Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä ihan vaan sen takia, että se on niin helvetin kivaa.Miksi pitäisi tehdä sellainen liikennerikkomus tahallisesti että siitä seuraa kortin menetys?![]()
Joo, jepet sai rekkarin ylös jo heti Porintieltä kääntyessä Koivissillalle. Tottakai varmuus siitä kuka ajoi olisi jäänyt epävarmaksi, mutta aika monelta pojan koltiaiselta saadaan kuulusteluissa puristettua totuus enemmin tai myöhemmin.Tuolla videolla, jos ei oteta huomiin cebarikuskin olematonta ajotaitoa, silmään sattuu POLIISIEN ITSE AIHEUTTAMAT VAARATILANTEET! Kiinnittäkääpä huomio vaikka auton nopeuteen kevyen liikenteen väylällä ja niissä parissa pimeassä ohituksessa. Oliko vaarallista oliko? Miten olisi pandamobiili pysähtynyt jos joku lapsi olisi tullut samalle kävelytielle pyöränsä kanssa. Olisiko se kuitattu vain paskana säkänä ja penska laitettu seurakunnan multiin?Kannattaa muuten katsoa netistä se suomalaisen cebarikuskin takaa-ajo ja sen päättyminen. Kuvattu poliisiautosta.Jos on tuttu mesta, niin tottakai..
Tutulla mestalla tarkoitan, että tuntee hyvät pyörätiet, sillat ja yleensäkin, mihin autolla ei pääse. Sillonkun on tollanen mesta etukäteen tiedossa, niin ei siinä joudu oikeestaan edes ajamaan haneen, kun ne jää kuitenkin siihen.![]()
Alkoi juuri mainitsemallasi tavalla. Luuli poliisiauton jäävän betoniporsaiden taakse, mutta toisin vaan kävi.![]()
Itse olen sitä mieltä, että ko. poliisipartio syyllistyi itsekin TÖRKEÄÄN LIIKENTEEN VAARANTAMISEEN. Jätkät oli takaa-ajon adrenaliinikiksien vaikutuksesta ihan kuutamolla![]()
Juu, tein itsekin saman havainnon...Tuolla videolla, jos ei oteta huomiin cebarikuskin olematonta ajotaitoa, silmään sattuu POLIISIEN ITSE AIHEUTTAMAT VAARATILANTEET! Kiinnittäkääpä huomio vaikka auton nopeuteen kevyen liikenteen väylällä ja niissä parissa pimeassä ohituksessa. Oliko vaarallista oliko? Miten olisi pandamobiili pysähtynyt jos joku lapsi olisi tullut samalle kävelytielle pyöränsä kanssa. Olisiko se kuitattu vain paskana säkänä ja penska laitettu seurakunnan multiin?Kannattaa muuten katsoa netistä se suomalaisen cebarikuskin takaa-ajo ja sen päättyminen. Kuvattu poliisiautosta.Jos on tuttu mesta, niin tottakai..
Tutulla mestalla tarkoitan, että tuntee hyvät pyörätiet, sillat ja yleensäkin, mihin autolla ei pääse. Sillonkun on tollanen mesta etukäteen tiedossa, niin ei siinä joudu oikeestaan edes ajamaan haneen, kun ne jää kuitenkin siihen.![]()
Alkoi juuri mainitsemallasi tavalla. Luuli poliisiauton jäävän betoniporsaiden taakse, mutta toisin vaan kävi.![]()
Itse olen sitä mieltä, että ko. poliisipartio syyllistyi itsekin TÖRKEÄÄN LIIKENTEEN VAARANTAMISEEN. Jätkät oli takaa-ajon adrenaliinikiksien vaikutuksesta ihan kuutamolla![]()
Kirjoituksesi mukaan adrenaliinikiksin johdosta ollaan ihan kuutamolla. Siten myös reippaasti ajeleva tai karkuun lähtevä vetopoju on ihan kuutamolla.Tuolla videolla, jos ei oteta huomiin cebarikuskin olematonta ajotaitoa, silmään sattuu POLIISIEN ITSE AIHEUTTAMAT VAARATILANTEET! Kiinnittäkääpä huomio vaikka auton nopeuteen kevyen liikenteen väylällä ja niissä parissa pimeassä ohituksessa. Oliko vaarallista oliko? Miten olisi pandamobiili pysähtynyt jos joku lapsi olisi tullut samalle kävelytielle pyöränsä kanssa. Olisiko se kuitattu vain paskana säkänä ja penska laitettu seurakunnan multiin?Kannattaa muuten katsoa netistä se suomalaisen cebarikuskin takaa-ajo ja sen päättyminen. Kuvattu poliisiautosta.Jos on tuttu mesta, niin tottakai..
Tämä koko kysely on kyseenalainenKirjoituksesi mukaan adrenaliinikiksin johdosta ollaan ihan kuutamolla. Siten myös reippaasti ajeleva tai karkuun lähtevä vetopoju on ihan kuutamolla.Tuolla videolla, jos ei oteta huomiin cebarikuskin olematonta ajotaitoa, silmään sattuu POLIISIEN ITSE AIHEUTTAMAT VAARATILANTEET! Kiinnittäkääpä huomio vaikka auton nopeuteen kevyen liikenteen väylällä ja niissä parissa pimeassä ohituksessa. Oliko vaarallista oliko? Miten olisi pandamobiili pysähtynyt jos joku lapsi olisi tullut samalle kävelytielle pyöränsä kanssa. Olisiko se kuitattu vain paskana säkänä ja penska laitettu seurakunnan multiin?Kannattaa muuten katsoa netistä se suomalaisen cebarikuskin takaa-ajo ja sen päättyminen. Kuvattu poliisiautosta.Jos on tuttu mesta, niin tottakai..
Näin juuriJos on tuttu tie, nopeutta reilusti ja poliisit ajaa maijalla vastaan niin en varmaankaan jäisi odottelemaan...