 200€

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seeber
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Salo
Minkälaista kypärää suosittelette alle 200€ hintaluokassa? Tarttis hommata pelkääjälle uus potta.

Olen kattellut, että siihen hintaan saisi paria Sharkin mallia ja myös AGV:tä. Airohit ja HJC kuullostavat mopokypäriltä.. Eihän tuo Shark voi ihan p***a olla, koska mm. Carl Fogartykin käytti sellaista.
smile_org.gif

Tilaaminen ulkomailta on melko mahdollista. Lähetinkin samalla postia Mlol:in Fritzille ja kysyin samaa häneltä.

Njet. Ymmärsit asian väärin. Missä kohtaa kirjoitin, että pelkääjälle voisi ostaa paskan ja vielä sovittamatta??? Totta helvatissa sitä sovitetaan pelkääjän kanssa ennen ostamista ja selvitetään mikä malli olisi paras juuri tuossa hintaluokassa. Ziisus!
033102ass_1_prv.gif

Eli kysynpähän vain mielipidettänne, mikä olisi paras mahdollinen kypärä, joka saisi maksaa n. 200€?

Shark RSF-2, jos löydät sitä enää mistään. Hanxilta ostettiin emännälle ja olisin ostanu varmaan itsellenikin jos ei olisi tätä rillipakkoa.

Sain äsken vastauksen Motorradladen Onlinesta ja siellä olisi vielä Shoei Raid-kypäriä alle 200€...

Joo olin aika yllättynyt, että Shoeita saa tuohon hintaan. Onhan se yksi parhaista kypärämerkeistä ja varmasti myös turvallinen. En osaa sanoa onko Raid I vai II, koska siinä ei lue. Tässä Mlol:in löytökori

Joo olin aika yllättynyt, että Shoeita saa tuohon hintaan. Onhan se yksi parhaista kypärämerkeistä ja varmasti myös turvallinen. En osaa sanoa onko Raid I vai II, koska siinä ei lue. Tässä Mlol:in löytökori
Näyttäisi I versiolta, ainakin väritykset taitaa olla parin vuoden takaa, jolloin ei RAID II ollut vielä.

Jos on kovin soikea pää niin voi painaa otsasta tuo RAID, ainakin hallituksella oli sellaisia ongelmia.

On muuten halpoja RAIDeja vielä maalattuina.. Itse piti maksaa kovan tinkaamisen jälkeen 280€ mattamustasta aikoinaan (tällöin ovh. 350€).

Joo Raid I:ltä näyttäs, on meinaan itelläni just samanlainen. Ja tuskin II:sta tohon hintaan viel saiskaan, dunno.

Käytiin just sovittamassa eräässä liikkeessä Raidia ja hyvä oli. Nyt tilaus kehiin ja rahaa säästyy n. 100€ tingattunakin.
thumbs-up.gif

Näin on!
smile_org.gif
Kiitos kaikille tuesta ja kiinnostuksesta!
Tarttee toi Luissin puoli vielä tarkistaa.

Seeber löysi hyvän potan edullisesti. Itsellä kävi aikoinaan just päinvastoin. Säästin ja ostin halvan kypärän, jonka takia piti kuukauden sisään marssia uudestaan kauppaan. Aromipesä ei kertakaikkiaan meinannut pysyä päässä kovemmissa nopeuksissa, vaikka koko olikin oikea. Lisäksi meteli oli järisyttävä jopa earien kanssa. Kokemuksen opettamana en enää 'säästä' näissä hankinnoissa.

Näin on!
smile_org.gif
Kiitos kaikille tuesta ja kiinnostuksesta!
Tarttee toi Luissin puoli vielä tarkistaa.
Tilaa vaan se RAIDI suosiolla. Yhden olen asfalttiin kolarissa lyönyt ja tilalle ostin samanlaisen. Hinta/laatu suhteelta erittäin hyvä. Huurtuminen voi vähän vaivata, mutta pinlock visiiri poistaa sen ongelman täysin. Kestää iskuja (testattu), ei mene sisusta löysäksi, pysyy päässä isoissakin nopeuksissa, erittäin hienon näköinen, kun ei ole niitä poskipaloja visiirin päällä, vaan visiiri näkyy kokonaan. Loppusilauksen ulkonäköön antaa iridium visiiri
cool.gif
. Seuraavakin kypärä voisi olla RAID, toivottavasti ensi kesä vielä menisi ilman asfalttikosketusta. Omalla Raidilla olen ajanut jotain 25-30tkm ja sisusta on tosi hyvässä kunnossa vieläkin.

Kuullostaa hyvältä. Tuli nimittäin tässä muutama viikko sitten ostettu mattamusta RAID II:n
biggrin.gif
Siihen tuli mukaan chin ja breath guard. Jännityksellä oottelen tekeekö noilla lisä rensseleillä mitään
nixweiss.gif

Kuullostaa hyvältä. Tuli nimittäin tässä muutama viikko sitten ostettu mattamusta RAID II:n
biggrin.gif
Siihen tuli mukaan chin ja breath guard. Jännityksellä oottelen tekeekö noilla lisä rensseleillä mitään
nixweiss.gif
Hieman OT mutta itellä vähän vanhemmassa XR800:ssa HJC:n tarrakiinnitteinen hengityssuoja toimii erittäin hyvin. Varsinkin alkukesästä ja syksyllä kova sana. Ja sateella.
062802moto_prv.gif

Back