• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kypärä alle 200€

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seeber
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Parempihan se vain oli (mielestäni hyvin toteutettu pikalukko hakkaa tupla-d:n, mutta makuasia)

asiasta kolmanteen....olin toissa pvänä eräässä mp-liikkeessä
kattelemassa ja kokeilemassa vermeitä,noh menin sitten hetken kateltuani siihen tiskille ja vieressä oli läjä ale-kypäriä(n.160e hintasia).kului hetki ja siihen sitten tuli joku asiakas myyjän kanssa kokeilemaan niitä tuotteita,ja sitten tuli tuo jokseenkin tyrmäävä kysymys:eikö teiltä löydy yhtään halvempia kypäriä!!kyllä myyjäkin kattoi jokseenkin ällistyneenä ja totes että joo onhan noita lähinnä mopoiluun tarkoitettuja tuolla......
jokainenhan tietysti tekee omat ratkaisunsa mutta kannattaako sitten rätkää hommata jos rupee varsinkin jostain kypärästä tinkaamaan aivan hulluna.itse ainakin opin sen jo  pentuna crossipyörällä päristäessä lippoja vedellessä että kyllä kunnon kamat kannattaa olla.

Bayard kypärää näkyi olevan 159 hintalappu BW:ssä. Mielestäni yksi mukavimmista kypäristä päässä, eikä pahan hintainen. Vemarin kypärää Bluetooth sydemillä oli hintaan 499, joten on hinnat tippuneet. Tuo Vemarin kypärä oli 800-900 kun se tuli markkinoille pari vuotta sitten.

Onko muuten missään tehty tutkimusta kypärän osuudesta mp-onnettomuukssa? Kiinostaa että onko noille hinta-jeesusteluille minkäänlaista pohjaa olemassa. Oman mutun perusteella jos konttaa niin pahasti että pää hajoaa CE-hyväksytyn kyprärän sisällä niin kipeetä saa tosi pahasti muutkin ruumiinosat. Yhden tapauksen olen vierestä 20m päässä ollut näkemässä kun varusteetkaan ei pelastaneet, ja pari muuta puolituttua meni samana kesänä vaikka oli kamppeet viimesen päälle.

Ajomukavuuteen ja muihin ominaisuuksiin on kyllä laadulla selvä vaikutus, ja se hinta muodostuu vapaassa markkinataloudessa kysynnän mukaan, turvallisuudella vaikutus tauitaa olla aika pientä..

Mp-Team turussa myy agv airtech kypäriä 169€, on vissiin jotku synttäritarjoukset. Ite kävin hakemassa sellasen ja vaikuttaa ihan passelilta kypärältä hintaansa nähden!  
cool.gif
MP-Team

Kun täällä kaikki tuntuvat olevan samaa mieltä Shoei Raidin hyvästä laadusta (on kauan sitten Shoei pelastanut naamavärkin ja ehkä hengenkin!) tarjoan ostettavaksi muutaman kerran päässä olleen pottani koko L (58-59). Ostin 2004 loppukesällä ja käytetty n. 5 kertaa.  Metalliväri tummanpunainen, pinlock visiirillä.
Aivan uudenveroinen, mukana suojapussi.
En tarvitse kun ajelen customilla enimmäkseen Shoei J-Gear päässä!
Shoei Raid 1 sopii tosiaan hyvin jos on rillit (ei mulla) tai aurinkolaseja pitelee. Kokeilin silloin ostaessani myös sitä avattavaa mallia ja siinä otti ainakin mulla leuka kiinni vaikka en mikään "Leuka-Mononen" olekaan!
lookaround_orig.gif

Hinta 200 euroa ja potta on Torniossa.
P. 0400-895901 tai laittakaa sähköpostia (tiedot löytyy yhteystiedoista)
14.3.2006 HUOM! On vielä hyllyssä jos jotain kiinnostaa!
Tämä potta löytyy vielä laatupottaa tarvitsevalle samasta paikasta.
Pudotin hinnan 180 euroon.  Kuvan voin laittaa jos kiinnostaa.

Back