Hei!
Minulla oli tuollainen yhden kesän ja täytyy sanoa että se on 250-luokassa varmasti ominaisuuksiltaan paras.Itseasiassa harva kyselijä edes uskoi sitä noinkin pieneksi, luulipa sitä useampi 1000-kuutoiseksikin.
Se on yllättävän tehokas, tosin konetta pitää kierrättää reilusti jos haluaa sen kulkevan. Se kiertää yllättävän korkealle, itse en edes tajunnut että 2. vaihteella se menee lähelle 90 km/h ja 3. vaihteella 120 Km/h saakka, siinä kun ei ole kierroslukumittaria. Se että se tarvittaessa kulkee kokoisekseen hyvin ei tarkoita sitä että sitä täytyisi jatkuvasti huudattaa, vaan vitosella voi kyllä ajella kuuttakymppiäkin.
Omallani ajoin 2400 km kesän aikana ja vikoja ei ollut. Ainoastaan pakoputkiston kiinnitysmutteri löystyi, mutta osasin sitä tarkkailla kun veljellä oli (ja on ) samanlainen ja siltä putosi putket tielle.
Tässä tullaankin huonoimpaan seikkaan: maahantuoja on P.....stä. Takuu ei korvannut tuota veljen pyörän putkien tielle putomista vaikka niihin tuli melkoiset naarmut. Asiakkaan tulee kuulemma tarkkailla muttereiden kiinnipysymistä. Veljeni ei asiasta alkanut enempää riitelemään, mutta mielenkiintoista olisi ollut saada ulkopuolinen arvio siitä onko tuollainen juttu takuun alainen.
Pyörä sinänsä on ihan hyvä, jollei maahantuojan kanssa tarvitse asioida.
Omani vaihdoin isompaan pyörään, koska tuo Venox ei oikein sovi kaksi päällä ajamiseen. Kyllä se kahtakin jaksaa kuljettaa, mutta matkustajan asento on työläs vähänkin pidemmillä reissuilla.
Oma pyöräni on muuten myynnissä Moto-Seinäjoella ja mainostamatta voin sanoa, että se on uutta vastaava ja ei sillä jatkuvasti ole revitelty, jos sellaisen käsityksen tuosta alusta sait. Itseasiassa sitä on pidetty kuin kukkaa kämmenellä.
Mutta en tämän enempää mainosta sitä ex-pyörääni, lähinnä vain tiedoksi että sieltä ainakin löytyy käytetty jos sellaista etsit.
Jos haluat enemmän ko. mallista kysellä, niin voi mulle soittaakin, kun näillä sivuilla melko harvakseltaan käyn.
Jukka 040-5505084